Groeiranglijst top20

DeletedUser51306

Guest
Naar mijn inziens gaat het er rustig aan toe in de groei van de top 20, Soms lang stil liggen om daarna eens goed tekeer te gaan zoals Monjati Tsie nu doet :)
 

DeletedUser

Guest
Ik gok dat dit een uur van m'n leven gaat kosten, maar goed, ik verveel me nu toch.

ECHTER zit daar ook de fout die de stam heeft doen vallen. Ik moest alle verantwoordelijkheid nemen, ik moest alles oplossen, ik, ik, ik. Klinkt egoistisch dat ik zovaak ik zeg maar dat wil ik juist liever niet. De leden moeten dingen doen. Ook jij en Mich, zowel als MT die maar al te graag commentaar had, hebben niets uitgevoerd.

Jij gaf je commentaar en daar was ik blij mee, en luisterde ik naar. Daarna heb ik je overigens nooit meer gehoord, dus het woord 'meermaals' mag jij helemaal niet gebruiken. Ook de inactiviteit sloeg toe op het account Carette.

De fout van de stam is de fout van jou, het komt er nu heel verkeerd uit. maar de leiding heeft de regie over het gedrag van de leden zelf. tribalwars is en blijft een spel, een spel doe je als tijdsverdrijf/plezier. ik kon duidelijk merken dat een groot deel van de leden er geen plezier meer in had in S? een goed draaiende stam zorgt vanzelf voor plezier en activiteit. een inactiviteit in het aantal leden geeft aan dat een stam op dat moment of wel niet goed loopt, of het is weer eens zomervakantie :p. Ik weet dondersgoed dat ik één van de leden ben die geen ene moer uitgevoerd heeft in S? Als je goed terugzoekt weet je ook dat ik dat allang toegegeven heb. Mijn commentaar was er niks voor niks. verbetering in de stam zou zorgen voor een verbetering in mijn activiteit. dit merk ik ook in de manier hoe ik nu speel. ik heb in S? geen plezier gehad, ook in ViVa had ik het gevoel nog niet terug. maar wat ik nu heb qua stam, tsja uhm.. AA op dit moment, alhoewel patje het weer snel zal gaan veranderen neem ik aan, begint me eindelijk weer eens mijn plezier terug te geven die ik zo lang heb gemist. Verder valt over inactiviteit echt gewoon niet te spreken. Mich was continu aanwezig op msn en zodra je hem nodig had was hij er ook gewoon.



De uiteindelijke 'val' van S? die jij zegt is toch echt gekomen door inactiviteit, niet door falen of leeglopen. Als S? door was gegaan waren Djotten en The Island ook hoogstwaarschijnlijk niet naar TEVA gegaan. Zij waren alleen zo fout in te schatten dat TEVA beter was dan =NG=.

De reden om naar =NG= te gaan kan je dan ook aan twijfelen. Hier ben ik heel vast in. Ik moest alles opknappen, ik was er klaar mee. Er moest een oplossing komen, en die heb ik gevonden bij =NG=, waar ik meer dan tevreden ben.

inactiviteit is de aanleiding tot leegloop en andersom, deze 2 staan heel vaak gewoon met elkaar verbonden. dus ook leegloop heeft een effect gehad op de val. dat je alles op moest knappen is jammer. maar dat was de steunpilaar van S? geweest. de structuur in S? was nooit goed geweest (zoals ik allang aangeduid had). hierdoor had jij onder andere dus veeeeel te veel werk.



Al tijden gestopt? Ik dacht me te herinneren, dat de eerste keer dat ik "negatief" over hem sprak, nog in G_c was.. (voor jullie join) En dat is reeds lang geleden hoor. En met vriendjespolitiek doelde ik meer op de recruit van Icebox, jij wist, dat de stam deels zou vallen indien je dit deed, en toch liet je haar erbij komen, met tot gevolg de leave van Christa & Monjati. + De stemming was ook niet echt eerlijk, werd veel te weinig geluisterd naar Chuk & Christa. .
dat dikgedrukte dus.


Ik snap ook niet helemaal wat je bedoelt Mich, jij was een van de spelers die mij probeerde over te halen. Jij wilde icebox graag in de stam..

Het is gwn heel lastig om als leider de hele stam tevreden te moeten stellen. Aan de ene kant moeten leden niet tegendraads zijn, maar als het de sfeer in de stam verpest is het aan de leider om op dat moment de juiste beslissing te maken.

Naar mijn mening had ohleric eerder gekickt moeten worden. Er waren vele factoren, vooral de ligging en spelers waardoor dat account het al vrijwel zeker niet zou redden. Als er geen enkele speler echt zorg draagt voor het account, dan is het meestal al verspilde moeite en tijd..

Maar het is gebeurd en je weet nooit hoe het in de toekomst zal verlopen. S? had toch niet lang meer bestaan door de inactiviteit (+ leden die nog actief waren, waren of noob of wilden niet meewerken in de stam) en daar doen de recruit van icebox en ohleric niets aan af.

Ik heb respect voor Jorik. Hij is een speler die zeer trouw is aan zijn vrienden ook zeer veel voor ze over heeft. Maar uiteindelijk heeft dat in zijn nadeel gewerkt. Spelers als Djotten waar hij zeer veel voor gedaan heeft liepen uiteindelijk over naar de vijand. Iets wat ik nooit zal begrijpen.. Zulke acties maken het spel er niet bepaald leuker door:(

mee eens ^

oke sorry, geen zin meer =_=.. te zonnig buiten doei <3
 

DeletedUser

Guest
Bla bla, zwijg gewoon over S?.
S? = geschiedenis en laat de geschiedenis gewoon rusten..
Commentaar geven op Bornix zen leidingsgeven gaat nu echt geen moer veranderen aan de wereld dus snaveltje toe allemaal en speel gewoon verder. ;)
 

DeletedUser51306

Guest
Bla bla, zwijg gewoon over S?.
S? = geschiedenis en laat de geschiedenis gewoon rusten..
Commentaar geven op Bornix zen leidingsgeven gaat nu echt geen moer veranderen aan de wereld dus snaveltje toe allemaal en speel gewoon verder. ;)

Daar heb je een punt. Maar het zijn wel mooie lange teksten propaganda. Alhoewel het een beetje Off-Topic is, Veel beter dan spam in ieder geval :)
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je een punt. Maar het zijn wel mooie lange teksten propaganda. Alhoewel het een beetje Off-Topic is, Veel beter dan spam in ieder geval :)

Ik vind het niet bepaald propaganda..meer een discussie over hoe de zaken gelopen zijn in S?

Voorderest ga ik er niet op in Chuk, is wel goed zo toch? :) Begrijp je punt en ben het voor een groot deel ook met je eens.
 

DeletedUser51306

Guest
Ik vind het niet bepaald propaganda..meer een discussie over hoe de zaken gelopen zijn in S?

Voorderest ga ik er niet op in Chuk, is wel goed zo toch? :) Begrijp je punt en ben het voor een groot deel ook met je eens.

In enige zin een soort propaganda, Maar swat ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het niet bepaald propaganda..meer een discussie over hoe de zaken gelopen zijn in S?

Voorderest ga ik er niet op in Chuk, is wel goed zo toch? :) Begrijp je punt en ben het voor een groot deel ook met je eens.

bwa miss Jorik, maar maakt me pissed ze jouw alle schuld geven:mad:, dat verdien je niet!

Jorik <3:D
 

DeletedUser

Guest
'k ben zelf niet offended hoor dus jullie hoeven het niet voor me op te nemen <3 toch bedankt schatjes <3
 
Bovenaan