gs opbouw

DeletedUser2487

Guest
Ik doe eerst altijd naar 7/5/3 gs dan bouw ik speer en dan normale opbouw ;)
 

DeletedUser

Guest
Dan zou je 103 punten hebben
2X lvl 11 mijn is 62 1X lvl 6 mijn 15= samen 77
Je begint met 26 punten

77
26
---
103

Dan kom je dus uit op 103..
jammer maar goed geprobeert ;)


kazerne ???
standbeeld ???
marktplaats voor handelen ???
heb 1 foutje dat wel muur

SO PLZ STFU ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hij staat 7e :rolleyes: zeker dat hij niet voor GS gaat :p maarjah punten zijn gewoon leuk:D

EDIT: Yorick zullen we detective worden ofso :p alle leugenaars onderuit ;)

denk je dat ik het leuk vind om in top 10 te staan de 1e week, ik zit tussen allemaal puntennoobs. en ja ik ga voor grondstoffen... maarja als je niet gelooft moet je het zelf weten ik lig er niet wakker van hoor
 

DeletedUser

Guest
op een of andere manier gaat het echt sloom bij mij, heb nu 10 9 8 en opslag naar 3 gebracht. omdat als ik aan het werken ben(soms 12 uur) zit dat ding helemaal vol:)


maar voor rest vind ik wel stom gezicht, ik zit in de 11000 ofzoiets, terwijl ik mezelf helemaal niet zo slecht vind:p
 

DeletedUser

Guest
9/9/8 begin morgen met een leger en farmen

dus ik ben up to date

hoewel ik ze liever allemaal 10 had

is dit een goed begin
 

DeletedUser

Guest
in princiepe draait het allemaal om de punten :) aangezien die de ranking bepalen...

Oneens, het draait om het aantal uitgebouwde dorpen met het aantal troepen erin. En met uitgebouwd bedoel ik niet alles op maximaal maar dorpen die aan de minimumwaarden voldoen. (zie bvb discussie topic "wat is het ideale dorp")...
:rolleyes:

Nouja, iedereen zijn manier van spelen. ^^

9/9/8 zijn de mijne momenteel, ijzer had ik een beetje onderschat :p lol
maar komt snel goed als je het zo beziet, strax hout nog een bijdoen en dan leem. :)

En idd, begin strax ook te kijken voor het farmen, eerst alles op 10 plaatsen uitgenomen ijzer.
 

DeletedUser

Guest
in princiepe draait het allemaal om de punten :) aangezien die de ranking bepalen...

Hoevaak moet ik het nog zeggen?
(Zie ook signature)

1. Met punten verover je geen dorpen
2. Met punten kun je niet farmen
3. Met veel punten is de kans groot dat jij een farm wordt
 

DeletedUser

Guest
Hoevaak moet ik het nog zeggen?
(Zie ook signature)

3. Met veel punten is de kans groot dat jij een farm wordt

daar ben ik het niet mee eens, veel mensen zijn bang voor mensen met veel punten, dan worden ze door sommige mensen beschouwd als ervaren spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben banger voor mensen met weinig punten dan mensen met veel punten, mensen met weinig punten hebben nl. meestal leger. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben banger voor mensen met weinig punten dan mensen met veel punten, mensen met weinig punten hebben nl. meestal leger. :rolleyes:

Ik ben bang voor de mensen die ongeveer evenveel punten hebben, want die doen meest ongeveer hetzelfde, dus die zouden ook legers kunnen hebben. Voor iemand onder de 100 zou ik nu niet bang zijn, voor iemand in de top 100 ook niet
 

DeletedUser

Guest
daar ben ik het niet mee eens, veel mensen zijn bang voor mensen met veel punten, dan worden ze door sommige mensen beschouwd als ervaren spelers.

Oh? Dus als jij na 7 dagen veel punten hebt (en weinig tot geen verlaten dorpen in de buurt; onder het motto: nu komt de aap uit de mouw) dan weet ik wel wie mijn nieuwe farm wordt. :)
 
Bovenaan