GruttePi3r

Deleted User - 487710895

Guest
Aaaaaaaah en nu wordt alles duidelijk. Necrenomico is dus het smerige mannetje dat alles deelt. Deze wou joinen, dat zat er niet in en uit goed vertrouwen gingen we kijken of we op een andere manier konden samenwerken. Uit goed vertrouwen heb ik hem ook uitgelegd dat een join er niet in zit, zeker niet omdat Dorpsmafketels en ik samenwerken met NT & Prison. We praten trouwens over de Necrenomico die aanbood om info uit Stress door te spelen wanneer hij mocht joinen om vervolgens samen zijn (ex)stamgenoten aan te pakken. Deze persoon heb ik een deel van de ouwe edellijnen laten zien (niet up to date) om hem duidelijk te maken waarom een join er echt niet in zat. Nooit heb ik iets vermeld over dat NT of Prison ons zouden joinen, enkel dat ik en Dorps met hun samenwerken en dat daardoor uiteindelijk onze edellijnen smaller zouden worden en daardoor niet ruimte is voor nog een speler in dat gebied. Nooit hebben we met hun gezeten om samen edellijnen te maken, maar als je met iemand buiten je stam samenwerkt is het logisch dat je lijnen smaller worden.

Zo zie je maar vertrouwen is een bitch, ik dacht dat ik nog wel aardig netjes was geweest tegen deze speler, maar wauw. Iemand die zijn stam wil verlaten en info wil doorspelen aan een andere stam in ruil voor een join, vervolgens alle info van het gesprek doorstuurt naar meerdere personen op de wereld. Zelfs screenshots van (ouwe) edellijnen. Sorry hoor, maar voor zo'n persoon moet de schandpaal volgens mij echt gemaakt zijn. Bovendien spreekt het van bijzonder weinig klasse dat jij meewerkt aan zo'n smerige actie en hier screenshots gaat posten. Ik heb weinig stabbers meegemaakt maar jij gaat echt het boekje te buiten.



Zoals ik al zei, ze werden niet meegenomen in de edellijnen. Het is een samenwerking, waarvan het logisch wordt dat edellijnen dan krapper worden.
Naja jij bent de Mol die lijnen deelt met mensen die nog niet eens in je stam zit.

Hoe ben ik een stabber? Stab ik nou een stam die sinds het begin mijn vijand is?

Ik zie allemaal mensen die in de verdediging schieten, iedereen maakt zich druk over edellijnen die blijkbaar toch al outdated zijn. Zoals ik hier nu ook al honderd keer gemeld heb, NT en PiS gaan uiteindelijk TWD links laten liggen, als dat aan het eind van de wereld nog niet is gebeurt mag je me van mij best een stabber noemen.


Dus dan ben je toch salty omdat je niet in F5 mag? Ik zou ook zeggen dat ik ergens niet in wil als ik niet eens de kans krijg om erin te komen.
Jij bent echt te dom om te poepen... Met jou redenering is heel F5 salty tegen method omdat ze method niet in mogen.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Jij bent echt te dom om te poepen... Met jou redenering is heel F5 salty tegen method omdat ze method niet in mogen.
Verschil is echter dat jij vooraf wist dat je te noob bent om in F5 te mogen spelen, en F5 leden niet nu naar method mogen vanwege het principe. Daarnaast bestaat F5 voor de helft uit ex Method leden?
 
Reactiescore
372
Naja jij bent de Mol die lijnen deelt met mensen die nog niet eens in je stam zit.

Hoe ben ik een stabber? Stab ik nou een stam die sinds het begin mijn vijand is?

Ik zie allemaal mensen die in de verdediging schieten, iedereen maakt zich druk over edellijnen die blijkbaar toch al outdated zijn. Zoals ik hier nu ook al honderd keer gemeld heb, NT en PiS gaan uiteindelijk TWD links laten liggen, als dat aan het eind van de wereld nog niet is gebeurt mag je me van mij best een stabber noemen.



Jij bent echt te dom om te poepen... Met jou redenering is heel F5 salty tegen method omdat ze method niet in mogen.

Je werkt samen met iemand die een ongelofelijke stabber is. Jij doet wat met informatie die iemand je doorspeelt die een heel vies spelletje speelt. Je plaats op het AF of all places (naar jouw weten) de edellijnen van een stam. Sorry hoor maar er zijn ook zoiets als ongeschreven regels en een soort van klasse die je kan hebben als zowel persoon als speler. Wie is erger de mol of degene die het illustreert?

Jij hebt een paar dingen gedaan waarvan elke TW-speler weet dat je deze niet kan maken.
 
Reactiescore
71
Ik heb al 100 keer de situatie met basketballer uitgelegd. Je kan hem ook een berichtje sturen, hij begint binnenkort op W75. Ik zal het speciaal, voor de speciale jou nog eens uitleggen. Ik zei tegen basket dat die vooral zelf moet kiezen voor wie die speelt. Hij wilde over method heen naar de rim toe en misschien ook voor F5 spelen. Toen zei ik, je kan niet in method zijn rim gaan jumpen en ook nog voor F5 spelen, daar was hij het mee eens. Verder had ik tegen heb gezegd dat wanneer die naar ons gaat hij de dorpen in F5 zijn cluster aan F5 moest geven, en de dorpen in die aan karo grensde ( die F5 ook had geclaimed via een PM nar basket) aan karo moest geven.

Verder heb ik geen mol, ben daar niet van gediend. Dat Karo wordt weggespeeld doordat die vanuit een 270 graden front wordt aangevallen zonder enige stam hulp is dan ook niet heel gek.

Verder weet ik niet over welke massa jij spreek. Over je faal massa op NapTime? met 4 dorpen als target waarvan er een al een prestack had en er dus eentje nog gestacked moest worden... Dat is niet heel moeilijk te verdedigen. Misschien voor jou die alleen kan spelen op torenwerelden.




Ik zou nooit in F5 willen en heb dat ook nooit geprobeert. Kan je aan jullie MB chicago blackhawk vragen, want die heeft al een paar keer tegen me gezegd dat ik het moest proberen. Waarop ik zei dat ik dat niet zou doen, en zei dat jullie mij ook nooit zouden toelaten, wat fair enough is. Maar hier niet lopen te verkondigen dat ik naar jullie wil. Want ik ben geen stamhopper die zijn eigen hagje red om een wereld te winnen.


Oja basket speelt toevallig op mijn account, dus ik denk dat ik alles wel weet, en ik hoorde andere dingen.

Btw waarom neem je uberhaupt contact met hem op? verveel je je zo erg
 

Deleted User - 487710895

Guest
Verschil is echter dat jij vooraf wist dat je te noob bent om in F5 te mogen spelen, en F5 leden niet nu naar method mogen vanwege het principe. Daarnaast bestaat F5 uit half Method leden?
Fijn dat je toegeeft dat F5 half method heeft gerekruteert.
Wie ben jij om voor mij te bepalen hoe ik op de gedachte kwam dat ik niet in F5 mocht? volgens mij was ik voordat frank begon al niet even geliefd bij F5. Een 70k speler die je het leven zuur gaat maken. Maar F5 kijkt natuurlijk alleen naar het punten aantal.

Oja basket speelt toevallig op mijn account, dus ik denk dat ik alles wel weet, en ik hoorde andere dingen.

Btw waarom neem je uberhaupt contact met hem op? verveel je je zo erg
Ik neem contact op met basketballer omdat ik voor hem ga MBen op de nieuwe wereld... Ik heb basket op zijn eerste wereld flink geholpen en ben daarna, ook nog toen ik even was gestopt met TW blijvend met hem in contact geweest. Lijkt mij heel vreemd als basket nu nog in F5 speelt, hij vraagt mij namelijk ook vaak hoe het gaat op W74, en heb hem ook over de aanvallen die method gepland had verteld. Hoop dus niet dat je nu de waarheid spreekt want dat zou dan ook wel erg zijn.. want er werd ook door hem op doorgevraagd.

En basket heeft net op mij gereageert en zegt gelukkig dat jij onzin spreekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
71
Fijn dat je toegeeft dat F5 half method heeft gerekruteert.
Wie ben jij om voor mij te bepalen hoe ik op de gedachte kwam dat ik niet in F5 mocht? volgens mij was ik voordat frank begon al niet even geliefd bij F5. Een 70k speler die je het leven zuur gaat maken. Maar F5 kijkt natuurlijk alleen naar het punten aantal.

Blijkbaar was helft van method niet blij met de blaaskaken Pim en Mark.
 
Reactiescore
71
En ik ga er ook niet meer verder op in Pim. Met jou valt net als Mark, Geen discussie aan te gaan.

Het ligt altijd aan andere , en maar alles blijven verdraaien en ontwijken.

Mark houd zich teminste nog stil tegenwoordig op het AF, jij blijft maar onrust zaaien
 

Deleted User - 487971803

Guest
Fijn dat je toegeeft dat F5 half method heeft gerekruteert.
Wie ben jij om voor mij te bepalen hoe ik op de gedachte kwam dat ik niet in F5 mocht? volgens mij was ik voordat frank begon al niet even geliefd bij F5. Een 70k speler die je het leven zuur gaat maken. Maar F5 kijkt natuurlijk alleen naar het punten aantal.
Spelers zijn alleen zo salty als jou wanneer zij zich beledigd voelen doordat zij geen kans hebben gekregen of gehad.

Vervolgens ben je ook een typische blaaskaak die elke mogelijkheid zal gebruiken om zijn jaloezie te verbergen met het creëren van fabeltjes.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Spelers zijn alleen zo salty als jou wanneer zij zich beledigd voelen doordat zij geen kans hebben gekregen of gehad.

Vervolgens ben je ook een typische blaaskaak die elke mogelijkheid zal gebruiken om zijn jaloezie te verbergen met het creëren van fabeltjes.
Speler zoals ik boeien een wereld winst niet en stellen andere doelen. Zo zal je het spelletje nog eens normaal spelen ipv al het vuile spel uit de kast te trekken voor de wereld winst.
Strijden in je eigen stam tot dat jij of je stam wordt weggespeeld. Kunnen veel in F5 nog van leren.
 
Reactiescore
71
Speler zoals ik boeien een wereld winst niet en stellen andere doelen. Zo zal je het spelletje nog eens normaal spelen ipv al het vuile spel uit de kast te trekken voor de wereld winst.

Ohnee jij komt hier natuurlijk om onrust te zaaien en te stabben

Wij F5 hebben nog nooit gestabbed en zullen dat ook niet doen.

Wereldwinst boeit jou zeker wel alleen zeg je nu niet omdat je slechts 80k punten hebt :biggrin:, en je alleen kan leven op interns en bb dorpjes, opletten pim misschien kan je nog internen in de rim , ben je goed in
 

Deleted User - 487710895

Guest
Ohnee jij komt hier natuurlijk om onrust te zaaien en te stabben

Wij F5 hebben nog nooit gestabbed en zullen dat ook niet doen.

Wereldwinst boeit jou zeker wel alleen zeg je nu niet omdat je slechts 80k punten hebt :biggrin:, en je alleen kan leven op interns en bb dorpjes, opletten pim misschien kan je nog internen in de rim , ben je goed in
Welk vuil spel hanteer ik dan? Ik krijg edellijnen toegestuurd en die deel ik, oke... maar in game kan je me niets aansmeren, jij probeert hier ook Basket tegen mij op te zetten door te zeggen dat die bij jou speelt.

En heb laatst ook weer een mooi voorbeeld van F5 schone spel ontdekt. Toen Avri, arnox en lolboy nog in method zaten wilde ze naar F5. Nu wordt in de PMs met mij gezegd dat ze nooit een samenwerking met hun aan zouden gaan.
Maar zoals je hier kan lezen wil leroy eerst dat ze een dorpje inleveren en dat ze daarna zouden kunnen praten voor een samenwerking? Dus de samenwerking zou er nooit komen, waarom probeer je ze dan alsnog te overtuigen om dat dorpje in te leveren?

1594470991757.png
(onder naar boven)

Dit dorpje was in jullie ogen vuil spel, maar als je naar vele gevallen van F5 bekijkt zullen dat ook vuil spel moeten zijn. Jullie wisten blijkbaar al dat er geen samenwerking in zou zitten, toch probeer je dit dorpje van hem te nemen terwijl je als reactie hierop al een eigen CF in een spelers cluster had gelegd die hier niets mee te maken had.
 
Reactiescore
399
Welk vuil spel hanteer ik dan? Ik krijg edellijnen toegestuurd en die deel ik, oke... maar in game kan je me niets aansmeren, jij probeert hier ook Basket tegen mij op te zetten door te zeggen dat die bij jou speelt.

En heb laatst ook weer een mooi voorbeeld van F5 schone spel ontdekt. Toen Avri, arnox en lolboy nog in method zaten wilde ze naar F5. Nu wordt in de PMs met mij gezegd dat ze nooit een samenwerking met hun aan zouden gaan.
Maar zoals je hier kan lezen wil leroy eerst dat ze een dorpje inleveren en dat ze daarna zouden kunnen praten voor een samenwerking? Dus de samenwerking zou er nooit komen, waarom probeer je ze dan alsnog te overtuigen om dat dorpje in te leveren?

(onder naar boven)

Dit dorpje was in jullie ogen vuil spel, maar als je naar vele gevallen van F5 bekijkt zullen dat ook vuil spel moeten zijn. Jullie wisten blijkbaar al dat er geen samenwerking in zou zitten, toch probeer je dit dorpje van hem te nemen terwijl je als reactie hierop al een eigen CF in een spelers cluster had gelegd die hier niets mee te maken had.

Le roy aan de schandpaal hangen dit kan echt niet. Sjonge jonge jonge wat erg
 

Deleted User - 487710895

Guest
Le roy aan de schandpaal hangen dit kan echt niet. Sjonge jonge jonge wat erg
Moet zeggen dat ik leroy hier gewoon buiten had willen houden want er zitten spelers op die wel goede bedoelingen hebben. Maar er is net een post geplaatst over dat arnox avri en lolboy afgewezen zouden zijn. Maar dit komt dus enkel omdat ze niet voor de gesprekken zouden beginnen een dorpje in wilde leveren.
 
Reactiescore
2.064
En ik ga er ook niet meer verder op in Pim. Met jou valt net als Mark, Geen discussie aan te gaan.

Het ligt altijd aan andere , en maar alles blijven verdraaien en ontwijken.

Mark houd zich teminste nog stil tegenwoordig op het AF, jij blijft maar onrust zaaien

Als neutrale kijker, vind ik dat je jezelf beter even in de spiegel kan aankijken. Je bent echt als een blaaskaak bezig, en reageert elke keer super blind en geïrriteerd. Misschien zou je eerst beginnen met zelf altijd respectvol te reageren.
 
Bovenaan