Grijs

Reactiescore
30
Wellicht kunnen wij als stam met andere grote stam fuseren om vervolgens onze eigen stamgenoten een ultimatum te gaan geven om te gaan fuseren, anders worden ze weggeedeld. Maar dit zou toch niemand doen. Gek ideetje maar
 
Reactiescore
961
Binnen enkele dagen komt er een enorm mooi nieuw cluster erbij. Dit is de droom van Nubz, onze bekende barb edelaar. Nubz wil jullie allen bedanken voor deze kans om weer dorpen te edelen, dit keer hoeven ze niet eens 40k pp te smijten om ze op te bouwen. Om de toekomstige grijze situatie te schetsen in een videofragment (met geluid, jawel met geluid)


Wat tekst:
Alles is veranderd, alles is hetzelfde
Alles is kapot, alles doet het nog
Alles staat stil, alles gaat door alles heen
Er is niets meer dat ik zeker weet

Blauw was de lucht waar ik onder sliep
Groen was het gras waar ik over liep
Er konden wolken vol zorgen zijn
Uiteindelijk dreven ze toch voorbij
Ik ben op zoek naar de rode draad
Iets wat het allemaal logisch maakt
Ik wil weer zien zoals ik zag toen ik jou nog had
Want alles is grijs
(Allеs is grijs)
 
Reactiescore
490
Kom dat kan simpelweg niet op zo'n manier als er niet al vrij vroeg een samenwerking met dat account in rood Daffy Duck is.
hoeso niet?
 
Reactiescore
961
Kom dat kan simpelweg niet op zo'n manier als er niet al vrij vroeg een samenwerking met dat account in rood Daffy Duck is.
Wij zagen Daffy al vroeg, hadden wel interesse in een samenwerking zodat we rugdekking zouden krijgen. FVD bestond uit eig maar 2 main accounts, waar Finis, ja je leest het goed, Finis uiteindelijk ook main werd. Toen hebben we wat straathondjes opgepikt om tegen de overmacht van BLOOD op te kunnen boksen. OF had al heel vroeg front met Damage en daarom dus ook dat die phalanxen zo gelegd zijn. Tis niet heel raar, je kan natuurlijk hier een 1 + 1 van maken, maar het is meer een geluk bij ongeluk.
 
Reactiescore
177

Al vrij vroeg dan als ik een beetje naar jullie clusters/lijnen kijk? Zeker gezien dat rode blok (Daffy Duck?) gewoon lekker de safe ingaat van OF.

Nouja wij als IJKYO wouden eigenlijk een solo winstje behalen maar goed dat is bijna niet te doen met de werelden van tegenwoordi. Alhoewel het met de tegenstand van deze wereld wel makkelijkhad gekund. Nee niet heel erg vroeg denk tussen 2 weekjes geleden ongeveer.
 
Reactiescore
903
Kom dat kan simpelweg niet op zo'n manier als er niet al vrij vroeg een samenwerking met dat account in rood Daffy Duck is.

Wat kan er volgens jou niet kyle? Hou je er rekening mee dat toen daffy begon het account IJKYO al #1 stond of ergens in top 10 dus waarom zouden wij dan gaan fronten als het niet hoeft?
 
Reactiescore
2.444
Wij zagen Daffy al vroeg, hadden wel interesse in een samenwerking zodat we rugdekking zouden krijgen. FVD bestond uit eig maar 2 main accounts, waar Finis, ja je leest het goed, Finis uiteindelijk ook main werd. Toen hebben we wat straathondjes opgepikt om tegen de overmacht van BLOOD op te kunnen boksen. OF had al heel vroeg front met Damage en daarom dus ook dat die phalanxen zo gelegd zijn. Tis niet heel raar, je kan natuurlijk hier een 1 + 1 van maken, maar het is meer een geluk bij ongeluk.

Dus ja de samenwerking was er al vrij vroeg? ;)

Nu achteraf gezien tevreden met die keuze voor zo'n vroege samenwerking? Gaan jullie nu onderling nog een 1v1 uitvechten of is deze wereld nu al voorbij?
 
Bovenaan