Grijs

Reactiescore
416
Wij zagen Daffy al vroeg, hadden wel interesse in een samenwerking zodat we rugdekking zouden krijgen. FVD bestond uit eig maar 2 main accounts, waar Finis, ja je leest het goed, Finis uiteindelijk ook main werd. Toen hebben we wat straathondjes opgepikt om tegen de overmacht van BLOOD op te kunnen boksen. OF had al heel vroeg front met Damage en daarom dus ook dat die phalanxen zo gelegd zijn. Tis niet heel raar, je kan natuurlijk hier een 1 + 1 van maken, maar het is meer een geluk bij ongeluk.

ze wouden allemaal geen deff maken dusja
 
Reactiescore
984
Dus ja de samenwerking was er al vrij vroeg? ;)

Nu achteraf gezien tevreden met die keuze voor zo'n vroege samenwerking? Gaan jullie nu onderling nog een 1v1 uitvechten of is deze wereld nu al voorbij?
Nouja IJKYO + Daffy zie ik niet echt als een mega samenwerking, een napje in de rug kan nooit kwaad. Wij zijn zeker tevreden met die keuze, gezien BLOOD en Damage, samenwerkingen tot een extreme hebben gepakt.
 
Reactiescore
261
Wij zagen Daffy al vroeg, hadden wel interesse in een samenwerking zodat we rugdekking zouden krijgen. FVD bestond uit eig maar 2 main accounts, waar Finis, ja je leest het goed, Finis uiteindelijk ook main werd. Toen hebben we wat straathondjes opgepikt om tegen de overmacht van BLOOD op te kunnen boksen. OF had al heel vroeg front met Damage en daarom dus ook dat die phalanxen zo gelegd zijn. Tis niet heel raar, je kan natuurlijk hier een 1 + 1 van maken, maar het is meer een geluk bij ongeluk.

Zijn wij straathondjes?? :eek:
 
Reactiescore
2.444
Wat kan er volgens jou niet kyle? Hou je er rekening mee dat toen daffy begon het account IJKYO al #1 stond of ergens in top 10 dus waarom zouden wij dan gaan fronten als het niet hoeft?

Een account kan niet zo'n phalanx neer gaan leggen terwijl er een vijandelijk account in de rug ligt te groeien, dat ziet iedereen met een snelle blik op de kaart?
 
Reactiescore
490
Reactiescore
177

Al vrij vroeg dan als ik een beetje naar jullie clusters/lijnen kijk? Zeker gezien dat rode blok (Daffy Duck?) gewoon lekker de safe ingaat van OF.

Trouwens Kyle wil je evene blood en damage selecteren om te laten zien hoe imens het front van IJKYO was toen deze 2 stammen tegelijk aanvielen en wel geteld 80 edels stuurde terwijl je normaal wel 300-500 edels zou verwachten. Oprecht zijn blood en damage kwalitatief niet de beste stammen op een enkeling na.
 
Reactiescore
490
Een account kan niet zo'n phalanx neer gaan leggen terwijl er een vijandelijk account in de rug ligt te groeien, dat ziet iedereen met een snelle blik op de kaart?
heb je het nu over de phalanx van ijkyo of daffy?
 
Reactiescore
490
Reactiescore
2.444
Trouwens Kyle wil je evene blood en damage selecteren om te laten zien hoe imens het front van IJKYO was toen deze 2 stammen tegelijk aanvielen en wel geteld 80 edels stuurde terwijl je normaal wel 300-500 edels zou verwachten. Oprecht zijn blood en damage kwalitatief niet de beste stammen op een enkeling na.

Ja dat was een beetje het punt Carlo, jullie hebben een samenwerking van (aan de main stammen te zien) gelijke grootte tegen een verzameling noobs met op het eerste oog geen enkel sterk account (ik kan het mis hebben). Dus ik vroeg me gewoon af of jullie een pre-made begonnen waren (die dan nu te sterk bleek) of de samenwerking later gestart was, aan de lijnen te zien leek het voor mij namelijk al een vroege te zijn dus dacht ik aan een pre-made. Vandaar de vraag gewoon.
 
Reactiescore
177
Ja dat was een beetje het punt Carlo, jullie hebben een samenwerking van (aan de main stammen te zien) gelijke grootte tegen een verzameling noobs met op het eerste oog geen enkel sterk account (ik kan het mis hebben). Dus ik vroeg me gewoon af of jullie een pre-made begonnen waren (die dan nu te sterk bleek) of de samenwerking later gestart waren, aan de lijnen te zien leek het voor mij namelijk al een vroege te zijn dus dacht ik aan een pre-made. Vandaar de vraag gewoon.

Ik snap je gedachte maar dat was tot 2 weken geleden iig niet aan de orde. maar ja ze liggen inderdaad wel heel erg mooi maar goed tussen damage en fvd zat voorheen nog een stam antiek die redelijk geinternt is door damage (stab) dus vandaar zo een inmens front. Daffy lag nog redelijk ver van ons vandaan want daar ligt een stam tussen LT die overigens ook samenwerkt met Damage.

Overigens weet ik er ook het fijne niet van want speel zelf niet eens op IJKYO zit op nameless face namelijk :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
984
Ja dat was een beetje het punt Carlo, jullie hebben een samenwerking van (aan de main stammen te zien) gelijke grootte tegen een verzameling noobs met op het eerste oog geen enkel sterk account (ik kan het mis hebben). Dus ik vroeg me gewoon af of jullie een pre-made begonnen waren (die dan nu te sterk bleek) of de samenwerking later gestart was, aan de lijnen te zien leek het voor mij namelijk al een vroege te zijn dus dacht ik aan een pre-made. Vandaar de vraag gewoon.
We bokste in het begin tegen een enorme overmacht aan samenwerkingen en slaven, daar hebben we uiteindelijk gekozen voor een samenwerking met OF. Maar nee we zijn nooit een premade begonnen, ik heb daar tevens ook een hekel aan. Ik snap dat je dat denkt natuurlijk, alleen zoals ik al in de eerdere post vertelde was het meer een geluk bij ongeluk en elke stam die phalanxen ging leggen tegen de vijand.
 
Reactiescore
903
Een account kan niet zo'n phalanx neer gaan leggen terwijl er een vijandelijk account in de rug ligt te groeien, dat ziet iedereen met een snelle blik op de kaart?
Wij lagen in eerste instantie inderdaad veel verder weg, Daarintegen ligt er idd stam LT er nog tussen en ligt tevens Finis er ook nog dus in principe kan het makkelijk
 
Reactiescore
736
deze samenwerking kwam pas later tot stand :)

Deze misschien wel. Maar de hele early game heeft STAB gedomineerd met hun kwantitatieve overmacht. Daar wordt echter niet inhoudelijk op ingegaan vanuit hun kant.

Het is een beetje, je oogst wat je zaait. Daarnaast zit er ook niet zoveel kwaliteit in OF. Het had oprecht een leuke strijd kunnen worden, maar er wordt voor de makkelijke weg gekozen. Mij maakt het overigens niet uit, want zoals @Magnificus in PM al stuurde, misschien kan ik dan mijn studie eens halen??

Wij zetten de veroveraars iig klaar.

Mvg.
 
Reactiescore
13
ik ben het ook zeker mee eens dat hier te vroeg de handdoek in de ring word gegooid door middel van deze weg. als stab! zo makkelijk opgeeft is dat helaas zo maar ze hadden zeker nog van alles hier tegen kunnen doen naar mij mening
 
Bovenaan