Grappige Stam/Speler profielen.

DeletedUser

Guest
dat kan ook met interne hoor....
en dat zal ook echt in elke stam voorkomen

niet als je met 60 leden zit en er een stuk of 15 stoppen en de dorpen ana de meest gunstigden verdeelt worden zeker niet als je het over een paar miljoen hebt daar ben je wel een tijdje zoet mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen heeft het de hele tijd over interne sorry hoor :p maar heb het al lang niet meer gespeeld wat was dat nou?
 

DeletedUser15154

Guest
Dorpen zonder moeite overnemen(bijvoorbeeld stamgenoten/vrienden), en daarmee dus makkelijk de top bereiken.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt :p nu kan ik weer normaal lezen XD

das de halve uitleg

interne betekent dat iemand stopt
iemand is inactief willen sommige stammen zn leden wel interne

mensen wie besluiten te stoppen en hun dorpen weggeven wordt interne genoemt
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal!

Ikke = ikke dus jij = niet ikke!

Ikke is een noeb die net is begonnen. Ikke weet niet hoe dit spel werkt dus als je dat aan ikke uit kan leggen zou dat heel fijn zijn. Ikke heeft trouwens hele sterke vrienden, kijk maar: Twistmansa.

Ikke weet niet hoe je dat met die AA-codes doet, dus zoekt het zelf maar op. Ikke komt trouwens niet in jou stamboom, die heeft ikke al zelf gemaakt.

Ikke heeft andere spelers aangevallen en die zijn heel erg boos op ikke. Dat vindt ikke heel erg jammer. Ikke heeft veel grondstoffen nodig. Daarom komt ikke toch met witte paardjes langs, die hebben een mooie kleur.

Ikke is de laatste tijd heel hard gegroeit. Daar is ikke heel blij om. Ikke heeft daarom besloten om nog meer witte paardjes te gaan maken!

Ikke's vrienden zeggen dat ik hier geen boogschutters kan maken. Dat vindt ikke heel jammer. Ander zou ikke appels van andere mensen hoofd laten schieten.

Ikke heeft een hele mooie foto van zichzelf. Als je ikke wilt zien kijk dan naar het plaatje van ikke boven ikke's profiel.

Als je denkt dat ikke een noep is, dan stuurt ikke heel veel witte paardjes op je af, dus kijk uit voor ikke!

De moeder van ikke is erg boos op ikke. Ze vindt dat ikke te veel met trialswars bezig is. Ikke vindt dat erg jammer. Als je ikke wilt helpen de wereld te laten overnemen, stuur dan veel grondstoffen naar ikke.

Ikke heeft een erg lang profiel met ikke er in. Vind je ook niet? Ikke heeft daar erg zijn best op gedaan. Ikke is daarom ook erg trots op zijn profiel. In het profiel van ikke staat wel 49 (inclusief het plaatje van ikke) keer ikke! Daar is ikke natuurlijk hartstikke trots op!

Kan je dat beter dan ikke? Zet dan zo vaak mogelijk ikke in je profiel en misschien geeft ikke je dan wel 12 leem!


Ikke wenst jullie veel speel plezier!
Mijn profiel^^
 

DeletedUser880

Guest
alleen op je echte profiel is het grappig, wanneer je erbij vermeld dat de informatie nutteloos is.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het echte saaie humor, stopte bij de 1e 2 zinnen gelijk met lezen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je met die witte paardjes uhh verkenners?

neenee hij bedoelt witte paardjes dat staat er volgens mij heel duidelijk ;)

jippie eindelijk is iemand het met mij eens :D en het is lancelot volgens mij :p

@tuin mannetje hoezo moet het newbie overkomen want dat ben je toch ook ? :) dat zullen ze dus ook wel weten zonder dat te lezen hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
3 dingen op dat ikke gedoe

1 scouts nemen geen grondstoffen mee * die zijn wit * schimmel paarden trouwens
2 je heb op w10 geen bereden boogschuters
3 je kan nog geen grondstoffen versturen

verder nice try :D
 
Bovenaan