Grappige IGM's

DeletedUser14725

Guest
"Maar kom, een beter antwoord had ik van iemand zoals jou niet verwacht."

Owww intressant en vertel eens wat je precies bedoelt met iemand zoals jou? Weet niet precies hoevele posts ik heb op W15 fora's maar het zijn er niet veel dus vertel me wat ben ik precies voor persoon ownagezor1?

jep, je hebt veel idiote nutteloze posts die steeds de bal mis slaan.
Je antwoord nutteloos en triest zonder er 2x bij na te denken ;).

DeletedUser

Guest
hij moet mijn volwassen gedrag compenseren,
en ik ben zo volwassen dat hij zich moet gedragen als een 5 jaar oud iemand,
gemiddeld gokken we om 20 jaar

DeletedUser

Guest
jep, je hebt veel idiote nutteloze posts die steeds de bal mis slaan.
Je antwoord nutteloos en triest zonder er 2x bij na te denken ;).

veel posts? ik post bijna nooit wat en dan al helemaal niet op w15 fora's dus ik weet niet of mijn posts hebt zitten volgen op W17 fora's ofzo?

T'och, ingame zeker hoor :).
Maar het "jeroen' figuur op het forum?
Nah, zeker geen respect voor. Heeft iets weg van een kindje van 5 die figuur.

Ik volg het gemiddelde niveau hier en speel daarop in aagezien het altijd is van hij deed het, nee hij deed het. Juffrouw (bijv. niet doelend op jouw Axel) Promo Ranger pest mij "huilie huilie".

DeletedUser14725

Guest
veel posts? ik post bijna nooit wat en dan al helemaal niet op w15 fora's dus ik weet niet of mijn posts hebt zitten volgen op W17 fora's ofzo?

Je reageert hier toch ook 'regelmatig' hoor ;).
Maar zoals je zelf al aangeeft, op zwak niveau altijd huil posts :p.

DeletedUser

Guest
Je reageert hier toch ook 'regelmatig' hoor ;).
Maar zoals je zelf al aangeeft, op zwak niveau altijd huil posts :p.

Totaal aantal berichten: 534
Posts Per Day: 1,29

vind het niet egt regelmatig aangezien 200 daarvan op W17 forum is en 100 op TWw forum van toen ik reporter was:).

DeletedUser14725

Guest
Totaal aantal berichten: 534
Posts Per Day: 1,29

vind het niet egt regelmatig aangezien 200 daarvan op W17 forum is en 100 op TWw forum van toen ik reporter was:).

Noem wat je het wilt, eerlijk.
Heb me gewoon al meerdere maal geërgerd aan je posts.

DeletedUser

Guest
:-/.
Ha you are so childish.

in een notedop:
look-at-my-fuckin-balls-look.jpg

DeletedUser

Guest
dit wil ik jullie natuurlijk niet onthouden:

Rotspartij op 17.10. om 18:41 uur
ik wil u graag wijzen op een foutje.
u had op elk dorp slechts 5 aanvallen gereserveerd omdat u dan groepskorting zou krijgen. echter zie ik tot mijn spijt dat er hier [coord]315|533[/coord] 10 op lopen, dit zal ervoor zorgen dat de rekening schrikbarend omhoog schiet gezien ik allemaal extra dingen moet regelen voor u zoals eten,drinken, gokgelegenheden etc.

u kunt op een extra kostenpost rekenen van 400.987 ODD.

dit bericht is automatisch samengesteld en daarom is hij niet ondertekend met een algemene handtekening

chippphahaahahahahahahahaah

13LaD3R op 17.10. om 20:18 uur
alsof we je Pm al niet bij andere leden hebben gezien :$

Rotspartij op 17.10. om 20:21 uur
uiteraard, maar ik wil natuurlijk wel iedereen persoonlijk benaderen.
anders kunnen ze zeggen dat ze de voorwaarden niet hebben gelezen als ze de rekening krijgen, en dat willen we natuurlijk niet hebben!

13LaD3R op 17.10. om 20:22 uur
oh zo :)

Rotspartij op 19.10. om 11:32 uur
ik moet u helaas weeral wijzen op een foutje, ditmaal echter vanuit onze kant.

Omdat uw reisoperator had aangegeven bij mijn reisoperator dat uw AL uw gasten zou sturen als feestgangers naar mijn herbergen heb ik vanaf het begin alles eraan gedaan om te zorgen dat al uw afgezanten tot in de puntjes vermaakt zouden worden, echter is hij tot mijn spijt vergeten aan te geven dat uw slechts een aantal afgezanten zou sturen en worden uw eerste gasten vermaakt met alles wat we hier te bieden hebben echter zullen uw laatste afgezanten die luxe waarschijnlijk niet hebben omdat er minder nodig is om uw afgezanten te vermaken.

daarom zult u merken dat de voorzieningen in sommige herbergen zwaar tekort doen dan de eerste gasten hebben gemerkt.
nogmaals mijn oprechte excuses en ik hoop dat als u misschien nog een keertje wilt langskomen u duidelijk aangeeft wat u zult sturen zodat ik er rekening mee kan houden en zorgen dat iedereen evenveel genot zal beleven.

13LaD3R op 19.10. om 21:04 uur
haha xD

er volgen er nog meer maar sommige gesprekken hebben nog een staartje :D

DeletedUser

Guest
Je humor maakt je een waardig herbergier.
Heb nu al spijt dat ik niet bij je ben blijven logeren :)

Bovenaan