Grego: het zwarte blad uit het grote Dei sprookjesboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste,
er schaaft hier toch wel het een en ander.
Ten eerste heeft de screen nooit op het forum gestaan. Wij hebben Ton ter verantwoording geroepen nadat hij dit heeft gedaan en heeft toen zijn verhaal op het forum gezet (zonder screen).
Ten tweede, je baseert je hele mening over een stam van 30 accounts (en nog meer spelers) op 1 speler.
Ten derde, Perfection heeft tot op de dag van vandaag tegen mij nooit wat anders gezegd dan dat de hacker connecties had met Dei. Maar dat zal eerder aan hem liggen dan aan mij. Om dan vooral mij in verband te brengen met vals spel? Dat is jouw keus.

Ik ga hier verder ook geen verantwoording afleggen, aangezien je argumenten niet eens allemaal kloppen en aangezien dit intern ook is afgehandeld. Wat wel jammer is, is je misplaatste mening over mij.
Groeten,
Lord

P3RF3CT10N: En beaver liep me toen non stop te stalken naar het echte probleem, en ik had geen flauw benul. Dus ik zei wat mijn neefje zei en dat was oorzaak DEI

Mijn argumenten staan hier stuk voor stuk allemaal gestaafd uitgeschreven. Mijn mening over jou is niet meer dan terecht trouwens. Ik had deze post nooit gemaakt mochten jij ons niet beschuldigd hebben van hackings(waar je 0 bewijzen van hebt).
En zoalng jij mijn argumenten niet onderuit haalt met andere argumenten, zal ik er vanuit gaan dat ze kloppen en dan blijft mijn mening gewn hetzelfde...


Btw, lees de eerste 2 regels van men verhaal nog eens terug opnieuw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lord of the beavers, wat ons is verteld is dat de hacker zelf heeft gezegd connecties te hebben in Dei. Dat is niet eens bewezen, maar is enkel een vermoeden op wat die speler zegt. Deze speler zou best connecties kunnen hebben gehad in Dei, maar dan moeten deze connecties eerst nog sowieso geinformeerd worden en dat is niet gebeurd. Wanneer dat gebeurd zou zijn zou er wel bekend zijn dat perfection gehackt zou zijn geweest, echter is dit verhaal compleet nieuw voor Dei.
 

DeletedUser

Guest
Wat een elle lange tekst he :) je had me ook kunnen PM'en maar goed :) vind het zo ook wel gepast ^^ Ga even in op laatste comment aangezien ik nu niet veel tijd heb.

Skype en fb. Als je goed de berichten had ontvangen tussen Dennis en mij is het zo dat als je om iemand zijn profiel van facebook kijkt die naam direct in je balk boven in verschijnt. Als ik zelf dus bij een vriendin bijvoorbeeld Lisa zou kijken zou haar naam boven in de balk staan terwijl ik nog steeds op eigen account zou zijn. Daarnaast had ik tegen Dennis gezegd dat mijn skype werd gebruikt. Wat hier dus beweerd word zou niet kloppen.
 

DeletedUser

Guest
Lastig dit,

Perfection blijft een raar verhaal wat moeilijk te doorzien is.
Er zijn daar bijzonder rare dingen gebeurt waar ik zelf geen verklaring voor heb.

Ik ben een eerlijk speler met een eerlijk doel, en ik denk dat dat voor bijzonder veel mensen voor Grego geld!
Het officiële verhaal van mijn account is en blijft een raadsel. Hier kan ik niks aan veranderen en jullie ook niet.
Het laatste wat er uit was gekomen is dat mijn toenmalig co met zijn vingertje naar DEI wees.
En omdat ik verder ook niks van het verhaal begrijp heb ik daar vrede mee gesloten. :eek:

(ps, we zijn geen vetzakjes of bierbuiken)
 

DeletedUser61903

Guest
488055_455768371114136_1030652309_n.jpg
 

DeletedUser44266

Guest
lol succes met elkaar kapot maken, ik geniet er van
 

DeletedUser23694

Guest
Niet, ik vind olifantje met grote oren zelfs heel lief.
 

DeletedUser23694

Guest
Logde tot eergisteren nog op spekky in, totdat wij plaats moesten maken voor notaf. Was jij degene die een tijdje geleden dorpen van beat voor mij leegzette om te edelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan