Grego: het zwarte blad uit het grote Dei sprookjesboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Infinity, Barbaren of Gregoriusorde--> uit het grote Dei-sprookjesboek


Voor je begint de lezen, er kunnen dingen misschien wel zeer aanstootgevend zijn voor mensen die hier niks mee te maken hebben. Mijn excuses daarvoor. Bijvoorbeeld niets dan lof aan de adressen van vb Watereyes en Shynra. Die blijven altijd respectvol en zullen volgens mij nooit nog maar 1 actie in die richting maken.

Lang lang geleden

Het sprookje vertelt door Ome Howlin zei:
Lang lang geleden was er eens een stam vol backstabbertjes, die noemde inf. Inf viel en er ontstond BB uit. Er werd gezegd dat er geen vuil spel meer werd gespeeld, maar de stabbertjes stabden rustig verder. Toen ontstond grego, de stam die al het voorgaande zou doen vergeten!

Veel zin heb ik er niet in om het vuil spel van BB nog eens uit de doeken te doen. Het enigste wat ik me nog goed kan herinneren is dat BB een spy had gezet binnen revo. en zo ook B3rrx liet barben. Als howlin zin heeft mag die dat nog eens komen vertellen. Hij kent alle kantlijnen, ikzelf had toen nog een weinig betekende rol binnen de stam.

Wij van dei hebben BB neergeslagen. Hieruit is Yaki yaki kaki baki raki en grego ontstaan. Later zijn deze 2 stammen nog met elkaar gefuseerd nadat feyerem devi durga en nog een paar andere verraders zijn gebarbed bleven er toch nog enkelen over. Zo bijvoorbeeld (ex-?)stabbertje the-omen.

Nuja, nieuwe stam nieuwe kansen dacht ik dan, heb indertijd nog een paar balletjes opgegooid, ik kreeg altijd hetzelfde toegesnauwd:
'Grego is niet zoals BB, grego doet niet aan vuil spel'. Goedgelovig dat we waren, we accepteerden het en gingen voort met ons spel. Het ging lange tijd goed, we pakken vetjes dorpen op alle omringende stammen. Dei ownt als nooit te voren.

And we lived an happily ever after. Or not?

Enkele dagen geleden kreeg Melish over het Algemeen Forum de volgende nogal verontrustende pm binnen.


Labirynth zei:
Hoi Melish.

Ik weet jou echte naam niet daarom op deze manier. Ik wil niet te veel kwijt en ik wil ook niet dat je rond gaat gooien met het volgende wat ik jou ga vertellen. Ik geef je voor 1 keer informatie.

Ik zit in Grego. Ik las daar het forum en kwam de volgende afbeelding tegen.

oh6yo3.jpg


Ik weet niet of de afbeelding het hier doet anders moet je hem in je notities stoppen.

Zoals je ziet word er dus informatie uitgelekt. Ik ben zwaar tegen een smerig spel. daar hou ik niet zo van. Wil je dit wel voor je houden? ik wil graag verder kunnen spelen.

Nu weet jij ook waarom jullie moeilijk door jeffstryker heen komen.

Doei!

Na 5 minuten brak melish al alle voorwaarden die labirynth opgaf, zoals een echt stamspeler ook zou doen. Hij gaf de pm door aan mij en Lienee. Wij hebben dit dan binnen de leiding voort uitgegraven.

Op het eerste gezicht is alles duidelijk, MansonM is een lek en Dennis een verrader.
Even recapituleren, de grootste backstabber die w14 ooit heeft gehad(Tonetje)
- Verraadt zijn eigen spy op het grego-forum
- Laat duidelijk zien dat deze screen naar hem is gestuurd(klinkt logisch, maar er is nog
biggrin.gif
)
- Zet zijn eigen naam onder de pm's
- Weet dat de kans is dat er toch nog mensen zijn met waardigheid binnen grego
- Slaat er ondanks zijn spy toch niet in om de grote verliezen op king salvatore te vermijden

Onze eigenste dennis
- Is zo dom om zen handtekening aan te laten staan
- Zegt in de eerste regel nogmaals dat Dennis de spy is en geen van zijn co's
- Stuurt deze pm de 20e juni om 16u06
- Stuurt een pm die naar mijn mening totaal niet zijn stijl is

Ik kon uiteraard niet anders dan dennis te confronteren met deze bewijzen voordat ik mogelijk MansonM uit dei zou kicken. Dennis beweerde dat hij van niks wist(logisch toch). Ik moet eerlijk zijn dat ik niet meteen overtuigd was daarover.
Praktisch meteen erna stuurt dennis me deze pm door

the omen 20.06.12 13:00
Hee Dennis,

Bedankt man! hoe is het er trouwens mee?

Ton

MansonM 20.06.12 13:06
Co hierzo, dennis us er vanmiddag om te antwoorden ^^
---Pepijn

the omen 20.06.12 13:09
aah oke! bedankt in ieder geval.

Ton

MansonM 20.06.12 17:44
waarmee bedankt :D :) ?
__________
D |[player]MansonM[/player]

the omen 20.06.12 18:53
Haha, hou je niet van de domme. Had je andere pm al gelezen ^^ je was te laat had ik al begrepen. Maakt verder niet uit, bespreken we ooit nog wel.

Hoe is het ermee?

Ton

MansonM 20.06.12 18:54
gaat goed hier hoor ^^
---Pepijn

the omen 20.06.12 19:26
Gelukkig maar :)

Ton

MansonM 21.06.12 00:16
weet echt niet waar je het nu over hebt ton?
__________
D |[player]MansonM[/player]

the omen 21.06.12 02:45
Laat maar :p

Ton

MansonM 21.06.12 11:16
?
__________
D |[player]MansonM[/player]

Voor u in het vet gezet, de timestamp van de eerste pm, 13u. Wanneer ging de pm van MansonM naar the omen? -> 16u.
Dit geeft ons 2 opties.
1. Ton is zo dom geweest om een bedank pm te sturen voordat hij de info van zijn eigenlijke spy kreeg door te sturen
2. Er zijn meerdere pm's gestuurd, waar wij gewoon niets van af weten

Dennis heeft ook een gezellig facebook gesprekje gehad met Ton.
(RL-namen zijn wegens privacy veranderd)
 

DeletedUser

Guest
[24/06/2012 22:14:37] -Dennis-:
Code:
 MansonM

        waar had je het pas over met je bedankt?
    MansonM
    vrijdag
    MansonM

        je bent trouwens wel een vies mannejte
    The Omen
    
    The Omen

        waar heb je het over?
    MansonM
    
    MansonM

        dat weet je best.
    The Omen
    
    The Omen

        nee?
    MansonM
    
    MansonM

        ow dus je herinnert je die vieze pm niet meer , achja gelukkig ben ik vertrouwd binnen dei
    The Omen
    
    The Omen

        zucht dude

        ik ben 2 weken weggeweest
    MansonM
    
    MansonM

        wie zat er op jou acc?
    The Omen
    
    The Omen

        ben sinds eergister thuis.

        een vriend van mij onderhield het account.
    MansonM
    
    MansonM

        kun je alle pms met mij terug sturen naar mij?
    The Omen
    
    The Omen

        ik heb geen pms meer in me box..

        niet met jou

        meeste is weg.

        hmm

        eerst maar is munten slaan

        staat rood.
    MansonM
    
    MansonM

        dat moet .

        ik word beschuldigd van spionage door pms met jou , bij mij zijn ze allemaal veranderd , en ik wil weten wie die vriend was , kan ik mss linken aan 1 van mijn cos
    The Omen
    
    The Omen

        ken je niet, komt bij mij uit de buurt

        heeft heel lang geleden even gespeeld

        op w12

        hij wou het weer is proberen

        ik zei prima, ga je gang.

        zet geen vreemden meer op me acc.
    MansonM
    
    MansonM

        mag ik een naam ?
    The Omen
    
    The Omen

        maar wat is er gebeurd dan?

        want snap er nog geen ass van.
    MansonM
    
    MansonM

        uhm
    The Omen
    
    The Omen

        Jeffrey
    MansonM
        zal het je kort uitleggen en je 1 pm doorsturen die ik zelf beantwoord heb .
    The Omen
     ok
   MansonM

        btw jij moet het geweest zijn , jou facebook stond open op de print screen .//

    The Omen

        ??

        dude 
    MansonM

        http://i48.tinypic.com/oh6yo3.jpg

        kijk daar maar is na
    The Omen
        ik ben 2 weken niet thuis geweest
    MansonM

        btw iemand heeft daar mijn handtekening en alles vervalst

        dus ik heb dat niet getypt
    The Omen

        hij ziet er toch echt uit.

        zo snel gekeken

        2 sec

        ik zoom even in
    MansonM

        en jou skype naam [;)] 
    The Omen

        de lijntjes kloppen ook.
    MansonM
        duh , gewoon uit andere pms gekopierd
    The Omen

        :S ik heb geen pms met jou

    The Omen

        mijn skype klopt wel

        daar zat hij tijdelijk op.
    MansonM

        maar die print screen is van jou pc af genomen en je weet er nisk vanaf?
    The Omen

        nee, in ieder geval niet van mijn pc.

        dat weet ik zeker

        ik was 2 weken met een maat weg

        en me ouders laten die maat niet zo maar binnen als ik er niet ben.

        hoe me fb daar kan staan :S

        oo, misschien keek hij op dat moment op mijn profiel

        dan staat er een andere naam.
    MansonM

        vind het maar raar verhaal

        mja , ik ben al utigesloten van verdachten
    The Omen

        maar die pm ziet er echt uit.
    MansonM

        alleen mun acc is verdacht .

        ik was nog aan het werken rond die tijd

        dus ik was het niet
    The Omen

        ik kan niet eens photoshoppen dude [:P]

        ehm

        voeg jij me toe op skype?

        maar wie word er dan verdacht?


Dat terzijde, even recapituleren.

- Tonetje heeft die pm niet gestuurd laat staan ontvangen
- Tonetje heeft die pm niet gescreend en op het forum gezet
- Tonetje heeft een vriend die op tw zijn handtekening misbruikt
- Tonetje heeft een vriend die zijn skype gebruikt
- Tonetje heeft een vriend die zijn facebook gebruikt
(De bovenstaande 3 dingen tegelijk uiteraard
biggrin.gif
)
- Tonetje heeft een vriend die bitter weinig met ons heeft te maken maar toch een spy heeft zitten op MansonM
- Ondanks hj zelf beweert dat hij er niets mee te maken heeft zou ie maar al te graag weten wie er dan wel wordt verdacht

Allemaal louter toeval, ik wil het zelfs nog geloven. Maar mijn bullshit meter zit nu toch al in de gevarenzone. Men heeft mij altijd geleerd goed onderbouwd te werken. Uw vraagt, ik draai. Dennis heeft het facebook gesprek met Ton voortgezet op skype.

[24/06/2012 22:50:42] -Dennis-: [22:31:25] -Dennis-: wanneer was je teruggekomen van je reisje ?
[22:43:53] The omen / Tonetje: vrijdag
[22:44:38] -Dennis-: je liegt dat je barst man
[22:44:50] -Dennis-: je hebt de 21 ste nog gereageerd op het AF
[22:48:01] The omen / Tonetje: heb toen zelf inderdaad nog gereageerd ja :)
[22:48:09] -Dennis-: je was toch zogenaamd op reis?
[22:48:09] The omen / Tonetje: zat toen in de auto richting huis vanaf schiphol
[22:48:42] -Dennis-: dan was je zeker al thuis op de 21 ste , dus niet de 22 ste zoals je beweert.
[22:49:02] -Dennis-: en dat je vriend bij jou in huis inlogt op jou pc , op jou acc , op jou facebook , en op jou skype , lijkt me ook vrij sterk
[22:49:06] The omen / Tonetje: Ik ben eerst richting me maat zijn woonplaats gegaan
[22:49:10] The omen / Tonetje: daar zijn spullen gedropt
[22:49:14] The omen / Tonetje: even bijgepraat met zijn ouders.
[22:49:21] -Dennis-: je kunt ook gewoon toegeven dat je een spy op mijn acc hebt zitten
[22:49:23] The omen / Tonetje: toen ben ik in de nacht weer door gegaan naar mijn huis
[22:49:30] The omen / Tonetje: dude
[22:49:38] The omen / Tonetje: tuurlijk weet ik wel meer wat er speelt
[22:49:43] The omen / Tonetje: maar ik heb die zaken zelf niet opgezet
[22:49:48] The omen / Tonetje: ga me er verder ook niet in vermengen
[22:50:03] -Dennis-: achja
[22:50:08] -Dennis-: we zullen jou in Dei tentoonstellen
[22:50:12] The omen / Tonetje: die maat heeft niet bij mij thuis ingelogd
[22:50:13] -Dennis-: met de bewijzen die we hebben
[22:50:17] -Dennis-: kijken hoe heel dei oordeelt
[22:50:18] -Dennis-: en rofl
[22:50:20] The omen / Tonetje: hij heeft denk ik op me fb pagina gekeken
[22:50:20] -Dennis-: en notaf
[22:50:32] The omen / Tonetje: daarom die naam boven in
[24/06/2012 22:53:23] -Dennis-: [22:52:34] The omen / Tonetje: geloof je het niet
[22:52:36] The omen / Tonetje: mij een crap
[22:52:39] The omen / Tonetje: als ik een spy had
[22:52:46] The omen / Tonetje: had ik dat wel gezegd lijkt mij
[22:52:55] The omen / Tonetje: vraag me nog steeds af hoe jullie aan die print komen.
[22:52:57] -Dennis-: heb je ook in grego gezegt
[22:53:04] -Dennis-: tsja , dat weet ik dan weer .
[22:53:09] -Dennis-: er zit mss ook wel een spy in grego ;)
[22:53:12] -Dennis-: mja niet mijn probleem

Grote lezers zijn er hier niet te vinden, korte samenvatting

- Tonetje heeft hier niets mee te maken
- Tonetje kwam vrijdag terug van zijn reis. Maakte donderdag avond deze AF-post: klik
- Donderdag of vrijdag, dat is allemaal hetzelfde, natuurlijk snappen we dat allemaal. Uiteraard is het toch vanzelfsprekend dat tonetje zijn allerliefste Algemeen forum checkt(Zij die hem niet snappen mogen nu reeds stoppen met lezen)
- Hij is diezelfde avond nog bij zijn 'maat' langs geweest. Die vond het uiteraard niet nodig om even te melden dat het acc the omen(en tonetje zijn naam) is misbruikt(
eek.gif
) voor spionage
- Het algemeen forum checkt ie wel, maar de screen die op het grego forum zou staan daar heeft ie jammerlijk genoeg niet gelezen

bullshit_o_meter_v2_meltdown_mousepad-p144707333700787243z8xsj_400.jpg



Daar ging de BS-meter, moge hij ruste in vrede, tesamen met alle aanvallen die zullen sneuvelen voor de goede zaak op grego
frown.gif



Het beschuldigen van Dei van hackings en ander ongein



En ik vraag me nog steeds af waarom jullie met vingers wijzen,terwijl jullie nog geen 2 maanden geleden een account van ons hebben gehacked?

Wbt dit, Ineke heeft hier al perfect antwoord op gegeven.

Zover ik weet zit Lienee niet bij ons in de stam, laat staan leiding, dus dat kan zeker kloppen.
Als laatste wat ik hierover ga zeggen, wij hebben dit namelijk rustig gehouden omdat we niet van moddergooien houden:
[28-5-2012 18:05:21] Leon / P3RF3CT10N: niet letterlijk
[28-5-2012 18:05:37] Leon / P3RF3CT10N: hij wist het ww, ik dacht co van wereld 20 mijn neefje moet wel goedkomen
[28-5-2012 18:05:53] Leon / P3RF3CT10N: maar hij kon zijn mond niet houden en heeft mensen van dei verteld
 

DeletedUser

Guest
Hackings waar niemand wat van afwist. Verscheidende dei leden hebben een goeie verstandhouding met het account perfection, ik speel zelfs met hem samen in de stam op w27. NOOIT heeft dei ook maar met een vinger aan een account van grego gezeten. Dat verzeker ik iedereen hier en nu. Nieuwsgierig als de meesten onder ons waren zijn ze toch maar verhaal gaan halen bij 1 van de spelers van Perfection.
Skype gesprekje gehad, blijkbaar had perfection één of ander probleem met een kerel die misschien contacten had binnen dei(ik vraag me nog altijd af met wie). Zou gezegd hebben dat hij info had doorgegeven aan dei. De meeste mensen horen zelf ook wel dat er iets rammelt aan de bovenstaande uitleg...

Toch een zeer leuk deeltje uit het skype gesprek is dit:
P3RF3CT10N: En beaver liep me toen non stop te stalken naar het echte probleem, en ik had geen flauw benul. Dus ik zei wat mijn neefje zei en dat was oorzaak DEI

Dus ja, beaver zoekt gewoon de redenen om ons zwart te maken. De ene nog zieliger dan de andere...

Wat leren we hier nu uit?

Ten eerste: Infinity, barbaren of de gregoriusorde, het maakt gewoon niet uit. Wederom moet ik concluderen dat ze hun vuile streken niet kunnen laten.
Als de leiding van grego nu effectief staat voor wat ze beweren te staan, dan moet the omen maar ontslagen worden. In mijn ogen faalt de leiding hier en nu al zeer zwaar. De screen zou op het forum hebben gestaan, de leiding moet dit gezien hebben, ze ondernemen dan niets... Of valse beschuldigingen plante aan het adres van dei, die gewoon nergens op slaan... Sorry, maar dan verlies je imo per direct je status van topstam en topleider.


Algehele conclusie: Infinity, Barbaren of gregoriusorde, je kan vetzakjes onder een andere naam onderverdelen, het blijven gewoon vetzakjes.

Gegroet en klaar voor een ECHTE EERLIJKE strijd

- Tom||Braam||Lands a lot
Divide et impera rules the world


De eerste die waagt trippelpost wens ik een paar niet verder vernoemde ziektes toe:p
 

DeletedUser

Guest
Bloody, kan je post even verwijderen vr het overzicht svp? Thanx
 

DeletedUser

Guest
Gay trippelpost:eek: Verder om ontopic te gaan ben ik dan ook erg teleurgesteld over wat sommige mensen uit Grego Dei flikken en verwijten.
 

DeletedUser8655

Guest
nope, ik heb nog met jou in premade gezeten voor w28 :eek:
 

DeletedUser

Guest
nope, ik heb nog met jou in premade gezeten voor w28 :eek:

Klopt, ik zat in die faal p-made waarin ik na 5dagen al leafde(of minder) en nu weer on topic :eek:

Wel zielig van Grego, niet geheel Grego ofc. maar de spelers (o.a. the-omen) die hier een aandeel in hebben.

EDIT:
Waarom zou hij hier wegmoeten? Kreeg van D ook al zo'n opmerking op Skype. R. heeft alle recht om op w14 te posten ;)

Zen posts brengt niet echt een bijdrage in dit topic, nu ga je zeggen:' mijne ook niet'. Maar dan wordt het weer moddergegooi, men mening heb ik nu al gegeven :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61903

Guest
M als je niet kan lezen , doe het dan niet en ga niet van die onzin posten .
 

DeletedUser61903

Guest
ik vraag niet of die weg gaat.
ik heb hem hier gewoon nooit gezien , en nu ineens wel.
 

DeletedUser43720

Guest
Beste,
er schaaft hier toch wel het een en ander.
Ten eerste heeft de screen nooit op het forum gestaan. Wij hebben Ton ter verantwoording geroepen nadat hij dit heeft gedaan en heeft toen zijn verhaal op het forum gezet (zonder screen).
Ten tweede, je baseert je hele mening over een stam van 30 accounts (en nog meer spelers) op 1 speler.
Ten derde, Perfection heeft tot op de dag van vandaag tegen mij nooit wat anders gezegd dan dat de hacker connecties had met Dei. Maar dat zal eerder aan hem liggen dan aan mij. Om dan vooral mij in verband te brengen met vals spel? Dat is jouw keus.

Ik ga hier verder ook geen verantwoording afleggen, aangezien je argumenten niet eens allemaal kloppen en aangezien dit intern ook is afgehandeld. Wat wel jammer is, is je misplaatste mening over mij.
Groeten,
Lord
 
Reactiescore
978
Wat is Ton zijn verhaal dan eigenlijk op dit?
 

DeletedUser

Guest
Dat ie op reis was.
En een maat van em op het acc lette.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan