Groepssollicitaite Snow --> P.

Reactiescore
154
Het is wel duidelijk dat Zaeres en Owhpus al langer vast stonden, zelfs enkel aan hun af-gedrag. De ua1 leden verrasten me wel, daar mijn indrukken van hen, vooral van lumber, niet bijster positief waren.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Klopt wel, Lumber is trouwens niet het enige account waaraan we wat geknutseld moeten hebben.
 
Reactiescore
154
Dan snap ik het al meer, het zou me niet verbazen als we over een tijdje ook op het af nieuwe bekende gezichten gaan zien, spelers die jullie voor die accounts gestrikt hebben, want ik kan me niet voorstellen dat het ijdele P met alle respect mindere leden zou binnenhalen.
 

DeletedUser

Guest
Lekker postje hoor Zlot :) Mocht je nou die tijd en enthousiasme in je tw gooien kan je misschien ooit nog eens normaal spelen :D :D
 

DeletedUser76418

Guest
Trololol, Bejaak toch? Hopelijk blijf jij van deze wereld weg.
 

DeletedUser

Guest
Helaas. Simplified Perfection hier.
Jij bent toch die gozert die er niks van kan en nu eindelijk eens opgegeten wordt daar vlak onder mij?

Twijfel wel hier te beginnen, ziet er uit als een leuke wereld :D
 

DeletedUser76418

Guest
Haha neen hoor, na jullie zielige stab ben ik dadelijk gestopt dus speel er gelukkig al maanden niet meer, blijf maar lekker daar!
 
Reactiescore
154
Fixy afdammen, jij hebt hier gewoon niks te zoeken. Thomas geeft zichzelf tenminste nog een excuus, hij beweert immers hier te willen spelen.

Overigens Thomas, posts maken is veel belangrijker dan stomme dingen doen, zoals farmen, die jij wel doet trouwens ;), dat weet je toch (facepalm)

en als je dan toch wilt spelen zou ik het als enorme stab bekijken als je bij die Preaus zou gaan :eek: Hint hint
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer farm ik? (waar bedoel je eigenlijk) :S
Haha leuke hint wel. Ik moet nog even kijken of ik wel echt genoeg tijd over heb.
 
Reactiescore
154
Dat was ironie, my dear <3

Ja leuk gevonden he :eek: en jij tijd? (rofl)

Je mag in Snow als je volgende uitspraak correct aanvult;

Keep blazing keep blazing

...
 

DeletedUser34772

Guest
hmm nee afgekeurd niet de goede persoonlijkheid voor preau
 

DeletedUser76418

Guest
Afdammen? Ik heb hier zeker meer te zoeken als dat "ding" dat hier wilt komen spelen, maar idd, dit boeit me ook vrij weinig, zag gewoon die af-naam en hoopte dat die hier niet kwam spelen :)
 
Bovenaan