Grappige profielen

DeletedUser48278

Guest
Ik vind al jullie profielen erg grappig. Allemaal zo ijdel, zo gericht op een 'mooi persoon' als avatar op de forums, en een 'soort van intelligente/semi grappige naam'. Allemaal puur om te demonstreren hoe diep je wel niet bent, en hoe goed je wel niet een light filter over een plaatje van een acteur of model o.i.d. kunt leggen! Bekijk 't maar, ik ga vanaf nu mijn eigen foto's als avatars gebruiken.

Wow, de terugkeer van een tw-legende :p. (late reactie)

Jij vat dit spel misschien te persoonlijk op

Hoe kun je dit spel nou persoonlijk opvatten? Hij heeft meer dan gelijk vind ik. Allemaal wannabe gedrag waar iedere serieuze tw-speler zich schuldig aan maakt, inclusief ikzelf.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mijn profiel is epic!
 

DeletedUser65601

Guest
Ik vind al jullie profielen erg grappig. Allemaal zo ijdel, zo gericht op een 'mooi persoon' als avatar op de forums, en een 'soort van intelligente/semi grappige naam'. Allemaal puur om te demonstreren hoe diep je wel niet bent, en hoe goed je wel niet een light filter over een plaatje van een acteur of model o.i.d. kunt leggen! Bekijk 't maar, ik ga vanaf nu mijn eigen foto's als avatars gebruiken.

Dat is goed voor jou jongen.. daar waren we dus echt allemaal op aan het wachten :rolleyes:
 
Reactiescore
116
Wat was er mis @ w20 dan? :p
 
Reactiescore
116
Ja toch wel hoor, maar ik kreeg altijd ruzie met M..
 
Reactiescore
57
Jij hebt nooit met hem op skype gepraat (Voicechat) ofwel?
De onzin en vage dingen die daar besproken werden waren van ongekende onzinningheid.

Wacht even...
Zat jij ook in al die gesprekken ?

Ken je het verhaal herinneren waarbij Wuppiehead tegen een paal was aan gefietst omdat ik samen met J. en L. hem ging bellen ?

Overigens, wie ben jij joh ? :p
 

DeletedUser

Guest
Toffe tijd hé, al kan ik me Resurrect ook niet meer herinneren. Op welk account zat jij (Resurrect)?
 

DeletedUser

Guest
Jup, Mike 2 zegmaar :p
Wie is L. eigenlijk? Luc ofzo?
Dat met die paal kan ik me niet meer herinneren, ik heb wel een keer met hem lopen bellen toen hij opeens wegviel.
Bleek dat ie in slaap was gevallen midden in het gesprek :O
 

DeletedUser68013

Guest
ik vindt zelf het profiel van ingridfrost erg geniaal!

Evil Genius seeks minions to sacrifice their lives in world domination attempt.
Must be prepared to work 24/7 for fascist psychopath for close to no pay. Messy death inevitable, but costume and laser death rays provided.
NO weirdos.
Call: 1-800-MWA-HAHA
 

DeletedUser67158

Guest
ik vindt zelf het profiel van ingridfrost erg geniaal!

Evil Genius seeks minions to sacrifice their lives in world domination attempt.
Must be prepared to work 24/7 for fascist psychopath for close to no pay. Messy death inevitable, but costume and laser death rays provided.
NO weirdos.
Call: 1-800-MWA-HAHA

Om het maar even over iets anders te hebben :p
 
Bovenaan