Groepssollicitaite Snow --> P.

DeletedUser51627

Guest
Ik zal is serieus doen :D

Mijn mening over het recruiten van rimaccounts:

Ik denk dat de wereld veel mooier zou geweest zijn mochten beiden stammen hun handen niet vuil maken aan het recruiten van rimmaccounts. Dan krijg je een pure strijd tussen de stammen die al een tijdje domineren en ook naar elkaar toe zijn gegroeid. Wat er nu gebeurd is accounts recruiten die in deze pure strijd mits goed spel van de core stammen nooit aan bod zouden gekomen zijn. Deze accounts zijn dan te laat beginnen groeien en te klein om tegen de core stammen stand te houden. Of ze kennen elkaar al langer en maken een rimstammetje en dan komt daar nog een extra mooie strijd daar. Maar nu, deze recruits zijn puur tactisch (meer deff/save ) of zoals Robin al aanhaalde een reactie op een zet van de ander. Zo vind ik de wereld eigenlijk niet meer zo interessant. Of je dan goed speelt, of niet maakt al veel minder uit omdat deze accounts zo'n grote invloed zullen hebben. Je geeft ook "gratis " wereldwinst aan laat/in rustige omgeving gestartte accountjes die relatief weinig tegenstand hebben gehad. Zo is er ook niet veel mooi meer aan wereldwinst.

Ik wijs hier niet enkel met de vinger naar P, Snow heeft het (inderdaad Robin ) uitgelokt. Snow was eerst, maar P. moet ondertussen zeker niet onder doen. Beide partijen zijn in mijn ogen schuldig. Ik vind het gewoon enorm jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Aantal stamveranderingen snow: 95

Aantal stamveranderingen Preau: 15

Ik snap dan ook niet hoe men er in godsnaam bij komt om een vergelijking te trekken tussen het recruiteren van snow en Preau, aangezien een blinde nog kan zien dat P (in tegenstelling tot snow) gericht recruit. Ja het klopt dat een deel van de 95 niet helemaal representatief is voor het huidige snow, maar wie een blik werpt op de stamveranderingen ziet ook dat er van het snow na de val van ordo bar weinig over is, i.t.t. het volledige originele P.
 

DeletedUser75413

Guest
Wij houden gewoon van variatie :x

Maar dit topic was als een ''grap'' bedoeld niet om serieus een discussie uit te lokken.
In Snow zijn er idd 'veel' stamwijzigingen geweest, maar opzich hebben we een leuke groep :D
 
Reactiescore
2.039
Ik begrijp dat dit als grap bedoelt was en daar is op zich niets mis mee. Echter is er geen enkele plek waar jullie serieus reageren, en daar dit een discussieforum is vind ik dit wel vrij verwarrend. Het is dat het moderatorteam tegenwoordig zo lachwekkend is want een jaar of 3 geleden hadden jullie allemaal allang een ban gehad..

Bij deze dan ook de vraag om het gespam in de daar toe bestemde praathoek te houden en eindelijk eens inhoudelijk in te gaan op post, ipv halve argumenten aandragen en wanneer deze onderuit gehaald worden te claimen dat het 'toch maar gewoon voor de grap was'.
 

DeletedUser75413

Guest
We zullen er dan op gaan letten, maar dan ga ik niet veel verder komen dan de praathoek denk ik :p
 

DeletedUser34772

Guest
na veelvuldig overleg met exact 0 medespelers waaronder 0 leiders moet ik jullie helaas mededelen dat jullie niet worden aangenomen

mvg evw
 

DeletedUser3368

Guest
We zullen er dan op gaan letten, maar dan ga ik niet veel verder komen dan de praathoek denk ik :p

Mooi, dan kan dat stomme geneuzel daar lekker naartoe. Hebben jullie je plekje om te geinen en hebben de mensen die het wat serieuzer aanpakken in de andere topics hun platform. Kan dit topic mooi op slot.
 

DeletedUser75413

Guest
na veelvuldig overleg met exact 0 medespelers waaronder 0 leiders moet ik jullie helaas mededelen dat jullie niet worden aangenomen

mvg evw

Jij bent ook niet aardig zeg!:eek:

Mooi, dan kan dat stomme geneuzel daar lekker naartoe. Hebben jullie je plekje om te geinen en hebben de mensen die het wat serieuzer aanpakken in de andere topics hun platform. Kan dit topic mooi op slot.

Word vast leuk zonder tegenspraak :rolleyes:
 

DeletedUser74228

Guest
Mooi dat mensen vergeten dat TW een spelletje is, serieuze harry's joh xD
 

DeletedUser74005

Guest
Dictatuur!

Mods mogen van mij dit topic sluiten hoor, succes met er een te vinden!

Het is dat ik een deadline had voor mijn PWS, dat was even belangrijker. Normaal ben ik behoorlijk vaak te vinden.

Ik laat dit topic open op de voorwaarde dat er vanaf nu weer serieus gepost wordt. Er ontstond zowaar een interessante discussie in dit topic en ik wil de pret niet bederven.

Off-topic posts zullen btw vanaf nu direct berispt worden.
 

DeletedUser51627

Guest
Aantal stamveranderingen snow: 95

Aantal stamveranderingen Preau: 15

Ik snap dan ook niet hoe men er in godsnaam bij komt om een vergelijking te trekken tussen het recruiteren van snow en Preau, aangezien een blinde nog kan zien dat P (in tegenstelling tot snow) gericht recruit. Ja het klopt dat een deel van de 95 niet helemaal representatief is voor het huidige snow, maar wie een blik werpt op de stamveranderingen ziet ook dat er van het snow na de val van ordo bar weinig over is, i.t.t. het volledige originele P.

Jullie zijn idd nog geen enkel lid kwijtgespeeld. Dit is vooral te wijten aan het feit dat jullie na oprichting (op blaq na ) geen nieuwe leden hebben aangenomen. Bij oprichting is er dus goed gescreend. Ik vraag me wel af of dat bij de nieuwste 5 aanwervingen ook het geval is. Het lijkt me gewoon sterk dat er nog 5 tot nu toe onontdekte goede accounts in jullie rim lagen? Ik denk dus niet dat deze recruits als even gericht kunnen bekeken worden. Maar indien dit geen gerichte recruits zijn is het te vroeg om dit te zien, dat is voor over enkele maanden ;)

Die 95 veranderingen van Snow zijn idd echt niet representatief. Ik ben op dag 2 van de wereld Snow ook gejoind, maar niemand die daar toen in zat had was toen echt van plan op w44 te gaan spelen. (op mij en Lion Cub of Cintra na dan, wij zaten ook gewoon solo en niet erg actief maar hadden beiden gewoon teveel pp :p ) Zo krijg je uiteraard al 20 stamveranderingen extra die niets zeggen. Los van dat deze cijfers dus niet veel zeggen is idd het wel zo dat Snow al veel te veel slechte recruits heeft gehad in de latere fase...

Ik denk dus dat P. het op dit vlak tot nu toe beter heeft gedaan dan Snow, maar dat ze nu wel helemaal de mist in zijn gegaan. Jullie eerste aanwervingsronde waren core accounts die al redelijk bezig waren op deze wereld. De nieuwe accounts zijn rimmertjes die tot nu toe hier nog niet hebben meegespeeld, toch wel een duidelijk verschil. Al kan ik me vergissen uiteraard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
154
Goed zo, een mod die actief is! Gratz aan DZ!

Nja on topic; We kunnen ook voortgaan met een discussie, wie wint deze wereld, waarom, wanneer, wanneer komen de eerste grote overwinningen etc etc, want deze discussie was misschien interessant, maar niet echt nuttig.
 

DeletedUser51627

Guest
Goed zo, een mod die actief is! Gratz aan DZ!

Nja on topic; We kunnen ook voortgaan met een discussie, wie wint deze wereld, waarom, wanneer, wanneer komen de eerste grote overwinningen etc etc, want deze discussie was misschien interessant, maar niet echt nuttig.

Kom maar met een voorspelling ;)
 

DeletedUser71618

Guest
Jullie zijn idd nog geen enkel lid kwijtgespeeld. Dit is vooral te wijten aan het feit dat jullie na oprichting (op blaq na ) geen nieuwe leden hebben aangenomen. Bij oprichting is er dus goed gescreend. Ik vraag me wel af of dat bij de nieuwste 5 aanwervingen ook het geval is. Het lijkt me gewoon sterk dat er nog 5 tot nu toe onontdekte goede accounts in jullie rim lagen? Ik denk dus niet dat deze recruits als even gericht kunnen bekeken worden. Maar indien dit geen gerichte recruits zijn is het te vroeg om dit te zien, dat is voor over enkele maanden ;)

Die 95 veranderingen van Snow zijn idd echt niet representatief. Ik ben op dag 2 van de wereld Snow ook gejoind, maar niemand die daar toen in zat had was toen echt van plan op w44 te gaan spelen. (op mij en Lion Cub of Cintra na dan, wij zaten ook gewoon solo en niet erg actief maar hadden beiden gewoon teveel pp :p ) Zo krijg je uiteraard al 20 stamveranderingen extra die niets zeggen. Los van dat deze cijfers dus niet veel zeggen is idd het wel zo dat Snow al veel te veel slechte recruits heeft gehad in de latere fase...

Ik denk dus dat P. het op dit vlak tot nu toe beter heeft gedaan dan Snow, maar dat ze nu wel helemaal de mist in zijn gegaan. Jullie eerste aanwervingsronde waren core accounts die al redelijk bezig waren op deze wereld. De nieuwe accounts zijn rimmertjes die tot nu toe hier nog niet hebben meegespeeld, toch wel een duidelijk verschil. Al kan ik me vergissen uiteraard.

Wie zegt dat dit niet al veel langer op de planning stond dan? Dergelijke rimrecruits stonden al tijdenlang vast. Mijn recruit was bijvoorbeeld al zeker bij 5.000 punten van mijn account - ik weet dat je wss niet op mijn account doelt, maar om even een voorbeeld te geven van de handelswijze van P.

Ik ken de spelers persoonlijk ook niet perfect gezien ik me niet bezig gehouden heb met die zone en ben dus net zo benieuwd als jou wat het brengt. Echter weet ik wel dat hier goed over nagedacht is.
 

DeletedUser37752

Guest
juh tegenstelling tot wat jullie denken heb ik wel volledig vertrouwen in de nieuwe recruits van P.
deze houden we allemaal al lange tijd in gaten nadat 't vast stond dat ze bij mochten komen.
ik zie ze allemaal probleemloos hun gebied domineren voordat 't echte werk straks mag beginnen.
heel mooi dat jullie inzien dat p recruits niet verloren gaan.
zou dat misschien niet komen omdat we selectief recruiten?
wat bij snow blijkbaar totaal niet de geval is.
 

DeletedUser75413

Guest
Ga je nu oude posts herhalen?

Volgens mij is er op recruit al gereageerd.
Maar we gaan het zien wat het ons allen gaat brengen :D
 

DeletedUser37752

Guest
zal best nog steeds zie ik in de posts kritiek en twijfel.
maar goed we gaan zien inderdaad.
 

DeletedUser75413

Guest
Twijfel of kritiek kan pas komen als dat daadwerkelijk kan.

Vroeg of laat kunnen we zeggen of het een goede/slechte beslissing is geweest vanuit P.
Tot die tijd veel plezier allen!
 
Bovenaan