Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
wij van WWD willen in dit continent heersen.
en daarom vraag ik je bij deze om onze stam toe te treden zodat wij het ons kunnen realiseren om 1e te worden en te blijven.

mvg,
sudnes

haha opzich wel lol want dat willen de meeste wel, nietwaar:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
xGermany vandaag om 22:14 uur zei:
.. wij hebben geen leden in K34 :|
karting1 vandaag om 22:13 uur zei:
ja wij hebben er ook maar 5 hoor we hebben er 7 in k34
xGermany vandaag om 22:12 uur zei:
wij hebben helemaal niet heel wat leden in K34.......
karting1 vandaag om 22:11 uur zei:
willen jullie een bondgenootschap of niet-aanvals-pact?

dit zou je stam kunnen helpen

dit zou heel leuk worden want jullie heben redelijk wt leden in k34
wij allemaal

groet,
karting1 ?




okey.. snugger?
 

DeletedUser

Guest
Okay okay, nog 1, ik dacht laat ik deze wereld leuk beginnen :p

ksvs-lover vandaag om 22:34 uur zei:
ja, wrskl nie e, als ge 5 acc bezit!!!
ma jongen, gat iem anders zenen tijd verspillen e.
wrm nen orlog als ge zelf nog een adelshoeve hebt, zelf nog geen aanvalstroepen!!!
en trouwens nen hint.
speer is een verdedigingstroep

Okey deze gast neemt het wel HEEl serieus :confused: en ehm, ik snap er eig. niets van? kan ie niet gewoon nederlands praten.. en speer kan best offensief zijn :p

xGermany vandaag om 22:32 uur zei:
Lol :p haha (gast denk na :p waarschijnlijk ben ik de enige met troepen, een speer en een paladin :p)
ksvs-lover vandaag om 22:31 uur zei:
allé, veel geluk zou ik zeggen.
maar kzallet ma zeggen e, ma iedereen ligt kapot vant lachen opt fourm!!![/quote

goh zou ie doorhebben dat het een grapje is?

xGermany vandaag om 18:45 uur zei:
ik verklaar jullie de oorlog!
 

DeletedUser

Guest
stam

"Spionnen:

Wij hebben niets aan spionnen ook zijn ze ongeloofelijk irritant en kunnen ze je hele geheim houding verpesten wij dulden dus ook geen spionnen."

--> stond in het profiel van een stam..Beetje logisch toch? Wat een ervaren spelers zeg!
 

DeletedUser

Guest
"Spionnen:

Wij hebben niets aan spionnen ook zijn ze ongeloofelijk irritant en kunnen ze je hele geheim houding verpesten wij dulden dus ook geen spionnen."

--> stond in het profiel van een stam..Beetje logisch toch? Wat een ervaren spelers zeg!

:p spionnen zijn leuk xD
 

DeletedUser8421

Guest
"Spionnen:

Wij hebben niets aan spionnen ook zijn ze ongeloofelijk irritant en kunnen ze je hele geheim houding verpesten wij dulden dus ook geen spionnen."

--> stond in het profiel van een stam..Beetje logisch toch? Wat een ervaren spelers zeg!

lol ze zijn nog vergeten toe te voegen dat je bij het aanvragen van een uitnodiging je moet vertellen dat je komt om te spioneren zodat ze daar rekening mee kunnen houden.
 

DeletedUser

Guest
lol ze zijn nog vergeten toe te voegen dat je bij het aanvragen van een uitnodiging je moet vertellen dat je komt om te spioneren zodat ze daar rekening mee kunnen houden.

Of ze zijn helemaal geen noobs en doen zich alleen maar voor als noobs om jullie daarna fokkin hard te nakken :p (het werkt!)
 

DeletedUser

Guest
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
★welkom bij Rain Force★
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

Deze stam is opgericht door mostert1, mede mogenlijk gemaakt door leider the m. En met dank aan iedereen die hielp om R.F. op te bouwen, en meehielp met uitnodigen.
stuur de leiding a.u.b. geen aanvragen voor bondgenootschappen/uitnodigingen

Deze stam is gemaakt om eerste te staan.
Let op mensen, als je nu bij ons komt, nemen we je altijd aan. Kom je te laat, moet je boven het punten minimum zitten.

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
een uitnodiging ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪


Wil je meedoen maar heb je nog geen uitnodigong? Stuur een mail naar 1 van onze recruters (en niet de leiders. Er zijn nog mar lichte toelatings eisen. namenlijk:
-in de top 175 komen van de stam

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
doel
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
Het overheersen van wereld 6. wij tonen geen ganaden! We staan klaar voor al onze leden. Die hulp nodig hebben!

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
Voordelen om bij ons te komen
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪


1. we staan 1e
2. we staan altijd voor je klaar!
3. als je nu komt, heb je een veel mooiere kans op een leuke titel in de stam
4. alles is al klaar. Hoewel de meeste stammen nog een heel forum moeten maken, teksten schrijven, en overal nog mee moeten beginnen, zijn wij al klaar met alles.
5. wij zijn de gezelligste stam van heel tribalwars.
6. als jij iemand/iemand jou wilt overnemen, zullen wij je maar al te graag bijstaan
7. bij ons kun je je veilig voelen. Omdat iemand niet echt snel een nr 1 stam aanvalt

Leiders zullen niet reageren op verzoeken met betrekking tot diplomatie/recruting!

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
geen massastam ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
mensen. R.F. word geen massastam. over 2 weken, gaat iedereen buiten de top 50 naar een opleidingsstam
uw begrip

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
titels
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪



oprichter
mostert1
geen Nieuwe gezocht!

leider
the m
geen Nieuwe gezocht!

diplomaten
bashiva
joskenman
1 Nieuwe gezocht!

Forumbeheerders
mostert1
3 Nieuwe gezocht!

Recruters
Pieter Vanroose
Dream Killer
bollie12345678
1 nieuwen gezocht!

Leiders zullen niet reageren op verzoeken met betrekking tot diplomatie/recruting!

Joine maar heb je nog geen invite?? Stuur een mailtje naar 1 van onze inviters (uitnodigers). Er zijn nog geen eisen

let op: in onze stam, gelden gewoon alle tribalwars regels, dus geen groffe taal en ook geen gescheld.

Deze spelfouten haalt een dyslect er nog uit (ik dus) hoe laag ben je dan gezonken als de stam die eerste staat.!!.
 

DeletedUser

Guest
Behalve 100 duizend domme aanmeldingen voor stammen die kilometers (centrale kernen) van mij afliggen en een paar smekende newbies,,, nee geen berichten momenteel.
 

DeletedUser

Guest
Dit is profiel van de stam [ally]Legend Dragon Army[/ally]

Beschrijving
L.D.A werd door deman1 en IT-Pro opgericht. Vragen kun je richten aan: deman1 en aan IT-Pro.
---------------------------------------------

recruiting is on/off

Wij Nemen Max 60 leden.. Zo worden we geen massastam!!

23/60

Ze hebben 47 niet 23.. en bij 60 leden noem ik het tog echt een massastam..:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
van de stam Black Monday.

Wij houden een ledenstop!

1. Minstens 70 punten!!
2. Een goede reden waarom je in de stam wilt.
4. Geef aan in welk continent je zit.
6. Je moet elke dag online zijn.
7. Zorg dat je een aanzienlijk leger hebt.

ik neem aan dat je beter geen ruzzie kun krijgen met die stam zelfs in het begin niet. want ze hebben allemaal een aanzienlijk leger. :cool:

komt na 2 altijd 4? en na 4 komt dan 6?:eek:

:rolleyes:wat hebbenze me al die tijd wijs lopen maken op school ik wist wel dat school onzin was!:mad:
 

DeletedUser

Guest
van de stam Black Monday.

Wij houden een ledenstop!

1. Minstens 70 punten!!
2. Een goede reden waarom je in de stam wilt.
4. Geef aan in welk continent je zit.
6. Je moet elke dag online zijn.
7. Zorg dat je een aanzienlijk leger hebt.

ik neem aan dat je beter geen ruzzie kun krijgen met die stam zelfs in het begin niet. want ze hebben allemaal een aanzienlijk leger. :cool:

komt na 2 altijd 4? en na 4 komt dan 6?:eek:

:rolleyes:wat hebbenze me al die tijd wijs lopen maken op school ik wist wel dat school onzin was!:mad:


Bastard ook op k55?
 

DeletedUser

Guest
koen99 vandaag om 12:25 uur
geef hem anders de toestemming om ginder wat mesen ui te nodigen als ik van u was zou ik dat doen heb zelf een stam in wereld 4 en staat op de 20 plaats

haha ^

grappige
 
Bovenaan