GruttePi3r

Deleted User - 487710895

Guest
Als neutrale kijker, vind ik dat je jezelf beter even in de spiegel kan aankijken. Je bent echt als een blaaskaak bezig, en reageert elke keer super blind en geïrriteerd. Misschien zou je eerst beginnen met zelf altijd respectvol te reageren.
Kijk ik weet dat ik een flikkertje ben op het AF, kan dat prima toegeven. Beetje mensen uit de tent lokken.
Maar, it takes one to know one, zeggen ze dan altijd.
 
Reactiescore
25
Welk vuil spel hanteer ik dan? Ik krijg edellijnen toegestuurd en die deel ik, oke... maar in game kan je me niets aansmeren, jij probeert hier ook Basket tegen mij op te zetten door te zeggen dat die bij jou speelt.

En heb laatst ook weer een mooi voorbeeld van F5 schone spel ontdekt. Toen Avri, arnox en lolboy nog in method zaten wilde ze naar F5. Nu wordt in de PMs met mij gezegd dat ze nooit een samenwerking met hun aan zouden gaan.
Maar zoals je hier kan lezen wil leroy eerst dat ze een dorpje inleveren en dat ze daarna zouden kunnen praten voor een samenwerking? Dus de samenwerking zou er nooit komen, waarom probeer je ze dan alsnog te overtuigen om dat dorpje in te leveren?

(onder naar boven)

Dit dorpje was in jullie ogen vuil spel, maar als je naar vele gevallen van F5 bekijkt zullen dat ook vuil spel moeten zijn. Jullie wisten blijkbaar al dat er geen samenwerking in zou zitten, toch probeer je dit dorpje van hem te nemen terwijl je als reactie hierop al een eigen CF in een spelers cluster had gelegd die hier niets mee te maken had.
Je valt terug laag in mijn estiem , praten zonder te weten weer . Je zit zonder argumenten en gaat weet alles uit context halen zonder het hele verhaal neer te leggen ( je weet toch dat de press ook zo is , geknipte verhalen plaatsen ( en later in het klein excuses of gewoon niet terwijl ze verkeerd waren ) Eerst R2w en ´ dan inzien dat je verkeerd zit gezien mijn eigen post en die van illy en nu kom je met dit af . Hoe laag kan je vallen .... maar het toont weer aan dat Method enkel met woorden kan spelen . De 3 spelers hun solli stonden online en ik heb als Le Roy besloten mijn veto op die 3 speler te plaatsen . Ten eerste had arvi paar dagen eerder al mijn mb gecontacteerd met te zeggen dat het bij hem beter was als bij mij ( hoe laag kan je vallen , ja Method wat ) ik denk dat ik ook de gesprekken met lolboy online zal plaatsen haha dat alles duidelijker wordt. En gezien arvi iedereen gecontacteerd had kreeg hij een pm van een neutrale speler die ik aanviel en edelde hij het voor ik het kon edelen . Dus toen deze 3 brave heren vroegen om de stam te joinen was ik tegen arvi , enkel als hij goodwill zou tonen in verband met dat dorp zou ik mijn veto weg halen en zou ik hun solli intern ook verdedigen . Als het vertrouwen weg is moet je het eerst terug verdienen . Dit is dus niet gebeurd en heb ik mijn veto behouden en zijn ze niet in de stam gekomen , nog leuker hij was zo inactief dat ik het dorp heb kunnen edelen. Dus Rudy voor je info plaatst over zaken waar je geen weet van hebt informeer je want man je verliest al je geloofwaardigheid.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Je valt terug laag in mijn estiem , praten zonder te weten weer . Je zit zonder argumenten en gaat weet alles uit context halen zonder het hele verhaal neer te leggen ( je weet toch dat de press ook zo is , geknipte verhalen plaatsen ( en later in het klein excuses of gewoon niet terwijl ze verkeerd waren ) Eerst R2w en ´ dan inzien dat je verkeerd zit gezien mijn eigen post en die van illy en nu kom je met dit af . Hoe laag kan je vallen .... maar het toont weer aan dat Method enkel met woorden kan spelen . De 3 spelers hun solli stonden online en ik heb als Le Roy besloten mijn veto op die 3 speler te plaatsen . Ten eerste had arvi paar dagen eerder al mijn mb gecontacteerd met te zeggen dat het bij hem beter was als bij mij ( hoe laag kan je vallen , ja Method wat ) ik denk dat ik ook de gesprekken met lolboy online zal plaatsen haha dat alles duidelijker wordt. En gezien arvi iedereen gecontacteerd had kreeg hij een pm van een neutrale speler die ik aanviel en edelde hij het voor ik het kon edelen . Dus toen deze 3 brave heren vroegen om de stam te joinen was ik tegen arvi , enkel als hij goodwill zou tonen in verband met dat dorp zou ik mijn veto weg halen en zou ik hun solli intern ook verdedigen . Als het vertrouwen weg is moet je het eerst terug verdienen . Dit is dus niet gebeurd en heb ik mijn veto behouden en zijn ze niet in de stam gekomen , nog leuker hij was zo inactief dat ik het dorp heb kunnen edelen. Dus Rudy voor je info plaatst over zaken waar je geen weet van hebt informeer je want man je verliest al je geloofwaardigheid.
Ik heb jullie een paar uur geleden precies hetzelfde gestuurd, jullie antwoord was: "ok, je speelt te serieus"

En hier geef je ook gewoon toe dat ze in de stam (of iig in samenwerking met je stam) zouden komen wanneer die het dorp had ingeleverd... En dat in een andere post wordt gezegd dat ze gewoon hard zijn afgewezen. Chantage is waar jullie een handje van hebben, dat is daar dus ook te zien. "Wij zorgen dat je sowieso de stam niet in komt behalve als je dat dorp inlevert"
Andere situatie: Je legt een CF bij ons op een persoon die er niets mee te maken had: "We ruilen deze cf van een 2k drop om voor jullie 'CF' van een dorp van 9k"
 
Reactiescore
25
Ik heb jullie een paar uur geleden precies hetzelfde gestuurd, jullie antwoord was: "ok, je speelt te serieus"

En hier geef je ook gewoon toe dat ze in de stam (of iig in samenwerking met je stam) zouden komen wanneer die het dorp had ingeleverd... En dat in een andere post wordt gezegd dat ze gewoon hard zijn afgewezen. Chantage is waar jullie een handje van hebben, dat is daar dus ook te zien. "Wij zorgen dat je sowieso de stam niet in komt behalve als je dat dorp inlevert"
Andere situatie: Je legt een CF bij ons op een persoon die er niets mee te maken had: "We ruilen deze cf van een 2k drop om voor jullie 'CF' van een dorp van 9k"
Zit jij aan de drugs ? Ik heb nergens gezegd dat ze in de stam zouden komen . Enkel dat ik mijn veto ( mijn edellijnen ) zou weghalen op hun als arvi na zijn vies spel een teken van Vertrouwen toonde ( volgens mij heb ik dat recht dat te vragen ) . Ze wouden een kans om er in te komen , ik heb een voorwaarde gesteld . Nu lag het aan hun om er op in te gaan of niet , dus leg me uit waar de Stab is . Je bent gewoon gek man . Anderzijds als je heel het front invite als mb of intern Ja dan is het makkelijk hè . Method edelde een speler bij mij ik edelde een speler bij jullie zoals jullie erna terug een neutrale speler bij mij Edelden ( ex mb die neutraal werd) .
Maar weet je wat tracht je goed te praten ... wat je denkt maakt me niets uit . Ik weet 1 ding is dat ik recht in mijn schoenen sta en dat is het belangrijkste .
 

Deleted User - 487967552

Guest
Ik zou nooit in F5 willen en heb dat ook nooit geprobeert. Kan je aan jullie MB chicago blackhawk vragen, want die heeft al een paar keer tegen me gezegd dat ik het moest proberen. Waarop ik zei dat ik dat niet zou doen, en zei dat jullie mij ook nooit zouden toelaten, wat fair enough is. Maar hier niet lopen te verkondigen dat ik naar jullie wil. Want ik ben geen stamhopper die zijn eigen hagje red om een wereld te winnen.

Chicago loopt toch alleen maar een beetje te kloten, die weet zelf ook best dat het kansloos is. De kans is groter dat ik iedereen op w74 500pp uitdeel dan dat jij in F5 komt.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Chicago loopt toch alleen maar een beetje te kloten, die weet zelf ook best dat het kansloos is. De kans is groter dat ik iedereen op w74 500pp uitdeel dan dat jij in F5 komt.
Maar dat stelde ik toch juist... En ik weet ook wel dat frank niet voor jullie bepaald, maar hier wordt gesteld dat ik in F5 zou willen, terwijl dat niet zo is, en ook nooit gewild. En ik haal frank erbij omdat ik met hem erover had gesproken.
 
Reactiescore
92
@RudyNiet ik ga niet alles terug lezen zo interessant is het niet.
Aangezien je de edellijnen toch gedeeld hebt, moet je dringend een bril kopen.
nt en prison zijn totaal niet ik die lijnen opgenomen , als je goed kijkt liggen ze knal in mijn edellijn.
Dat weten zei ook en wij hebben daar al over gepraat.
Maar nu weet iedereen het dus maar je bewijs is dus 0.0 dat ze in onze edellijnen getekend staan.
 

Deleted User - 487710895

Guest
@RudyNiet ik ga niet alles terug lezen zo interessant is het niet.
Aangezien je de edellijnen toch gedeeld hebt, moet je dringend een bril kopen.
nt en prison zijn totaal niet ik die lijnen opgenomen , als je goed kijkt liggen ze knal in mijn edellijn.
Dat weten zei ook en wij hebben daar al over gepraat.
Maar nu weet iedereen het dus maar je bewijs is dus 0.0 dat ze in onze edellijnen getekend staan.
Maar dit zijn toch ook de oude lijnen? Verder zijn die lijnen niet zo boeiend, maar in de zin eronder wordt toch gezegt dat jij en illy consessies hebben moeten leggen om rekening te houden met NT en PiS?
 
Reactiescore
71
Als neutrale kijker, vind ik dat je jezelf beter even in de spiegel kan aankijken. Je bent echt als een blaaskaak bezig, en reageert elke keer super blind en geïrriteerd. Misschien zou je eerst beginnen met zelf altijd respectvol te reageren.

Prima mag jij vinden, maar dan ken je de andere heren nog niet , blijkbaar nog niet goed ingelezen. Wel raar dat je me dan ooit hebt toegelaten op je account

Ik uit me mening gewoon, je moet eens terug lezen hoe zij zich verantwoorden, dan ben ik er niks bij. Beetje harder mag ook wel bij ze, anders komt t niet binnen.

fijne avond
 
Reactiescore
634
Prima mag jij vinden, maar dan ken je de andere heren nog niet , blijkbaar nog niet goed ingelezen. Wel raar dat je me dan ooit hebt toegelaten op je account

Ik uit me mening gewoon, je moet eens terug lezen hoe zij zich verantwoorden, dan ben ik er niks bij

fijne avond

Wat heeft die kerel bereikt ?.

Wat PP uitgeven om je rang in te kopen, betekent niet dat je skills hebt.
Daarom is het beter dat jullie je klep houden en maar eerst een wereld gaan uitspelen op een normale manier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
634
Is het vreemd om het forum te lezen (als leedvermaak) terwijl je gestopt bent?

Als ik al dat gejank zo lees overal dan heb ik denk wel de juiste keuze gemaakt :oops:

Ik hoef mij gelukkig niet in allerlei bochten te wringen om resultaat te behalen.
Daarnaast speel ik wanneer ik zin heb en hoef ik geen geld om te zetten in punten om mijn rang in te kopen.

Zodra jij ook maar enigzins in de buurt komt van Coruscant, mag je tegen mij komen typen ;)
 
Reactiescore
2.064
Prima mag jij vinden, maar dan ken je de andere heren nog niet , blijkbaar nog niet goed ingelezen. Wel raar dat je me dan ooit hebt toegelaten op je account

Ik uit me mening gewoon, je moet eens terug lezen hoe zij zich verantwoorden, dan ben ik er niks bij. Beetje harder mag ook wel bij ze, anders komt t niet binnen.

fijne avond

Je bent ook een prima en aardige kerel, en heb totaal niks tegen je. Alleen zeg alleen wat over je manier van posten, je lijkt gefrustreerd. Je moet ook niet alles van mark post, te serieus nemen altijd.
 
Reactiescore
71
Je bent ook een prima en aardige kerel, en heb totaal niks tegen je. Alleen zeg alleen wat over je manier van posten, je lijkt gefrustreerd. Je moet ook niet alles van mark post, te serieus nemen altijd.

Gefrusteerd ben ik zeker haha :p Nee is goed, kan je aan de ene kant ook wel begrijpen, vandaar me excuses ook.

Tis weekend, zoals mark zegt, tijd voor bier :p
 
Reactiescore
134
Even uit nieuwsgierigheid gewoon...
Heeft NecrenomicoN 3 dorpen vrijwillig afgegeven omdat hij dacht dat hij F5 mocht joinen?
Of zijn deze dorpen eerlijk overgenomen?

Want ik zou het raar vinden als iemand dorpen moet afgeven "om een kans te maken" om de stam te joinen.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Even uit nieuwsgierigheid gewoon...
Heeft NecrenomicoN 3 dorpen vrijwillig afgegeven omdat hij dacht dat hij F5 mocht joinen?
Of zijn deze dorpen eerlijk overgenomen?

Want ik zou het raar vinden als iemand dorpen moet afgeven "om een kans te maken" om de stam te joinen.
Ziu best kunnen, zoals ik al eerder heb gepost was dat bij aVri ook het geval.
 

Deleted User - 487968225

Guest
Even uit nieuwsgierigheid gewoon...
Heeft NecrenomicoN 3 dorpen vrijwillig afgegeven omdat hij dacht dat hij F5 mocht joinen?
Of zijn deze dorpen eerlijk overgenomen?

Want ik zou het raar vinden als iemand dorpen moet afgeven "om een kans te maken" om de stam te joinen.

Is wel een beetje de speelstijl geworden van f5 om eerst dorpen af te nemen en vervolgens te melden dat je toch niet welkom bent.
 
Bovenaan