gs opbouw

DeletedUser

Guest
hmm.. ik sta 6de maar mijn mijnen zijn allen 10.

ik heb een groot leger als je kijkt naar mijn ligging vallen er 3 dorpen te farmen:eek:
 

DeletedUser

Guest
naja iedereen noemt mij puntennoob maar ik kan over 7minuten leem naar 12 upgrade als ik die afheb heb ik 12-12-6, nog geen goed leger doe ik pas vlak voor bescherming voorbij is
 

DeletedUser

Guest
naja iedereen noemt mij puntennoob maar ik kan over 7minuten leem naar 12 upgrade als ik die afheb heb ik 12-12-6, nog geen goed leger doe ik pas vlak voor bescherming voorbij is
ik heb 12-12-7, opslagplaats 3, en standbeeld ook gebouwd. Hoe kom jij dan aan dat aantal punten?
 

DeletedUser

Guest
tja, je staat twee plaatsen onder mij, zul je me wel voorbij komen maar dat doet er niet toe ik heb nu enkel leger om te farmen.:p
 

DeletedUser

Guest
ik heb 12-12-7, opslagplaats 3, en standbeeld ook gebouwd. Hoe kom jij dan aan dat aantal punten?

ik zal mijn dorpoverzicht laten zien. ik heb 1 dom ding dat is muur voor de rest is alles effectief, als je denkt dat ik met marktplaats noob ben NEEN! iedereen zet ijzer op markt voor heel goedkoop.

Hoofdgebouw (Level 3)
Kazerne (Level 1)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (Level 1)
Marktplaats (Level 1)
Houthakkers (Level 12)
Leemgroeve (Level 11)
IJzermijn (Level 6)
Boerderij (Level 1)
Opslagplaats (Level 3) v
Schuilplaats (Level 1)
Muur (Level 1)
 

DeletedUser

Guest
ik zal mijn dorpoverzicht laten zien. ik heb 1 dom ding dat is muur voor de rest is alles effectief, als je denkt dat ik met marktplaats noob ben NEEN! iedereen zet ijzer op markt voor heel goedkoop.

Hoofdgebouw (Level 3)
Kazerne (Level 1)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (Level 1)
Marktplaats (Level 1)
Houthakkers (Level 12)
Leemgroeve (Level 11)
IJzermijn (Level 6)
Boerderij (Level 1)
Opslagplaats (Level 3) v
Schuilplaats (Level 1)
Muur (Level 1)

je staat nu boven mij, maar je zit toch niet in me continent de punten gaat het toch niet vanaf hangen..:cool:
 

DeletedUser8576

Guest
stijn als je niet aan het liegen bent over je dorpje dan doe je het wel goed maar het leek me gewoon sterk dat je vanmiddag om uurtje of 2 mijnen 11/11/6 had en dan 180 punten

en dan zeg je erbij... "ik heb niets voor punten gebouwt alleen op de GS"

maarjah...;)

en voor de mensen die me serieus nemen en erop ingaan over dat punten beter zijn... kijk ff op de 1e pagina van dit topic dan zie je dat ik gewoon aan het joken ben:p

even mijn naam als ubernoob zuiveren:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
yes kan ik sparen voor mijn volgende premium account en het is egt zo heb namelijk ook een leger van 250 speer. idiaal om te farmen aangezien ik dag en nacht online ben..
 

DeletedUser8576

Guest
yes kan ik sparen voor mijn volgende premium account en het is egt zo heb namelijk ook een leger van 250 speer. idiaal om te farmen aangezien ik dag en nacht online ben..

ow je hebt 250 speer...

dan kan het allemaal makelijk natuurlijk ik stuur die eurocent nu naar je toe en sorry voor mijn ongeloof:rolleyes:

op welk niveau zit je stal nu :) je zou morgen die werkplaats kopen toch:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
stal werkplaats heb ik niet enkel en alleen grondstoffen opslagplaats en boederij uitgebouwd..:eek:
 
Bovenaan