Grieks/Latijns in profielen

DeletedUser

Guest
Vroeger was het punten vechten niet, troepen wel. Nu is dat dus punten en troepen vechten niet, Latijn in je profiel wel.
Ik snap het, meer tijd besteden aan Google translate, minder aan het maken van troepen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het ook nooit begrepen, maar dit spel heeft een oud design / gevechten / oude dingen en dan kom je bij de oude talen zoals Latijn en Grieks, maar voor de rest zijn er ook mensen die hun pro voelen als ze dat in hun profiel hebben staan.
 

DeletedUser67893

Guest
Als je de stamnaam Fatum Nos Junget heb bedacht dan own je pas:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het ook nooit begrepen, maar dit spel heeft een oud design / gevechten / oude dingen en dan kom je bij de oude talen zoals Latijn en Grieks, maar voor de rest zijn er ook mensen die hun pro voelen als ze dat in hun profiel hebben staan.

Zegt degene met "Voeg me toe als vriendje op het forum" in zijn of haar handtekening... :eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Mensen die hun pro voelen distantieer ik me dan ook liever van. :D
 

DeletedUser13565

Guest
Dat is een spelfout die vrij veel zecht over een persoon ja
 

DeletedUser

Guest
Nee zijn grammatica is op die manier, want dan zegd het meer over zijn persoonlijkheid.
 

DeletedUser63648

Guest
In eius fert animus scribent dicere homines profiles;

Oftewel, ik wil spreken over mensen die schrijven in hun profielen. Ik snap dat wel. je voelt je idd 'pro', en bovendien, als iemand anders dan zegt: hé, ik zit ook op het gym! dan geeft dat direct een band. tenminste, dat is mij een aantal keer overkomen :D.
Tenslotte, je bent een gymnasiast of niet.
 

DeletedUser70435

Guest
Ik ga nu net mijn huiswerk van Grieks en Latijn maken :D:D
 
Bovenaan