Grappige Stam/Speler profielen.

DeletedUser

Guest
Aangezien ik hier nu al verschillende mensen heb gezien die verkeerde onderwerpen posten in verkeerde topics, dus om het een beetje georganiseerd te houden nu ook het 'Grappige Stam/Speler profielen' topic.

Om zelf het goede voorbeeld te geven;-

'Free PA Pl0x

Mijn ervaring ligt in de PA.
Die geeft me onsterfelijkheid maar
tot op heden ben ik erachter
gekomen dat ik belazerd word. mijn
onsterfelijkheid is niet immuun.
Over enkele dagen is mijn PA afgelopen
'

Ja, ik weet 't is droge en belachelijke humor maar toch best wel een béétje grappig. :cool:


Ben benieuwd naar jullie reacties.


Sincerly,

Chummy ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
:p wrm willen jullie allemaal zo graag in een stam die geleid word door mij:p
 

DeletedUser

Guest
Hier kijken kan verschillende redenen hebben, wat het ook is; begin maar alvast opnieuw;)


Beste rang W10: 3 (8-11-2008)

Beste rang K54: 2 (8-11-2008)

het profiel van de huidige nummer 3, koen211
 

DeletedUser22377

Guest
wil je in de stam? minimaal 55 punten hebben zit je der onder en wil je er toch in dan moet je toch naar ralph stam en je moet vlakbij een stamlid liggen



veel slechte stammen hebben een plaatje maar wij zijn beter dan hun weet je waarom? nou wij durven het allemaal aan zonder premuim account degene met premuim hebben voordeel na een tijd krijgen enkele leden van ons wel premuim maar weet je waarom omdat hun ons willen versterken met premuim bij ons worden degene met premuim hetzelfde gesteld als leden zonder premuim.




-=BT=- werd door de draak van het westen opgericht. Vragen kun je richten aan: de draak van het westen.

elite daar zijn we te goed voor


historie
black thunder was een hele wilde draak hij verwoestte dorp na dorp het eerste dorp wat hij inneemde hete tribalwars dit dorp is zo groot als 100 continenten en 2 van deze continenten worden beschermd door ons wij zijn een stam net zo als andere wij zijn een elite stam nog beter zelfs de draak black thunder helpt ons nog altijd en helpt ons met het beschermen van k43/44 wij zijn zijn knechten en zullen hem helpen.

wij zijn een stam die zich alleen maar richt op de continenten 43/44 wij willen deze continenten beschermen tegen het kwaad van wereld 10 en zullen dit eervol doen wil je bij deze elitegroep horen zit jij in k43/44 vraag het dan maar aan de draak van het westen verdere vragen kan je ook aan hem richten.
 

DeletedUser

Guest
wil je in de stam? minimaal 55 punten hebben zit je der onder en wil je er toch in dan moet je toch naar ralph stam en je moet vlakbij een stamlid liggen



veel slechte stammen hebben een plaatje maar wij zijn beter dan hun weet je waarom? nou wij durven het allemaal aan zonder premuim account degene met premuim hebben voordeel na een tijd krijgen enkele leden van ons wel premuim maar weet je waarom omdat hun ons willen versterken met premuim bij ons worden degene met premuim hetzelfde gesteld als leden zonder premuim.




-=BT=- werd door de draak van het westen opgericht. Vragen kun je richten aan: de draak van het westen.

elite daar zijn we te goed voor


historie
black thunder was een hele wilde draak hij verwoestte dorp na dorp het eerste dorp wat hij inneemde hete tribalwars dit dorp is zo groot als 100 continenten en 2 van deze continenten worden beschermd door ons wij zijn een stam net zo als andere wij zijn een elite stam nog beter zelfs de draak black thunder helpt ons nog altijd en helpt ons met het beschermen van k43/44 wij zijn zijn knechten en zullen hem helpen.

wij zijn een stam die zich alleen maar richt op de continenten 43/44 wij willen deze continenten beschermen tegen het kwaad van wereld 10 en zullen dit eervol doen wil je bij deze elitegroep horen zit jij in k43/44 vraag het dan maar aan de draak van het westen verdere vragen kan je ook aan hem richten.



:p deze stam gaat het echt maken. aanschouw: de nieuwe nummer 1 ;)
 

DeletedUser13801

Guest
wil je in de stam? minimaal 55 punten hebben zit je der onder en wil je er toch in dan moet je toch naar ralph stam en je moet vlakbij een stamlid liggen



veel slechte stammen hebben een plaatje maar wij zijn beter dan hun weet je waarom? nou wij durven het allemaal aan zonder premuim account degene met premuim hebben voordeel na een tijd krijgen enkele leden van ons wel premuim maar weet je waarom omdat hun ons willen versterken met premuim bij ons worden degene met premuim hetzelfde gesteld als leden zonder premuim.




-=BT=- werd door de draak van het westen opgericht. Vragen kun je richten aan: de draak van het westen.

elite daar zijn we te goed voor


historie
black thunder was een hele wilde draak hij verwoestte dorp na dorp het eerste dorp wat hij inneemde hete tribalwars dit dorp is zo groot als 100 continenten en 2 van deze continenten worden beschermd door ons wij zijn een stam net zo als andere wij zijn een elite stam nog beter zelfs de draak black thunder helpt ons nog altijd en helpt ons met het beschermen van k43/44 wij zijn zijn knechten en zullen hem helpen.

wij zijn een stam die zich alleen maar richt op de continenten 43/44 wij willen deze continenten beschermen tegen het kwaad van wereld 10 en zullen dit eervol doen wil je bij deze elitegroep horen zit jij in k43/44 vraag het dan maar aan de draak van het westen verdere vragen kan je ook aan hem richten.

Ik probeer op het moment de aandrang te onderdrukken dat ik een pm naar de leider van die stam stuur en hun uitmaak voor noob...

Mischien hebben ze niet aan het feit gedacht dat het plaatje gewoon mooi staat...? :p
 

DeletedUser

Guest
(TC) werd door Generaal Burger opgericht.
Op 08 november zijn wij een fusie aangegaan met W-F, waarvan Bafbakkes en Jeffiej de oprichters waren. De nieuwe stam: TC+WF

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
1 Groep, 1 stam, 1 doel, 1 visie, 1 missie...
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

Voor vragen kan je terecht bij:
Generaal Burger
Bafbakkes
Roylinkin
Audi TT
Generaal Hopman
Jeffiej

Stuk voor stuk ervaren spelers, langer dan 1.5 jaar spelend. Wetend wat ze doen, hoe ze het moeten en het ook doen! Niet met zich laten sollen, niet alleen met zichzelf, maar ook niemand met hun stam laten sollen

Beste rang: 75
Beste rang in K55: 12


۞
╘╗_۩_╔╛
╘T█▓T╛
]█▓[
]█▓[
]█▓[
]█▓[
]█▓[
╘╗_____╔╝█▓╚╗_____╔╛
۞]════╬|▓▓▓--▓▓▓|╬════[۞
┌╜‾‾‾‾‾╚╗░▒╔╝‾‾‾‾‾╙┐
║░▒║
║░▒║
║░▒║
║░▒║
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
|░▒|
\▼/​



NU al fusie :p (zal nog heel wat fusies meemaken deze stam denk ik in deze wereld)
 

DeletedUser22145

Guest
Niet echt een originele naam.

TC + WF = TC+WF

6 Leiders? :rolleyes: Dat werkt niet.

Beste rang: 75
Beste rang in K55: 12
Nu al stamranks peilen?
Nu al fuseren?

Mooi zwaard trouwens.
 

DeletedUser

Guest
wil je in de stam? minimaal 55 punten hebben zit je der onder en wil je er toch in dan moet je toch naar ralph stam en je moet vlakbij een stamlid liggen



veel slechte stammen hebben een plaatje maar wij zijn beter dan hun weet je waarom? nou wij durven het allemaal aan zonder premuim account degene met premuim hebben voordeel na een tijd krijgen enkele leden van ons wel premuim maar weet je waarom omdat hun ons willen versterken met premuim bij ons worden degene met premuim hetzelfde gesteld als leden zonder premuim.




-=BT=- werd door de draak van het westen opgericht. Vragen kun je richten aan: de draak van het westen.

elite daar zijn we te goed voor


historie
black thunder was een hele wilde draak hij verwoestte dorp na dorp het eerste dorp wat hij inneemde hete tribalwars dit dorp is zo groot als 100 continenten en 2 van deze continenten worden beschermd door ons wij zijn een stam net zo als andere wij zijn een elite stam nog beter zelfs de draak black thunder helpt ons nog altijd en helpt ons met het beschermen van k43/44 wij zijn zijn knechten en zullen hem helpen.

wij zijn een stam die zich alleen maar richt op de continenten 43/44 wij willen deze continenten beschermen tegen het kwaad van wereld 10 en zullen dit eervol doen wil je bij deze elitegroep horen zit jij in k43/44 vraag het dan maar aan de draak van het westen verdere vragen kan je ook aan hem richten.

wat een mtrfkng noobs:p
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik hier nu al verschillende mensen heb gezien die verkeerde onderwerpen posten in verkeerde topics, dus om het een beetje georganiseerd te houden nu ook het 'Grappige Stam/Speler profielen' topic.

Om zelf het goede voorbeeld te geven;-

'Free PA Pl0x

Mijn ervaring ligt in de PA.
Die geeft me onsterfelijkheid maar
tot op heden ben ik erachter
gekomen dat ik belazerd word. mijn
onsterfelijkheid is niet immuun.
Over enkele dagen is mijn PA afgelopen
'

Ja, ik weet 't is droge en belachelijke humor maar toch best wel een béétje grappig. :cool:


Ben benieuwd naar jullie reacties.


Sincerly,

Chummy ;)

Dat is mijn profiel o.0
 

DeletedUser

Guest
Niet echt een originele naam.

TC + WF = TC+WF

6 Leiders? :rolleyes: Dat werkt niet.


Nu al stamranks peilen?
Nu al fuseren?

Mooi zwaard trouwens.

beter lees je gewoon ook mijn opmerking en zie je dat het niet mijn profiel is ;)
 
Bovenaan