Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Rotspartij op 19.10. om 11:34 uur
goedenmorgen ik merk dat u ook wilt genieten van de Beste herbergen die dit land te bieden heeft, als u misschien alvast wilt melden hoeveel gasten u meestuurt naar mijn herbergen dan kan ik de voorzieningen beter verdelen zodat uw afgezanten tot in de puntjes verzorgt zullen worden.

alvast bedankt!

dit bericht is automatisch aangemaakt en daarom niet persoon aangetekend


chippphahaahahahahahahahaah

parthos op 19.10. om 11:51 uur
Van dit land? Dan moet ik misschien toch even mijn boeking afzeggen... ik had vernomen dat ze het beste van het continent waren. Indien het cancelen van mijn reservering niet meer mogelijk is, zal ik het wel moeten doen met uw faciliteiten. Reken maar op zo'n 20659 gasten per buslading. (Dat is toch zo'n beetje een volle clear?) De rest kan u zelf ook wel uitrekenen ;) U laat toch niet de gasten al het werk doen? Maar daarom bent u waarschijnlijk ook alleen het beste in het land.

Met vriendelijke groet,
parthos

Rotspartij op 19.10. om 11:56 uur
u vergist zich blijkbaar met land bedoel ik het ponyland en zoals u wellicht weet beschikken wij over tientallen continenten.
ik hoop dat u uw beslissing zal terugtrekken na dit gelezen te hebben en toch liever bij mij blijft, en bedankt voor de toezegging, dan zal ik ook gepaste arangements maken.

dit bericht is automatisch aangemaakt en daarom niet persoonlijk aangetekend.


chippphahaahahahahahahahaah

parthos op 19.10. om 12:05 uur
prima... dan hoop ik niet teleurgesteld te worden en zal ik met een kritisch oog uw faciliteiten beoordelen ;)

Tot over enkele dagen,
Met vriendelijke groet,
parthos

next
 

DeletedUser

Guest
Rotspartij op 17.10. om 10:36 uur
ik wil u graag wijzen op een foutje.
u had op elk dorp slechts 5 aanvallen gereserveerd omdat u dan groepskorting zou krijgen. echter zie ik tot mijn spijt dat er hier [coord]324|530[/coord] 6 op lopen, dit zal ervoor zorgen dat de rekening schrikbarend omhoog schiet gezien ik allemaal extra dingen moet regelen voor u zoals eten,drinken, gokgelegenheden etc.

u kunt op een extra kostenpost rekenen van 67.657 ODD.



chippphahaahahahahahahahaah

The-Myrmidons op 17.10. om 12:41 uur
ouch!!!
is er geen mogelijkheid dat ik onder de extra kosten uit kan komen? :(

maris

Rotspartij op 17.10. om 17:38 uur
er is een manier, ervoor zorgen dat er clears gaan komen...

chippphahaahahahahahahahaah

The-Myrmidons op 17.10. om 18:02 uur
naja op niet ieder dorp lopen 5 clears dus wie weet.. op 1 loopt er volgens mij zelf maar 1 dus echt consequent was ik niet vannochtend...

Mvg
Martijn
[player]The-Myrmidons[/player]

Rotspartij op 17.10. om 18:27 uur
ja inderdaad, maar als het moment daar is en de laatste partyganger weg is gaan we wel even onderhandelen over de rekening ;)

chippphahaahahahahahahahaah

The-Myrmidons op 17.10. om 18:44 uur
true story...

heet jij chip en heb je altijd zo'n lol?

Rotspartij op 17.10. om 18:48 uur
ik sta bekend als chipsz0r, vandaar chippahahaahaha

en ik ben inderdaad zeer gezellig ^^

chippphahaahahahahahahahaah

Rotspartij op 19.10. om 11:21 uur
Er is denk een administratieve fout gemaakt, gezien er sprake was van overboeking heb ik in het begin mijn opperste best gedaan om alle gasten te regelen en genoeg voorzieningen aan te leggen.

maar helaas hebben jullie besloten slechts een aantal afgezanten te sturen waardoor u zult merken dat er vanaf morgen voor de komende gasten iets minder voorzieningen zijn aangelegd dit omdat ik heb vernomen dat er bij andere mede restauranthouders velen meer boekingen zijn gekomen en zal ik wat voorzieningen door moeten sturen naar desbetreffende restauranthouders.

maar geen zorgen hoor ter compensatie heb ik ook wat gasten naar uw mede restauranthouders gestuurd zodat ook jullie van de ruime omzet kunnen genieten.

dit bericht is automatisch aangemaakt en hierdoor niet ondertekend met een persoonlijke handtekening

chippphahaahahahahahahahaah

The-Myrmidons op 19.10. om 11:22 uur
geniaal je hebt wel humor

Mvg
Martijn
[player]The-Myrmidons[/player]
:bijl:
 

DeletedUser14725

Guest
Net iets teveel tijd?

-> Altijd grappig noobjes die zot worden nadat je ze 1 aanval stuurt en hun dorpsnaampjes speciaal voor jou gaan veranderen :D.
Ere wie ere toe komt (rever590) dank je dat je de moeite neemt om je dorpsnamen te veranderen <3.
 

DeletedUser

Guest
tam tam tam, nu is het feestje afgelopen.
nu hopen dat merc nog eens komt dan gaan we weer een nieuwe reeks maken:D:cool:

Rotspartij op 17.10. om 18:59 uur
ik wil u alvast persoonlijk welkom heten in het resort Rotspartij, ik moet nog even gaan rondkijken als ik ook uw gasten kan verwelkomen zoals ik bij de gasten heb gedaan die eerder hebben gereserveerd maar ik zal ook voor u mijn uiterste best doen om iedereen goed onder te brengen.

en alvast ter waarschuwingen, ook u heeft voor 5 personen gereserveerd per dorp dus als ook u de regel zal overtreden en er meer of minder vestuurd dan zal ik voor u een extra kostenpost maken van 67.675ODD per gast.

dit bericht is automatisch aangemaakt en daarom niet ondertekend met een persoonlijke handtekening


chippphahaahahahahahahahaah

deepblue149 op 17.10. om 19:16 uur
Hartelijk dank voor de bevestiging van onze reservering. Wij hebben uitvoerig onderzoek gedaan alsmede informatie bij het reisbureau opgevraagd, en uw resort gaf de beste prijs/kwaliteit verhouding. Aldus onze reservering.

Natuurlijk gaan wij ervan uit dat u ons gepast kunt verwelkomen en hopen dan ook dat niet te worden teleurgesteld. Wij vinden het wel jammer dat u direct bij de bevestiging de aandacht op mogelijke extra kostenposten moet vestigen.

Waarschijnlijk was dit echter om vooraf zoveel mogelijk helderheid te verstrekken. Wij nemen dan ook graag deze gelegenheid aan om u te vermelden dat wij als touroperator niet verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor mogelijke vernielingen en vermissingen van tafelzilver en andere zaken. Dit betreft naar onze bescheiden mening namelijk het ondernemersrisico van een resort.

Wij gaan uit van uw begrip en hopen op een fijn verblijf,

Rotspartij op 19.10. om 11:43 uur
hallo, ik heb vernomen dat u de touroperator bent die alle uitstapjes regelt naar herbergen in ons ponypretpark

daarom wou ik ook u even persoonlijk notificeren dat er wat verkeerd gaat.

even het verhaal kort samengevat, u heeft naar mijn touroperator gebeld en gezegd dat u maar alste graag even langs de allerbeste herbergen die de ponywereld te bieden heeft wou langsgaan met u kudde huurlingen.
hierop heeft die van ons u uiteraard verwezen naar huize rotspartij gezien hij zich altijd voor 200% inzet voor al zijn gasten.

waarop u zonder te vragen naar de prijzen direct hebt geroepen: wij willen rotspony!@#@!##@!
dat kan uiteraard en heeft direct geserveerd voor een groot aantal gasten en bent zeer gretig een week later begonnen met sturen echter bent u vergeten te melden dat u slechts een aantal afgezanten ging sturen waardoor ik eruit van ben gegaan dat u iedereen zou langs sturen en vanaf het begin alle voorzieningen ben gaan verzorgen.

echter heb ik van de eerste gasten vernomen dat u niet iedereen zou sturen maar slechts een aantal losbandige feestgangers daarom zult u vanaf morgen merken dat de voorzieningen iets minder gaan worden gezien u bleek te schrokken van het prijskaartje en naar de iets goedkopere ponyherbergen waardoor ik de verzoekjes binnenkrijg als ik wat voorzieningen kan missen omdat hun overgeboekt zijn.

hier kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen waardoor de kans erg groot is dat sommige van de laatkomers van iets minder voorzieningen zullen moeten genieten.

dit bericht is automatisch aangemaakt en daarom niet persoonlijk ondertekend

chippphahaahahahahahahahaah

deepblue149 op 19.10. om 12:31 uur
Allereerst even ter opheldering: ik regel alleen mijn eigen uitstapjes, het zou teveel eer zijn om zomaar alle uitstapjes te mogen regelen.

Daarnaast hebben wij ook vernomen dat er iets mis is gegaan in de reservering. Op het laatste moment hebben wij gedacht dat het wellicht leuk was om een groep ook naar dichterbij gelegen gebieden te doen laten afreizen. Er zitten wat oudjes tussen (tussen ons.. die willen we eigenlijk wel graag kwijt) dus die willen niet zo ver reizen. Voor deze groep is dan ook een andere bestemming gevonden.

Het is natuurlijk aan u hoe u de voorzieningen wilt regelen, wij hopen gewoon dat de gasten goed verzorgd worden. Genoeg bier zou al 80% van de feestvreugde kunnen doen verzorgen :)

Rotspartij op 20.10. om 10:33 uur
aha dat verklaard al een hoop, zou ik dan misschien de naam mogen weten van de persoon die uw uitstapjes tenzij die persoon natuurlijk geen zin heeft in een uitgebreide brief met uitleg waarom juist IK alle gasten wil ontvangen en het liever niet heb dat mijn mede herbergieren er ook een aantal krijgen.

ja maar dat snap ik maar al te goed, die oudjes zou ik niet al te ver willen sturen, maar dat zou dus inhouden dat jullie feestgangers al een hele tijd de dorpen zijn geweest. wat dat betreft zou ik eens gaan rondkijken voor een betere touroperator want het is een standaard dat ze elke 2 weken hun benen moeten strekken want anders krijgen ze last van ouderdom en dat willen we niet hebben, de nieuwe bevolking moet ook een kans krijgen.
Dat is ook gelijk een van de redenen waarom ik jullie graag eens bij mij zien langskomen zodat ik mijn iets meer defensieve bevolking kan verversen.

bier is bij ons Altijd aanwezig, het is alleen de vraag als jullie tot de 400.000 tonnen bier kunnen komen,
maar persoonlijk vindt ik dat bier voor mietjes is die niet tegen alcohol kunnen.
maar als herbergier mag ik dat natuurlijk niet zeggen!

dit bericht is automatisch aangemaakt en daarom niet met een persoonlijke handtekening aangetekend

chippphahaahahahahahahahaah

deepblue149 op 20.10. om 11:40 uur
Onze uitstapjes worden altijd in goed overleg met elkaar geregeld, zodat we de gezelligheid er maximaal inhouden.

Ik begrijp dat u graag zoveel mogelijk gasten ontvangt. Wij gaan kijken wat hieraan te kunnen doen. Wellicht kunt u wat herbergen voor ons openstellen zodat wij de aldus aanwezige voorzieningen eens voor een langere tijd goed uit kunnen testen. Mocht dit ons bevallen sluit ik niet uit dat wij aan uw verzoek kunnen voldoen en ook andere van uw herbergen bezocht gaan worden.

Wellicht dat er bij ons ook breezer sletjes personen zijn die andere geneugten tot zich willen nemen. Persoonlijk zou een goed wijntje of blended whiskey ook zeker niet misstaan, maar gezien het feit dat herbergen niet bepaald tot de meer culinaire etablissementen gerekend kunnen worden, wilde ik niet de onbeleefdheid op mij nemen door over te gaan tot het vragen naar deze fijnproeverijen.
 

DeletedUser49143

Guest
harry23 op 25.10. om 17:26 uur
mag ik by je stam jionen ik ben ook een schaap

12th-player op 25.10. om 18:09 uur
zou je het kunnen bewijzen?

harry23 op 25.10. om 20:41 uur
ja

12th-player op 25.10. om 20:48 uur
oke...

harry23 op 25.10. om 21:56 uur
dus mag ik:p

12th-player op 25.10. om 21:56 uur
nope.

harry23 op 25.10. om 21:57 uur
hoezo;p

12th-player op 25.10. om 21:57 uur
gewoon.

harry23 op 25.10. om 21:58 uur
kom op ik ben een middelmatig schaaaaap die net in je stam past

12th-player op 25.10. om 21:59 uur
hoe weet jij wie wel en wie niet in mijn stam past?

harry23 op 25.10. om 22:00 uur
door wat door te denke en dat ik trouw en loyaal blijf aan deze stam

12th-player op 25.10. om 22:01 uur
en de stam waar je nu in zit dan?

harry23 op 25.10. om 22:08 uur
die zyn in actief en kwam ik naar om dat me vriend 2000 b.c. die ik alng ken in zit en wou dat ik kwam

12th-player op 25.10. om 22:10 uur
ok

harry23 op 25.10. om 22:12 uur
dus mag ik?
ik sta open voor elke vraag dus als je ze wilt stellen geen prob.

12th-player op 25.10. om 22:13 uur
nee je mag niet.

harry23 op 25.10. om 22:14 uur
pff wanneer wel ik heb er veel voor over

12th-player op 25.10. om 22:18 uur
weet niet.

harry23 op 25.10. om 22:19 uur
oke waroom mag ik niet:p ik doe alles om der in te kome

harry23 vandaag om 21:29 uur
noem mij maar 13th-player

12th-player vandaag om 21:34 uur
?

harry23 vandaag om 21:47 uur
jong wil je in de top 10 komen met 18 mil aan punten

12th-player vandaag om 21:48 uur
waar heb je het over?

harry23 vandaag om 21:48 uur
als ik in je stam mag komen

12th-player vandaag om 21:50 uur
waarom wil je zo graag in mijn stam?

je kan beter een soli sturen naar [ally]NOT![/ally]
daar kom je makkelijk in.
zij zochten nog leden zoals jouw.

harry23 vandaag om 21:51 uur
nee daar ben ik de kleinste en dat wil ik nie in jou stam nie

12th-player vandaag om 21:51 uur
stel het voor aan je hele stam?

de helft komt er makkelijk door.

harry23 vandaag om 21:54 uur
ik heb het al geprobeerd vriend en het lukte niet

12th-player vandaag om 21:55 uur
niet?

pff dan ben je zeker te goed voor hun.
maar bij mij kom je er ook niet in.

je kan wel meer punten hebben dan mariska maar zij is beter.
haar zusje zit er net minder dan een week op en kan nu al snipen.

iets wat ik jouw nog niet zie doen.

harry23 vandaag om 21:57 uur
pfffff kijk op mn profiel ik kreeg 200 clears van not toen ik het vroeg ik dogde snipde en blockde om mn verslagentegenstanders iets te verhogen dus ken de fieten

12th-player vandaag om 21:59 uur
en 200 vind jij veel?

en wrm dodgen?
je hebt front met merc en niet met NOT! zover ik dat zie.
en wat wil je in mijn stam als je in C31 ligt?

harry23 vandaag om 22:00 uur
sorry ik had maar 50 dorpen toen en 200 clears waren toen veel merc is een vriend van me :p not niet

12th-player vandaag om 22:03 uur
?

is makkelijk te doen dan.
maar je komt er niet in.

harry23 vandaag om 22:05 uur
je onderschat me wat ik wel niet kan zal ik als jij 50 dorpe had 200 clears der op gooien kijke je kan wel alles dodge dat deed ik toen ook

12th-player vandaag om 22:06 uur
ik onderschat je niet.

jij bent gwn een geboren NOT!er daar hoor je thuis niet hier.

kijk hoeveel stammen je hebt gehopt.
je hebt verliezen geleden en niet terug gepakt.
en daar reken ik Merc niet bij in.

harry23 vandaag om 22:08 uur
die verliezen heb ik hun gegeven poetar heeft met terra go gecleard en geedeld dus wat kon ik doen in me eentje ?
ik vecht tege mtv in me eentje

12th-player vandaag om 22:10 uur
ze hebben maar 3 mil meer?
en daar komt bij dat niet al je dorpen front zijn.
en je Merc als hulpmiddel hebt zeg je zelf.

en dan vinden jullie mij irritant?
kan NOT! deze niet uitnodigen?
 

DeletedUser49143

Guest
Hij zegt zelf dat hij een schaap is dus ja nodig hem dan uit ;-)
:p

ja maar hij is ook een noob.
dus geef ik jullie de eer.
en hebben jullie ook een mascotte in de stam die jullie stimuleert om meer noob te zijn dan normaal.

dus allemaal pluspunten.
 

DeletedUser

Guest
geen massa zonder pm's!

Rotspartij op 22.11. om 06:45 uur
Leuk he ?
zal ze met koffie onthalen :p
ben je altijd zo vroeg ?
Frankie

holenbeer op 22.11. om 07:26 uur
was een beetje beledigd dat ik vorige keer geen bevestiging van mijn reservering kreeg dus dacht deze keer maar op de bonnefooi te gaan. koffie is lekker graag met warme appeltaart.
marc

Rotspartij op 22.11. om 12:13 uur
hmm dat zal dan misschien een administratieve fout geweest zijn, kan het me eigenlijk niet voorstellen gezien herbergier rotspartij altijd automatisch een bericht aanmaakt en de reservering bevestigd, misschien dat het bij de touroperator fout is gegaan waardoor ik het niet heb binnengekregen.

desalnietemin was er jegens improvisatie alsnog genoeg te doen voor uw troepen hoop ik :)

hierbij bevestig ik uw reservering en zal ik ervoor zorgen dat alles toppie joppie in orde zal zijn voor uw bezoek aan huize rotspartij.

p.s. vergeet vooral uw vrienden niet mee te vragen.

dit bericht is automatisch aangemaakt en daarom niet met een persoonlijke handtekening ondertekend

chippphahaahahahahahahahaah

holenbeer op 22.11. om 19:38 uur
als de ontvangst inderdaad zo goed is als u mij nu voorspiegeld zal ik zeker de rest van de familie ook meenemen.

Rotspartij op 22.11. om 22:02 uur
dan zou ik hierbij de vervolgvraag willen stellen.
hoe groot is uw familie en voor hoeveel personen wilt u reserveren?

chippphahaahahahahahahahaah

holenbeer op 22.11. om 23:06 uur
je ziet ze wel verschijnen:)

Rotspartij op 25.11. om 10:05 uur
er is volgens mij sprake van een administratief foutje, de emailadressen die ik binnen heb gekregen waarin ik de bevestiging kan sturen zijn niet helemaal correct.
als ik namelijk een berichtje stuurt krijg ik op een of andere manier geen reactie, dit kan uiteraard kunnen omdat de postduif met pijl en boog wordt afgeschoten met stropers maar dit lijkt me niet echt logisch.

hierbij dus de vraag omdat de berichten wel bij u aankomen dat u de mailadressen van uw compaignons doorstuurt naar mij of dat u even zorgt dat als ze wel zijn aangekomen dat hun even een reactie terugsturen want anders weet ik niet precies als de boodschap wel volledig is aangekomen en dat willen we niet hebben natuurlijk!

chippphahaahahahahahahahaah

holenbeer op 27.11. om 12:14 uur
mag ik u namens de hele familie hartelijk bedanken voor de geboden gastvrijheid. op een paar kleinigheden na was ons verblijf zeer aangenaam en zullen we zeker overwegen nog eens terug te komen.

Rotspartij op 27.11. om 12:32 uur
geachte fam Huurmoordenaar,

Wij zijn blij dat u tevreden bent over het verblijf in DE Rotsherberg.
Echter zou ik willen vragen of jullie de voldoende keer meer fooi aan het personeel zouden willen geven.
Het schamele bedrag van 0,01 cent per gast appricieren ze niet.
Daarmee kunnen we de schade van de aan de gebouwen verrekenen.

Hierbij wil ik de hele familie doorsturen naar de boekhouder om de openstaande bedragen te verrekenen tijdens het volgende bezoek.

Hoogachtend,

De penningmeester
 
Bovenaan