Grappige profielen

DeletedUser

Guest
Altijd leuk.. domme profielen.

DontThinkJustDo

2 ervaren spelers op 1 account.

jorin00 bekend van werelden : 17,20,26,27,28,29

joppe_k bekend van werelden : 24,25,26

Where here
for one thing, and one thing only. the world.



en als toevoeging:

en natuurlijk niet te vergeten, ik hou van mooie vrouwen.


OMGWTFBBQ


Wie / welk account overtreft dit ?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind zo'n zwaard of schild altijd wel koel

Of zo'n doodskop met dont f**k with me!
 

DeletedUser

Guest
De profiel van San Diego overtreft dit met gemak.

Neem hierbij vooral aandacht aan de "hoogste rangen" tabel.

America's Finest City

Semper Vigilans



Top 100 material, want ik ben puntengeil


Hoogste rangen
Wereld 30 03. 312 P
Continent 55 01. 326 P
Awards 16. 5
 
Reactiescore
116
Lol, ik ga ook op zoek :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik lachte me wel kapot toen ik die eerste post las,
DontThinkJustDo is een Real-life vriend van mij, en heb hem er al een paar keer op gewezen dat zijn profiel een beetje zuigt..
Hij had laatst ook even een eigen stam, en het profiel daarvan bevatte ook verschillende spelfouten :p
 

DeletedUser

Guest
Die pbg's vermeldingen zijn nog cooler hoor.

Echt wel,
Soms zie je weleens een speler met een hele lijst op zijn profiel, waarvan de helft gestopt is, en de andere helft ligt 5 continenten verderop :D

Die mooie zwaarden waar ze dan hun eigen naam inzetten vind ik ook altijd wel mooi gekopiëerd
 

DeletedUser

Guest
If You S*ck With Me, I Will S*ck You.

And Do Not Touch My PBG's *xxxxx xxxxx xxxxx* Or I Will S*ck You To the Death.



Deze kwam ik tegen, ook best een beetje raar.
Namen weggehaald i.v.m. privacy :p
 

DeletedUser13688

Guest
Ik vind al jullie profielen erg grappig. Allemaal zo ijdel, zo gericht op een 'mooi persoon' als avatar op de forums, en een 'soort van intelligente/semi grappige naam'. Allemaal puur om te demonstreren hoe diep je wel niet bent, en hoe goed je wel niet een light filter over een plaatje van een acteur of model o.i.d. kunt leggen! Bekijk 't maar, ik ga vanaf nu mijn eigen foto's als avatars gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
KingxOfxThexVoid KoV in het kort.
Ik bescherm mijn vrienden en ik trol mijn vijanden.
Wees netjes en beleefd en dan kom je een heel eind.

Mijn vrienden
ildraco


Mijn vijanden
woldere Heeft me vies gebackstabbed is niet te vertrouwen
- KingxOfxThexVoid
 

DeletedUser9420

Guest
Ik vind al jullie profielen erg grappig. Allemaal zo ijdel, zo gericht op een 'mooi persoon' als avatar op de forums, en een 'soort van intelligente/semi grappige naam'. Allemaal puur om te demonstreren hoe diep je wel niet bent, en hoe goed je wel niet een light filter over een plaatje van een acteur of model o.i.d. kunt leggen! Bekijk 't maar, ik ga vanaf nu mijn eigen foto's als avatars gebruiken.

mwah, foto van trol want trollen en lelijk.. meer moet je er niet achter zoeken... Je kan er natuurlijk ook een serieus onderwerp van maken... :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind al jullie profielen erg grappig. Allemaal zo ijdel, zo gericht op een 'mooi persoon' als avatar op de forums, en een 'soort van intelligente/semi grappige naam'. Allemaal puur om te demonstreren hoe diep je wel niet bent, en hoe goed je wel niet een light filter over een plaatje van een acteur of model o.i.d. kunt leggen! Bekijk 't maar, ik ga vanaf nu mijn eigen foto's als avatars gebruiken.

Jij vat dit spel misschien te persoonlijk op
 
Bovenaan