Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
LOL!

Neem aan dat je bij je tags invoert of een dorp dat aangevallen worden front / geen front is etc etc.
Of wou je zeggen dat jij 5000 aanvallen ongetagt laat komen? succes met edels zoeken dan als die van dichtbij komen ^^

@dit, je hoort het TFO ... ziggy tagt niet :D

Ik gebruik groepen om aan te geven of iets front is of niet, dan kun je gelijk een hele groep wegwerken. edels zoeken is heel makkelijk als je sangu hebt btw. Die heeft van die fijne sorteerfuncties. Ziggy vallen we niet aan, dat vinden we zielig voor hem :)
 

DeletedUser

Guest
Ach, ieder zijn tacktiek ^^

Ik tag duizenden aanvallen in een uurtje, miss 2 max.
Maar ik tag alles zo, dat ik het voor mezelf duidelijk heb ^^
 

DeletedUser

Guest
Fuk de nieuwe forumupdate, Gelukkig is de "vB4 Default Style" overzichtelijker dan de versie die TW te bieden heeft!
Dikke aanrader om de "vB4 Default Style" te gebruiken dus!!!!
 

DeletedUser

Guest
ik heb hem dit weekend 5 X geteld en ik kwam 5X anders uit :)
Woensdag eens op men gemakske bekijken ^^
 

DeletedUser

Guest
Amorfati 24.01.13 14:40
faken is wel voor mietjes,want je sloopt me niet hoor,en ik kom niet dichterbij de #1 ODD :(

extase 24.01.13 14:50
ik wil je ook niet slopen,,

Amorfati 24.01.13 14:51
je wil die stacks wel slopen;)

extase 24.01.13 15:03
Dat gaat ook wel gebeuren hoor. Kijk je kan nu wel gaan stuur doen dat je veel clears hebt gesloopt maar die liepen niet voor niets. De dorpen die we ervoor hebben geedeld is een mooi ding ervoor. Plus clears bouwen sneller op dan jou deff. Dan kan je nu wel weer maarten1111 gaan internen, maar dat vinden wij alleen maar fijner. Dat betekend dus dat we nog niet af zijn van jou. Jou als makkelijke edeldoelwit.
Ik zal je anders nog even wakker schudden en je op nog een feit drukken.
Zijde 1:
Stammen: NEOH
Zijde 2:
Spelers: Amorfati

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 447
Kant 2: 42
Verschil: 405

En 90% of zelfs meer van de dorpen die jij hebt overgenomen is van terug te edelen die wij overigens allemaal zowat in ons bezit hebben.

Dus nogmaals het boeit ons niet hoeveel clears we ergens op gooien wij edelen jou toch wel zoals je ziet;)

=]
 

DeletedUser

Guest
ingame zei je iets heel anders, maar indd ik vind mezelf erg stoer. Ik zeg dat ook elke ochtend tegen mezelf in de spiegel.
 

DeletedUser56633

Guest
tsja,dat had ik wel verwacht..

en ingame,tsja kan er niet tegen dat je hier stoer komt doen met je pm,s..
 

DeletedUser56633

Guest
Niemand reageert erop xD
het is hier zo stil op dit forum dat er toch niemand op reageert..
 

DeletedUser56633

Guest
als niemand anders reageert dan heeft het dus geen zin en doe je het enkel om op te scheppen,maar ben het gewend van je hoor...
 

DeletedUser

Guest
Haha ja jij zou wel op willen scheppen he jessey? Kan alleen niet met je faalstats!
 

DeletedUser81928

Guest
Haha ja jij zou wel op willen scheppen he jessey? Kan alleen niet met je faalstats!

Amor is geen slechte speler hoor hij zit gewoon in een klote stam, had ie ie oeps gezeten heel ander verhaal maar ja dat zit ie niet. Op andere werelden toont ie prima aan dat ie skills heeft maar met een stam als xmas word het wat lastig.

Haha ja jij zou wel op willen scheppen he jessey? Kan alleen niet met je faalstats!

Amor is geen slechte speler hoor hij zit gewoon in een klote stam, had ie ie oeps gezeten heel ander verhaal maar ja dat zit ie niet. Op andere werelden toont ie prima aan dat ie skills heeft maar met een stam als xmas word het wat lastig.
 

DeletedUser

Guest
Kan me geen fuck schelen hoe hij speelt op w18, hier is hij een faalhaas :)
 

DeletedUser56633

Guest
Haha ja jij zou wel op willen scheppen he jessey? Kan alleen niet met je faalstats!
ja uhu,daarom dat je ook een speler nodig had met deffskills voor je acc op w22,en je mij vroeg he^^
enkel jammer dat jij werelden niet gescheiden kunt houden,want ik joinde X-mas weer en ww werd veranderd,dat zegt meer over jou dan over mij hoor;)
Daarbij,ik ben niet de enige faalhaas,hoeveel edels heb jij opgespaard? aangezien je niet door Redbourgogne komt whahahahah
Dat is ook de reden dat ik snel werd weggespeeld,omdat ik Marahadja en Extase zo,n lange tijd heb tegen gehouden dat ze alle 2 veel edels hadden xD

+ een mod hier? voor de zoveelste keer mijn naam op het AF:eek:
Ik schep niet op want ik maak het waar:)

Klopt,maar toch kom je hier wel opscheppen met je prestatie,s,maar het is echt niet moeilijk om zo,n noobje als mij te ownen hoor,dus het is pas noob dat je je zo trots voelt om hier te komen pronken met je prestatie,s tegen een noob,dat is hetzelfde als vechten tegen een klein jongentje en dan er blij mee bent dat je hebt gewonnen xD ^^

Daarbij,jij edeld 70% van de dorpen met treinen die je s,nachts verstuurd,en ja idd s,nachts want ik heb het zelf gezien,om half 4 s,nachts 40+ treinen eruit knallen,dat ik ze niet zie aankomen,nou poe poe,das echt wel pro..

Amor is geen slechte speler hoor hij zit gewoon in een klote stam, had ie ie oeps gezeten heel ander verhaal maar ja dat zit ie niet. Op andere werelden toont ie prima aan dat ie skills heeft maar met een stam als xmas word het wat lastig.



Amor is geen slechte speler hoor hij zit gewoon in een klote stam, had ie ie oeps gezeten heel ander verhaal maar ja dat zit ie niet. Op andere werelden toont ie prima aan dat ie skills heeft maar met een stam als xmas word het wat lastig.

doe je niks aan,maar maakt me ook niet uit,ze onderschatten me,worden ze allemaal maar laks van en heb ik meer kans,is hetzelfde op w18,zeggen dat ik noob ben etc etc,maar ondertussen zegt een dat die me wel goed vind,tsja zie je maar weer dat overal zomaar blind op wordt beordeeld,want op w18 gaan we best lekker hehe:)

Kan me geen fuck schelen hoe hij speelt op w18, hier is hij een faalhaas :)

jajaja,op w18 presteer ik goed,en w17 ben ik een faalhaasje volgens jullie? nah,ligt het dan aan mij of aan andere factoren?

+ ik wil jou eens zien presteren met een 3mill cluster tegen 5k aanvallen in totaal gehad,en met 0 safe deff en stamdeff
dus 300 dorpjes,iets van 80 off dorpjes,en een 80% front,en met school en minimale vv-ers..
 
Bovenaan