Grieks/Latijns in profielen

DeletedUser

Guest
Hai,

Hoogstwaarschijnlijk ben ik niet de eerste die zich dit afvroeg, maar hier komt het. Hoezo gebruikt iedereen Grieks/Latijns in hun profiel? Ik heb het echt niet over een stamnaam die uit het Grieks of Latijns komt, of een zinnetje om je stam te beschrijven. Ik heb tot voor kort op het VWO gezeten, maar ik heb met een reden geen Gymnasium gedaan omdat ik Frans en Duits al moeilijk genoeg vond om als tweede en derde extra vreemde taal te hebben.

Nu kun je mij heel veel wijs maken, want naïef ben ik zo nu en dan... Maar nooit dat ik ga geloven dat iedereen hier Grieks/Latijns spreekt, want dan zou ik toch enigszins achterlopen.

Ik heb het dan over profielen als deze (slechts een voorbeeld uit velen):

JIkwMPJ.png


Ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen, maar ongeacht dat wil ik graag weten of ik de enige ben die hier een wenkbrauw bij optrekt. :D

Groetjes!
 

DeletedUser

Guest
Latijn? Ja ik wist het dus niet zeker, want nogmaals, ik heb nooit les gehad in Grieks of Latijns.
 

DeletedUser34772

Guest
Dat waren nu niet bepaald moeilijk te begrijpen zinnen. Ik heb geen latijn gedaan, en verstond ze allemaal redelijk goed!
 

DeletedUser

Guest
Het leuke is dat er zomaar een gerundium (of was het gerundivum? :p) in is geslopen! Audenda! Degene die dat heeft bedacht was beter in Latijn dan ik haha :D
 

DeletedUser

Guest
Dus ik kan ook stoer worden, door me profiel vol te gooien met zinnetjes uit het Latijn?
 

DeletedUser

Guest
Latijn is gewoon stoer. Daarom spreek ik het ook vloeiend. Cave canem.
 

DeletedUser5312

Guest
als je veni vidi vaccin in je profiel zet vreest iedereen je
 
Bovenaan