Rotspartij op 17.10. om 18:41 uur
ik wil u graag wijzen op een foutje.
u had op elk dorp slechts 5 aanvallen gereserveerd omdat u dan groepskorting zou krijgen. echter zie ik tot mijn spijt dat er hier [coord]315|533[/coord] 10 op lopen, dit zal ervoor zorgen dat de rekening schrikbarend omhoog schiet gezien ik allemaal extra dingen moet regelen voor u zoals eten,drinken, gokgelegenheden etc.
u kunt op een extra kostenpost rekenen van 400.987 ODD.
dit bericht is automatisch samengesteld en daarom is hij niet ondertekend met een algemene handtekening
chippphahaahahahahahahahaah
13LaD3R op 17.10. om 20:18 uur
alsof we je Pm al niet bij andere leden hebben gezien :$
Rotspartij op 17.10. om 20:21 uur
uiteraard, maar ik wil natuurlijk wel iedereen persoonlijk benaderen.
anders kunnen ze zeggen dat ze de voorwaarden niet hebben gelezen als ze de rekening krijgen, en dat willen we natuurlijk niet hebben!
13LaD3R op 17.10. om 20:22 uur
oh zo
Rotspartij op 19.10. om 11:32 uur
ik moet u helaas weeral wijzen op een foutje, ditmaal echter vanuit onze kant.
Omdat uw reisoperator had aangegeven bij mijn reisoperator dat uw AL uw gasten zou sturen als feestgangers naar mijn herbergen heb ik vanaf het begin alles eraan gedaan om te zorgen dat al uw afgezanten tot in de puntjes vermaakt zouden worden, echter is hij tot mijn spijt vergeten aan te geven dat uw slechts een aantal afgezanten zou sturen en worden uw eerste gasten vermaakt met alles wat we hier te bieden hebben echter zullen uw laatste afgezanten die luxe waarschijnlijk niet hebben omdat er minder nodig is om uw afgezanten te vermaken.
daarom zult u merken dat de voorzieningen in sommige herbergen zwaar tekort doen dan de eerste gasten hebben gemerkt.
nogmaals mijn oprechte excuses en ik hoop dat als u misschien nog een keertje wilt langskomen u duidelijk aangeeft wat u zult sturen zodat ik er rekening mee kan houden en zorgen dat iedereen evenveel genot zal beleven.
13LaD3R op 19.10. om 21:04 uur
haha xD