Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Conclusie: X-mas faalt het hardst, jij doet je best maar dat lukt niet door de stam. Kan ik mee leven. En over w22, je was al 3 dagen niet ingelogd, logisch dat ik dan het ww verander :)
 

DeletedUser56633

Guest
3 dagen?
dat is niet waar ;)
ik weet zeker dat ik de avond ervoor er nog op ben geweest,sowieso..
Dus jij kan werelden niet gescheiden houden,maakt mij niet uit hoor want dat zegt meer over jou dan over mij^^
Enkel geef ik toch weer aan dat jij me helemaal niet noob vind aangezien je een goeie deffer nodig had op het acc,omdat het groot front had^^

en eerst faal ik,en nu doe ik me best maar lukt het niet door de stam,wat wil je nu precies??

en mod,hierboven ergens word mijn RL naam gebruikt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vooral gaan huilen om de naam, daar bereik je wat mee ;) En het account stond geel, dus volgens mij kan jij de werelden niet gescheiden houden. En je faalt gewoon maar als dat door de stam komt kan ik daar niks aan doen, dan doe jij dus je best.

Btw is huto gestopt ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Klopt,maar toch kom je hier wel opscheppen met je prestatie,s

Propaganda

maar het is echt niet moeilijk om zo,n noobje als mij te ownen hoor,dus het is pas noob dat je je zo trots voelt om hier te komen pronken met je prestatie,s tegen een noob,dat is hetzelfde als vechten tegen een klein jongentje en dan er blij mee bent dat je hebt gewonnen xD ^^
Oorlog is oorlog winst is winst
Daarbij,jij edeld 70% van de dorpen met treinen die je s,nachts verstuurd,en ja idd s,nachts want ik heb het zelf gezien,om half 4 s,nachts 40+ treinen eruit knallen,dat ik ze niet zie aankomen,nou poe poe,das echt wel pro..
Effectief edelen heet zoiets, dat dit ook toevallig mijn perfecte tijden zijn om te sturen. Plus heb ik al vaker gezegd dat je niet moet zeiken als je 24/7 game speelt.
 

DeletedUser56633

Guest
Vooral gaan huilen om de naam, daar bereik je wat mee ;) En het account stond geel, dus volgens mij kan jij de werelden niet gescheiden houden. En je faalt gewoon maar als dat door de stam komt kan ik daar niks aan doen, dan doe jij dus je best.

Btw is huto gestopt ofzo?

neehoor,niet dat ik weet..

en idd,huilen om m,n naam,er staat in de regels dat er geen RL namen gebruikt mogen worden,en als ik dat niet wil waarom ga jij dan huilen om mijn reactie?
en wat bereik ik ermee? Nah,met een beetje geluk krijg je een berisping,en uiteindelijk ben je even weg van dit forum:D

Hoezo kan ik m,n werelden niet gescheiden houden als ik geel stond?
Ik weet bijna zeker dat ik niet geel stond,want was zeker weten die avond ervoor nog ingelogd..

Propaganda


Oorlog is oorlog winst is winst

Effectief edelen heet zoiets, dat dit ook toevallig mijn perfecte tijden zijn om te sturen. Plus heb ik al vaker gezegd dat je niet moet zeiken als je 24/7 game speelt.

Klopt,
en klopt,hehe,ga jij even tegen je stamgenootjes op w18 zeggen dat ze niet zo moeten zeuren dat als ze er niet zijn dat er dorpen worden geedelt,alleen als ze er zijn dan wordt alles gesniped en edelen ze alles terug,jou stam daar kan er ook wat van;)
En die doen het erger dan ik^^

enkel zeg je dat ik faal,maar als jij je treinen stuurt dan zie ik ze niet eens,dus hoe kan ik dan falen bij jou?

maja,ik ben weer weg:D
 

DeletedUser

Guest
jajaja,op w18 presteer ik goed,en w17 ben ik een faalhaasje volgens jullie? nah,ligt het dan aan mij of aan andere factoren?

+ ik wil jou eens zien presteren met een 3mill cluster tegen 5k aanvallen in totaal gehad,en met 0 safe deff en stamdeff
dus 300 dorpjes,iets van 80 off dorpjes,en een 80% front,en met school en minimale vv-ers..

In tegen stelling tot jou weet ik wel waar ik aan begin, ik zou dus bij lange na niet zo dom clusteren als jou:eek:
 

DeletedUser56633

Guest
de clusters zijn 0,0 mijn idee..

Het rechter cluster,is gekomen door een fusie..
en het linkse cluster is gekomen door de bb,s van Cornelis Rex enzo,en in die tijd was ik gestopt..
 

DeletedUser65185

Guest
En die dorpen dat je nu onder mij genomen hebt van maarten zijn gewoonweg dom?

Net zoals jou mooie manier van onderhandelen om cf's te ruilen ik krijg er 1 van jou en jij 9 van mij? hmm mooi geprobeert dan zeker.

Daarbij heb je max 1x gesniped op mij tijdens de massa? en 1 dorp terug geedelt (op het einde een 2de) dus ligt niet enkel aan je stam denk ik? maar misschien ook aan de incommings dagenlang.

Zoals je zelf ook had gezegt, slimme massa tsu.tey clears laten sturen en de 19de aankomen.
En een dag later de front spelers sturen en de 17de aankomen. Je zei zelf al dat je erin getrapt was, dus wel degelijk ligt de fout bij jou dan?

Verder zag ik voldoende os binnenstromen hier hoor van je stam. Jammer dat ze terug trekken :(. zou leuk staan 20dorpen os per dorp.
 

DeletedUser65185

Guest
spring ik over zijn cluster om ook tegen maarten te gaan vechten. Maar nee hoor hij edelt zelf alle dorpen rond die 9 dorpen ja dan maak je het jezelf enkel maar moeilijk he hehe :D
 

DeletedUser66941

Guest
Laat hem nu toch lekker, hij stacked, verliest veel en zit te zeuren over zijn cluster. Naar mijn weten heeft hij het toch lekker zelf gemaakt en pronkte dat hij het kon behouden. Heeft niets met hem zelf te maken, hij backtimed alleen maar. Je hebt os genoeg gekregen, de massa was alleen mooi geplant. En is goed geslaagd.

Wat W18 betreft, we zullen wel zien wat je daar kan. Ik twijfel nu toch sterk aan wat je kan, ook al is een frontspeler zoals extase klote, een speler die wel kan spelen ;)

Je edelt wat je kan edelen zonder aan de consiquenties te denken, daar loop je dan vanzelf tegenaan.
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik niet, maar amor maakt te erge fouten waardoor je hem erg makkelijk kunt edelen.

1. hij verteld de vijand wanneer die niet online en vv-systeem is niet echt goed in x-mas.
2. hij ondersteunt niet goed, ik heb super veel rapporten met dorp veroverd en def/off dat buiten dorp staat.
3. Dan heeft ie al veel front en gaat die nog meer front maken
4. Vele dorpen zijn leeg en zouden preventief moeten os worden. Hij heeft een groot safe cluster.
5. Dodged zelden in verdere linies.
5. etc, er zijn vast nog wel wat meer=]
 

DeletedUser81928

Guest
Ach ja als ik het goed heb is Mark425 E van tribaljosh :p

En tja volgens mij loopt amor hier alleen nog een beetje te klote
 

DeletedUser

Guest
Hop hop ... ik ben dom in me kop, en kom zo echt niet aan de top ...
Past perfect :D
 
Bovenaan