DeletedUser1875
Guest
Mischien een vroeg stadium van het spel, maar het zal vast en zeker zo zijn dat er nu al grappige IGM's zijn.
You know the drill.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
You know the drill.
xGermany vandaag om 22:14 uur zei:.. wij hebben geen leden in K34 :|
karting1 vandaag om 22:13 uur zei:ja wij hebben er ook maar 5 hoor we hebben er 7 in k34
xGermany vandaag om 22:12 uur zei:wij hebben helemaal niet heel wat leden in K34.......
karting1 vandaag om 22:11 uur zei:willen jullie een bondgenootschap of niet-aanvals-pact?
dit zou je stam kunnen helpen
dit zou heel leuk worden want jullie heben redelijk wt leden in k34
wij allemaal
groet,
karting1 ?
ksvs-lover vandaag om 22:34 uur zei:ja, wrskl nie e, als ge 5 acc bezit!!!
ma jongen, gat iem anders zenen tijd verspillen e.
wrm nen orlog als ge zelf nog een adelshoeve hebt, zelf nog geen aanvalstroepen!!!
en trouwens nen hint.
speer is een verdedigingstroep
xGermany vandaag om 22:32 uur zei:Lolhaha (gast denk na
waarschijnlijk ben ik de enige met troepen, een speer en een paladin
)
ksvs-lover vandaag om 22:31 uur zei:allé, veel geluk zou ik zeggen.
maar kzallet ma zeggen e, ma iedereen ligt kapot vant lachen opt fourm!!![/quote
goh zou ie doorhebben dat het een grapje is?
xGermany vandaag om 18:45 uur zei:ik verklaar jullie de oorlog!
"Spionnen:
Wij hebben niets aan spionnen ook zijn ze ongeloofelijk irritant en kunnen ze je hele geheim houding verpesten wij dulden dus ook geen spionnen."
--> stond in het profiel van een stam..Beetje logisch toch? Wat een ervaren spelers zeg!
"Spionnen:
Wij hebben niets aan spionnen ook zijn ze ongeloofelijk irritant en kunnen ze je hele geheim houding verpesten wij dulden dus ook geen spionnen."
--> stond in het profiel van een stam..Beetje logisch toch? Wat een ervaren spelers zeg!
lol ze zijn nog vergeten toe te voegen dat je bij het aanvragen van een uitnodiging je moet vertellen dat je komt om te spioneren zodat ze daar rekening mee kunnen houden.
yorick, welke rang heeft jou stam?
van de stam Black Monday.
Wij houden een ledenstop!
1. Minstens 70 punten!!
2. Een goede reden waarom je in de stam wilt.
4. Geef aan in welk continent je zit.
6. Je moet elke dag online zijn.
7. Zorg dat je een aanzienlijk leger hebt.
ik neem aan dat je beter geen ruzzie kun krijgen met die stam zelfs in het begin niet. want ze hebben allemaal een aanzienlijk leger.
komt na 2 altijd 4? en na 4 komt dan 6?
wat hebbenze me al die tijd wijs lopen maken op school ik wist wel dat school onzin was!
![]()