Groeiranglijst top20

DeletedUser

Guest
We? We? We? Wat jij nu zegt klopt helemaal niets van. Als het account goed gedefft werd kwam dat door de VV's van mij, Titus, Christa, MrGrizzly. Jij hebt er helemaal niets mee te maken.

Jij bent echter een valsspelende, verraderlijke, account & sfeerverpestende parasiet ;)

ik heb de spionnen van christa aangeduid,dat is eerlijk spel;)
maar daarmee heb ik wel christa en heel s? verraden
maarjh,dat moest ik er maar bij nemen
 

DeletedUser

Guest
We? We? We? Wat jij nu zegt klopt helemaal niets van. Als het account goed gedefft werd kwam dat door de VV's van mij, Titus, Christa, MrGrizzly. Jij hebt er helemaal niets mee te maken.

Jij bent echter een valsspelende, verraderlijke, account & sfeerverpestende parasiet ;)
+1, je neemt me de woorden uit de mond :)!
 

DeletedUser

Guest
Dit ga ik je niet tegenspreken want het zijn feiten waar je nu mee komt.
Ik zie het toch liever niet als een val maar gewoon een fusie. Fusie's zijn er juist om problemen zoals deze op te lossen wat tot nu toe toch al aardig gelukt is.

Dat TEVA ons gepwnd heeft.. Ok het account Ohleric hebben ze plat gekregen maar dit was wel door het geklungel van de spelers op Ohleric. Ze hadden massaal veel Defence gekregen van de stam maar toch ging het fout omdat de spelers die erop kwamen gewoon geen ervaring hadden met deffen.
Als je Ohleric van de stats weg zou halen staan we dik voor. Nu ook bewijzen we dat TEVA qua organisatie niks waard is. Kijk naar het account Djotten, denken dat hij safe bij TEVA zou zijn en is nu toch al meer als 1miljoen aan punten kwijt.

Wat betreft Wartrib, zen ligging ja.. Dat was het grote nadeel. Iemand die 100% omsingeld is door een vijandelijke stam zal het niet redden zonder de hoeveelheid Defence + Actieviteit en dan nog.;)

- Een fusie die voort groeit uit de redenen die ik in mijn voorgaande posts heb gezegd = Val

- 1 speler wordt gepwnd, dan is inderdaad het makkelijkste wat je kan doen is hem de schuld geven. Jij ziet het allemaal wat makkelijk, niet? Jorik is meermaals op zijn fouten gewezen, maar wou nooit naar raad luisteren, dit heeft bepaalde gevolgen, ook de val van S? is grotendeels aan hem te wijten.

- Ligging? Waarom nam je hem dan aan? Juist! Vriendjes, enigste wat telt bij jullie. *Kijkt naar Icebox*
 

DeletedUser

Guest
- Een fusie die voort groeit uit de redenen die ik in mijn voorgaande posts heb gezegd = Val

- 1 speler wordt gepwnd, dan is inderdaad het makkelijkste wat je kan doen is hem de schuld geven. Jij ziet het allemaal wat makkelijk, niet? Jorik is meermaals op zijn fouten gewezen, maar wou nooit naar raad luisteren, dit heeft bepaalde gevolgen, ook de val van S? is grotendeels aan hem te wijten.

- Ligging? Waarom nam je hem dan aan? Juist! Vriendjes, enigste wat telt bij jullie. *Kijkt naar Icebox*

Lol Domi? :p

Overigens sla je de plank helemaal mis. Ja ik heb fouten gemaakt, heb ik ook eerlijk toegegeven en zal ik altijd blijven doen. Dat ik dan ook verantwoordelijk ben voor de stam, en dus ook voor de val, is natuurlijk ook wel terecht. ECHTER zit daar ook de fout die de stam heeft doen vallen. Ik moest alle verantwoordelijkheid nemen, ik moest alles oplossen, ik, ik, ik. Klinkt egoistisch dat ik zovaak ik zeg maar dat wil ik juist liever niet. De leden moeten dingen doen. Ook jij en Mich, zowel als MT die maar al te graag commentaar had, hebben niets uitgevoerd.

Jij gaf je commentaar en daar was ik blij mee, en luisterde ik naar. Daarna heb ik je overigens nooit meer gehoord, dus het woord 'meermaals' mag jij helemaal niet gebruiken. Ook de inactiviteit sloeg toe op het account Carette.

- Ligging? Waarom nam je hem dan aan? Juist! Vriendjes, enigste wat telt bij jullie. *Kijkt naar Icebox*

Als je vriendjespolitiek wil beargumenteren, doe dat dan goed. Waar je 'ligging' zegt gaat het over de ligging van Wartrib ten tijde van de recruit. Die was meer dan uitstekend, mooi frontje, veilig achterland. De spelers waren ook goed genoeg naar onze mening toen. (al tijden gestopt, voor jouw komst)

Over vriendjes slaat ook nergens op. De eerste PM wisseling met wartrib en het account MrGrizzly (lees: Tijmen & Ik) was zelfs best pittig. Echter toen het vorderde bleek dat Wartrib toch maar graag bij ons wilde ipv JFF (*RM* toen) en dat hij ook goed genoeg was.

De uiteindelijke 'val' van S? die jij zegt is toch echt gekomen door inactiviteit, niet door falen of leeglopen. Als S? door was gegaan waren Djotten en The Island ook hoogstwaarschijnlijk niet naar TEVA gegaan. Zij waren alleen zo fout in te schatten dat TEVA beter was dan =NG=.

De reden om naar =NG= te gaan kan je dan ook aan twijfelen. Hier ben ik heel vast in. Ik moest alles opknappen, ik was er klaar mee. Er moest een oplossing komen, en die heb ik gevonden bij =NG=, waar ik meer dan tevreden ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14549

Guest
ik heb de spionnen van christa aangeduid,dat is eerlijk spel;)
maar daarmee heb ik wel christa en heel s? verraden
maarjh,dat moest ik er maar bij nemen

:eek:
dat maakt je juist de verrader die je bent.
eerst keerde je je rug naar TEVA, vervolgens ga je zelfs de personen backstabben die altijd goed voor je gezorgd hebben.
toen je op christa kwam was je een noob. toen je eraf ging was je al een pak beter dan wat je ooit in TEVA hebt geweest, en vervolgens verraad je je stam & de spelers die er altijd voor je waren.
zoals Jorik al zei; je bent onbetrouwbaar...

Bovendien; als je ooit nog eens in mijn buurt speelt, of zelfs maar in W14, dan zal ik er persoonlijk alles aan doen om je terug de grond in te stampen.
:)
 

DeletedUser

Guest
Lol Domi? :p

Overigens sla je de plank helemaal mis. Ja ik heb fouten gemaakt, heb ik ook eerlijk toegegeven en zal ik altijd blijven doen. Dat ik dan ook verantwoordelijk ben voor de stam, en dus ook voor de val, is natuurlijk ook wel terecht. ECHTER zit daar ook de fout die de stam heeft doen vallen. Ik moest alle verantwoordelijkheid nemen, ik moest alles oplossen, ik, ik, ik. Klinkt egoistisch dat ik zovaak ik zeg maar dat wil ik juist liever niet. De leden moeten dingen doen. Ook jij en Mich, zowel als MT die maar al te graag commentaar had, hebben niets uitgevoerd.

Jij gaf je commentaar en daar was ik blij mee, en luisterde ik naar. Daarna heb ik je overigens nooit meer gehoord, dus het woord 'meermaals' mag jij helemaal niet gebruiken. Ook de inactiviteit sloeg toe op het account Carette.



Als je vriendjespolitiek wil beargumenteren, doe dat dan goed. Waar je 'ligging' zegt gaat het over de ligging van Wartrib ten tijde van de recruit. Die was meer dan uitstekend, mooi frontje, veilig achterland. De spelers waren ook goed genoeg naar onze mening toen. (al tijden gestopt, voor jouw komst)

Over vriendjes slaat ook nergens op. De eerste PM wisseling met wartrib en het account MrGrizzly (lees: Tijmen & Ik) was zelfs best pittig. Echter toen het vorderde bleek dat Wartrib toch maar graag bij ons wilde ipv JFF (*RM* toen) en dat hij ook goed genoeg was.

De uiteindelijke 'val' van S? die jij zegt is toch echt gekomen door inactiviteit, niet door falen of leeglopen. Als S? door was gegaan waren Djotten en The Island ook hoogstwaarschijnlijk niet naar TEVA gegaan. Zij waren alleen zo fout in te schatten dat TEVA beter was dan =NG=.

De reden om naar =NG= te gaan kan je dan ook aan twijfelen. Hier ben ik heel vast in. Ik moest alles opknappen, ik was er klaar mee. Er moest een oplossing komen, en die heb ik gevonden bij =NG=, waar ik meer dan tevreden ben.

Jij slaat de plank ook anders behoorlijk mis, gezien ik niet "Domi" ben. Ik ben gewoon Mich. Verder, Monjati had inderdaad vaak commentaar (Ik weet zeer zeker, dat dit niet persoonlijk was, alleen heeft hij het niet zo erg met jouw manier van leiden om het zo te zeggen). Jorik, jij weet dondersgoed, wat ik jou allemaal gezegd heb, ik kon de leden niet (dus kon onmogelijk persoonlijk zijn), en zei op voorhand, die & die & die horen hier niet thuis, jij geloofde me niet, nu zoveel maanden later hebben wel 2 van de drie acci's gefaald. Maar neen, jij wou nooit luisteren naar mij, jij deed gewoon je zin. Dit is één van de redenen, waarom ik nooit erg veel voor de stam gedaan heb, een andere reden is dat ik gewoon wist dat vele leden mij niet erg moesten hebben door mijn persoonlijkheid, net zoals nu hier, zeg ik wat ik te zeggen heb. Ik zeg wat ik denk, zo ben ik nou eenmaal, veel leden konden daar niet zo goed mee leven, pech. Anderzijds, de spelers die altijd achter mij stonden, sta ik nu nog steeds achter hun (op eentje na, wat ik echt betreur, maar helaas had ik geen realistische andere keuze).

En het woord 'meermaals' mag ik wel gebruiken hoor, denk als ik 10 keer zeg, dit nog een grote understatement is voor hoeveel keer ik jou niet heb aangesproken op msn.;) Dit weet jij ook dondersgoed, dit is ook de reden, waarom ik geen zin had, om een poging te wagen bij =NG= en jullie te volgen, imo verschilden we te veel op bijna alle vlakken mbt dit spel. Dit wil trouwens niet zeggen, dat ik fout ben, of jij fout bent, alleen kan het vaak botsen. En lieverd, wij zijn nooit inactief geweest op Carette, van dag 1 niet, elke dag hebben minstens 2 spelers meerdere keren ingelogged. Zelfs in tijden van examens & stages loggen wij nog meerdere keren in, alleen de motivatie om te edelen is inderdaad vaak ver zoek geweest, maar dit wil niet zeggen dat we inactief waren.

Al tijden gestopt? Ik dacht me te herinneren, dat de eerste keer dat ik "negatief" over hem sprak, nog in G_c was.. (voor jullie join) En dat is reeds lang geleden hoor. En met vriendjespolitiek doelde ik meer op de recruit van Icebox, jij wist, dat de stam deels zou vallen indien je dit deed, en toch liet je haar erbij komen, met tot gevolg de leave van Christa & Monjati. + De stemming was ook niet echt eerlijk, werd veel te weinig geluisterd naar Chuk & Christa. Ik weet wel, dat je Chuk zijn speelwijze niet zo mag, en hij zei ook nooit veel, maar als hij iets zei, klopte het gewoon voor de volle 100%, helaas zagen meerdere leden dit niet in.

De val heeft meerdere oorzaken gekent, zoals ik hierboven al verwees naar Icebox bijvoorbeeld.

Leuk dat je het goed vindt in =NG=.
 

DeletedUser

Guest
Jij slaat de plank ook anders behoorlijk mis, gezien ik niet "Domi" ben. Ik ben gewoon Mich. Verder, Monjati had inderdaad vaak commentaar (Ik weet zeer zeker, dat dit niet persoonlijk was, alleen heeft hij het niet zo erg met jouw manier van leiden om het zo te zeggen). Jorik, jij weet dondersgoed, wat ik jou allemaal gezegd heb, ik kon de leden niet (dus kon onmogelijk persoonlijk zijn), en zei op voorhand, die & die & die horen hier niet thuis, jij geloofde me niet, nu zoveel maanden later hebben wel 2 van de drie acci's gefaald.

En het woord 'meermaals' mag ik wel gebruiken hoor, denk als ik 10 keer zeg, dit nog een grote understatement is voor hoeveel keer ik jou niet heb aangesproken op msn.;) Dit weet jij ook dondersgoed, dit is ook de reden, waarom ik geen zin had, om een poging te wagen bij =NG= en jullie te volgen, imo verschilden we te veel op bijna alle vlakken mbt dit spel. Dit wil trouwens niet zeggen, dat ik fout ben, of jij fout bent, alleen kan het vaak botsen.

Aangezien ik daar inderdaad een beetje mis sla, heb je gelijk dat jij me ook hebt aangesproken. Echter vergeet je nog steeds dat ik zeker heb geluisterd. Je zet me nu een beetje neer als een egoistische stamleider die een stam speelt voor eigen bewin, terwijl je dat zelf nieteens bedoelt. Waar het oa fout liep in het uitvoeren van jullie suggesties is het verschil tussen de leden. Jij en MT zijn hele andere spelers dan andere spelers, er waren teveel verschillen. Ook kon ik natuurlijk niet zelf alles doorvoeren. Het inactief worden van Ruben en de problemen met Tijmen (oa ook inactiviteit, waardeer het dat je de rest hier niet neerzet) hebben mij in een extreem lastig parket geplaatst. De verschillen overbruggen is mij totaal niet gelukt, het was zo erg dat de ene helft extreem teleurgesteld zou zijn in het niet-joinen van Icebox, terwijl de andere helft het tegenovergestelde dacht.

En lieverd, wij zijn nooit inactief geweest op Carette, van dag 1 niet, elke dag hebben minstens 2 spelers meerdere keren ingelogged. Zelfs in tijden van examens & stages loggen wij nog meerdere keren in, alleen de motivatie om te edelen is inderdaad vaak ver zoek geweest, maar dit wil niet zeggen dat we inactief waren.

1 of 2 keer per dag inloggen noem ik vooral niet actief. Je stond stil, was langzaam met OS versturen, en kon nooit een VV'tje draaien. Dat je totaal geen VV draaide omdat je het niet kon vinden is onzin, want ik kan zo een post vinden op het AF waar je zegt 'een stam gevonden te hebben waar je je goed in voelt en alles zal doen om TEVA te verslaan'. (ik hoop dat je dit zelf meteen bevestigd en mij de moeite bespaart dit op te moeten zoeken ;))

Al tijden gestopt? Ik dacht me te herinneren, dat de eerste keer dat ik "negatief" over hem sprak, nog in G_c was.. (voor jullie join) En dat is reeds lang geleden hoor. En met vriendjespolitiek doelde ik meer op de recruit van Icebox, jij wist, dat de stam deels zou vallen indien je dit deed, en toch liet je haar erbij komen, met tot gevolg de leave van Christa & Monjati. + De stemming was ook niet echt eerlijk, werd veel te weinig geluisterd naar Chuk & Christa. Ik weet wel, dat je Chuk zijn speelwijze niet zo mag, en hij zei ook nooit veel, maar als hij iets zei, klopte het gewoon voor de volle 100%, helaas zagen meerdere leden dit niet in.

G_c is een hele tijd geleden, wartrib is zeker vooruit gegaan sinds toen en het moment waarop hij in S? kwam, en het moment waarop hij stopte. Voordat G_c er kwam was ik toch ook een mindere speler vind ik zelf, om maar aan te geven dat spelers kunnen groeien. Over Icebox heb ik al gepraat. Christa en Chuk waren de extreme tegenzijde van andere spelers. Jij was overigens gewoon voor de recruit van Icebox. De stemming was oneerlijk verlopen volgens Chuk, omdat Tijmen voor had gestemd en hij tegen was. Echter had ik dat gewoon in rekening genomen en eerlijk is eerlijk, op democratische wijze was Icebox toegelaten. Was er niet gevraagd om meer demcratie??

De val heeft meerdere oorzaken gekent, zoals ik hierboven al verwees naar Icebox bijvoorbeeld.

De val was nog helemaal niet gedaan nadat jij, MT, en christa waren vertrokken. We waren gewoon terug bij af. S? liep al goed voordat jullie er kwamen. Echter was er inactiviteit bijgekomen (en het vertrek van Tammie) en was het 'oudere' S? voordat jullie er waren veel minder, en ook onder vuur door vele fouten omtrend ohleric.

De druppel die de emmer heeft laten overlopen en S? heeft laten verdwijnen zal ik zeggen. Dat was het definitieve stoppen van Ruben (Titus), toen ik hoorde dat hij definitief was gestopt had ik geen hoop meer.
 

DeletedUser42732

Guest
Ik snap ook niet helemaal wat je bedoelt Mich, jij was een van de spelers die mij probeerde over te halen. Jij wilde icebox graag in de stam..

Het is gwn heel lastig om als leider de hele stam tevreden te moeten stellen. Aan de ene kant moeten leden niet tegendraads zijn, maar als het de sfeer in de stam verpest is het aan de leider om op dat moment de juiste beslissing te maken.

Naar mijn mening had ohleric eerder gekickt moeten worden. Er waren vele factoren, vooral de ligging en spelers waardoor dat account het al vrijwel zeker niet zou redden. Als er geen enkele speler echt zorg draagt voor het account, dan is het meestal al verspilde moeite en tijd..

Maar het is gebeurd en je weet nooit hoe het in de toekomst zal verlopen. S? had toch niet lang meer bestaan door de inactiviteit (+ leden die nog actief waren, waren of noob of wilden niet meewerken in de stam) en daar doen de recruit van icebox en ohleric niets aan af.

Ik heb respect voor Jorik. Hij is een speler die zeer trouw is aan zijn vrienden ook zeer veel voor ze over heeft. Maar uiteindelijk heeft dat in zijn nadeel gewerkt. Spelers als Djotten waar hij zeer veel voor gedaan heeft liepen uiteindelijk over naar de vijand. Iets wat ik nooit zal begrijpen.. Zulke acties maken het spel er niet bepaald leuker door:(
 

DeletedUser

Guest
Zoals beloofd:

Aangezien ik daar inderdaad een beetje mis sla, heb je gelijk dat jij me ook hebt aangesproken. Echter vergeet je nog steeds dat ik zeker heb geluisterd. Je zet me nu een beetje neer als een egoistische stamleider die een stam speelt voor eigen bewin, terwijl je dat zelf nieteens bedoelt. Waar het oa fout liep in het uitvoeren van jullie suggesties is het verschil tussen de leden. Jij en MT zijn hele andere spelers dan andere spelers, er waren teveel verschillen. Ook kon ik natuurlijk niet zelf alles doorvoeren. Het inactief worden van Ruben en de problemen met Tijmen (oa ook inactiviteit, waardeer het dat je de rest hier niet neerzet) hebben mij in een extreem lastig parket geplaatst. De verschillen overbruggen is mij totaal niet gelukt, het was zo erg dat de ene helft extreem teleurgesteld zou zijn in het niet-joinen van Icebox, terwijl de andere helft het tegenovergestelde dacht.

Ja, je hebt altijd geluisterd, bijna alle gesprekken over zaken als deze verliepen zeer serieus, dat weet ik hoor;) En neen, dat bedoel ik zeker niet.. Ik vind je verre van egoïstisch hoor, ik vind je een topkerel, zeer goede TW'er (dit meen ik echt btw :p). Dat verschil haalde ik inderdaad al eens aan in mijn vorige post, ik denk ook dat dat een van de grootste redenen was dat Monjati toch als eerste de stam verlaatte, ik ken Chuk zeer goed, en hij wou altijd terug naar de Serve tijd -Revo.) dus-, maar ik hield hem netjes tegen:D Dat vele leden niet zo actief waren, was eigenlijk al veel langer, alleen zag jij dit niet, en dit is ook één van de grootste redenen, waarom ik jou geen goede leider vindt, een leider moet zich altijd objectief kunnen gedragen, en dat is bij jou niet het geval (niet dat dit een slechte eigenschap is, maar als je dit niet gaat doen, en je staat er zowat alleen voor, zal stam altijd vallen). Ik weet me toch te herinneren, dat de solli van Icebox, zeer veel "onrust" in de stam bracht, dan is het denk ik aan jou om deze persoon te weigeren. Mocht Ice'je dit lezen; niets persoonlijks naar jou gericht voor mocht je dit denken.


1 of 2 keer per dag inloggen noem ik vooral niet actief. Je stond stil, was langzaam met OS versturen, en kon nooit een VV'tje draaien. Dat je totaal geen VV draaide omdat je het niet kon vinden is onzin, want ik kan zo een post vinden op het AF waar je zegt 'een stam gevonden te hebben waar je je goed in voelt en alles zal doen om TEVA te verslaan'. (ik hoop dat je dit zelf meteen bevestigd en mij de moeite bespaart dit op te moeten zoeken ;))

Hmm, actief waren we wel hoor, alleen was de motivatie om te edelen ver zoek, maar ik kan je nu garanderen, mochten we in die tijd, ooit een aanval gekregen hebben, we actief genoeg zouden zijn voor 1000 incomings tegen te houden, als er gewoon niets te doen valt, buiten het gene waar we niet echt veel zin in hadden, dan lijkt het misschien inderdaad dat we inactief zijn ja, maar dit zijn we nooit geweest. Welliswaar zijn er tijden geweest, waarin ik of één van de co's minder actief waren, maar telkens was het account bemand.

Klopt, dit heb ik inderdaad gezegd, maar jij zou al langer als vandaag moeten weten, dat Carette & Monjati Tsie gewoonweg onafscheidelijk zijn, ik/Chuk mag het nog zo goed in een stam vinden, vindt de andere het niets, gaat dit zoiezo inwerken op een andere stam. Ik had er inderdaad goede moed in, in't begin van S?, en wou zeker helpen met de oorlog, alleen werd de stam ook gedragen door een 2-3tal personen. En ik draait nooit VV'tjes, welke stam dan ook:D Heb in Viva een dagje VV gedraaid omdat het echt moest (viel goed mee zelfs, BB kan echt niet goed aanvallen:p), maar dit was het dan ook, omdat je meestal, na uren VV draaide, stank voor dank krijgt. Neen, daar doe ik niet aan mee..:eek:

G_c is een hele tijd geleden, wartrib is zeker vooruit gegaan sinds toen en het moment waarop hij in S? kwam, en het moment waarop hij stopte. Voordat G_c er kwam was ik toch ook een mindere speler vind ik zelf, om maar aan te geven dat spelers kunnen groeien. Over Icebox heb ik al gepraat. Christa en Chuk waren de extreme tegenzijde van andere spelers. Jij was overigens gewoon voor de recruit van Icebox. De stemming was oneerlijk verlopen volgens Chuk, omdat Tijmen voor had gestemd en hij tegen was. Echter had ik dat gewoon in rekening genomen en eerlijk is eerlijk, op democratische wijze was Icebox toegelaten. Was er niet gevraagd om meer demcratie??

Een mindere speler? Kom op man, dan had ik je nooit toegelaten in G_c :p Neen, maar sommige spelers hebben potentieel, en anderen niet, en als je even wat opzoekingswerk doet, zie je al snel welke niet.;) Ik was inderdaad voor, omdat Ice'je me al had aangesproken op msn hierover, en ik had beloofd voor haar join te stemmen, dit zei ik gewoon tegen mijn co. Gezien ik toen andere zaken aan me hoofd had, pas de dag dat Ice de stam had gejoined, heb ik pas de gesprekken gelezen, had ik geweten wat Chuk & Christa toen zeiden, had ik ook nooit voor gestemd. En van echte democratie kun je denk ik niet spreken? Gezien de reden dat Chuk de stam verliet was omdat de stemming niet eerlijk was.. Er was sprake, dat er een bepaald % behaald moest worden, en enkel en alleen dan zou een idee/recruit/... goed gekeurd worden, in dit geval werd het percentage niet behaald doordat er een stem veranderd moest worden of iets in die zin (ik weet het precieze verhaal niet :$). Hier werd geen rekening gehouden, en dit leidde tot de leaf van Chuk.

De val was nog helemaal niet gedaan nadat jij, MT, en christa waren vertrokken. We waren gewoon terug bij af. S? liep al goed voordat jullie er kwamen. Echter was er inactiviteit bijgekomen (en het vertrek van Tammie) en was het 'oudere' S? voordat jullie er waren veel minder, en ook onder vuur door vele fouten omtrend ohleric.

Kijk, dit is zo naïef, weet je dat?:p De val was begonnen met de val van Chuk & Christa.

De druppel die de emmer heeft laten overlopen en S? heeft laten verdwijnen zal ik zeggen. Dat was het definitieve stoppen van Ruben (Titus), toen ik hoorde dat hij definitief was gestopt had ik geen hoop meer.

Okaay.. :p

Ik snap ook niet helemaal wat je bedoelt Mich, jij was een van de spelers die mij probeerde over te halen. Jij wilde icebox graag in de stam..

Inderdaad, alleen had ik toen de gesprekken op het stamforum nog niet gelezen, en ik weet me toch te herinneren dat jij echt niet over te halen was. (Vrouwen zijn nou eenmaal koppig:rolleyes:)

Het is gwn heel lastig om als leider de hele stam tevreden te moeten stellen. Aan de ene kant moeten leden niet tegendraads zijn, maar als het de sfeer in de stam verpest is het aan de leider om op dat moment de juiste beslissing te maken.

Heeft hij mbt. Ice de juiste beslissing gemaakt in jouw ogen?

Naar mijn mening had ohleric eerder gekickt moeten worden. Er waren vele factoren, vooral de ligging en spelers waardoor dat account het al vrijwel zeker niet zou redden. Als er geen enkele speler echt zorg draagt voor het account, dan is het meestal al verspilde moeite en tijd..

Klopt, alleen was S? eigenlijk een grote vriendengroep geworden, ze zouden echt nooit een acci laten vallen (mooie eigenschap, maar in een stam kan dit slecht aflopen).

Maar het is gebeurd en je weet nooit hoe het in de toekomst zal verlopen. S? had toch niet lang meer bestaan door de inactiviteit (+ leden die nog actief waren, waren of noob of wilden niet meewerken in de stam) en daar doen de recruit van icebox en ohleric niets aan af.

Dankje dat ook jij het eens zegt:D

Ik heb respect voor Jorik. Hij is een speler die zeer trouw is aan zijn vrienden ook zeer veel voor ze over heeft. Maar uiteindelijk heeft dat in zijn nadeel gewerkt. Spelers als Djotten waar hij zeer veel voor gedaan heeft liepen uiteindelijk over naar de vijand. Iets wat ik nooit zal begrijpen.. Zulke acties maken het spel er niet bepaald leuker door:(

Klopt, wat hem een leuke, goede speler maakt, maakt hem in mijn ogen ook een "slechte" leider.
 

DeletedUser

Guest
Kijk, dit is zo naïef, weet je dat?:p De val was begonnen met de val van Chuk & Christa.

Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. S? was een zeer goed lopende stam met toendertijds 10 of 11 leden. Iedereen was actief en de sfeer was geweldig. Na succesvol Rensjem aan te nemen & het account van eigenlijk verloren staat te herstellen, was eigenlijk het hoogtepunt.

Na jullie toetreding is het slechter gaan lopen. Daarmee bedoel ik niet dat door jullie komt, begrijp me niet verkeerd (ben al een keer verkeerd begrepen voor die uitspraak :$), alleen ten tijde van dat. Meer leden is meer discussie, en daardoor liepen de interne 'troubs' ook wel een beetje op.

Toen jullie weg gingen was het eigenlijk 'terug bij af'. De potentie om door te groeien was weg, want daarvoor moesten we nou eenmaal echt wel uitbreiden en die mogelijkheden waren er niet meer. Echter was het 'oude' clubje nog wel bij mekaar (+greenlord/Icebox). De inactiviteit van dit 'clubje' was echter toegenomen, en ook Ruben was gestopt en dat was de druppel. Was er geen inactiviteit geweest was ik nooit besprekingen aangegaan met =NG=.

Caliwoon Kosto zei:
Er was sprake, dat er een bepaald % behaald moest worden, en enkel en alleen dan zou een idee/recruit/... goed gekeurd worden, in dit geval werd het percentage niet behaald doordat er een stem veranderd moest worden of iets in die zin (ik weet het precieze verhaal niet :$). Hier werd geen rekening gehouden, en dit leidde tot de leaf van Chuk.

Je weet het precieze verhaal niet :p. Chuk was het er niet mee eens met de join omdat volgens hem het % niet bereikt was als hij tegen had gestemd (Tijmen had voor gestemd). Echter was dat wel gewoon het geval...
 

DeletedUser

Guest
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. S? was een zeer goed lopende stam met toendertijds 10 of 11 leden. Iedereen was actief en de sfeer was geweldig. Na succesvol Rensjem aan te nemen & het account van eigenlijk verloren staat te herstellen, was eigenlijk het hoogtepunt.

Na jullie toetreding is het slechter gaan lopen. Daarmee bedoel ik niet dat door jullie komt, begrijp me niet verkeerd (ben al een keer verkeerd begrepen voor die uitspraak :$), alleen ten tijde van dat. Meer leden is meer discussie, en daardoor liepen de interne 'troubs' ook wel een beetje op.

Toen jullie weg gingen was het eigenlijk 'terug bij af'. De potentie om door te groeien was weg, want daarvoor moesten we nou eenmaal echt wel uitbreiden en die mogelijkheden waren er niet meer. Echter was het 'oude' clubje nog wel bij mekaar (+greenlord/Icebox). De inactiviteit van dit 'clubje' was echter toegenomen, en ook Ruben was gestopt en dat was de druppel. Was er geen inactiviteit geweest was ik nooit besprekingen aangegaan met =NG=.



Je weet het precieze verhaal niet :p. Chuk was het er niet mee eens met de join omdat volgens hem het % niet bereikt was als hij tegen had gestemd (Tijmen had voor gestemd). Echter was dat wel gewoon het geval...

If you say so, maar net het vertrek van Christa & Chuk zat ik nog wel in de stam, en toen zag ik de stam al achteruit gaan (inderdaad grotendeels door inactiviteit).

Hoezo was dat wel het geval? Ik weet me nog te herinneren dat het % juist wel bereikt was, maar door die ene stem dan fzo, zou het niet zijn geweest dacht ik?:p


Yoow halloow, ben nog steeds te moe om goed na te denken:rolleyes: Laten we het hier maar bij laten^^ Hopelijk heb je me niet verkeerd begrepen, vind je echt een toppertje^^
 
Bovenaan