DeletedUser
Guest
Ik dacht, ach, het forum verliest zo zijn charme de laatste tijd.
Laat ik eens dit gedeelte heropenen.
P.S: Hou het a.u.b. wel beleefd.
Mijn kleine verzameling van IGM's:
1
Na een tijdje van farmen begonnen zijn punten meer te groeien, hoe dit komt zonder grondstoffen, is mij nog steeds een raadsel.
Nog geen 2 uur later was zijn dorpje van mij.
2
Nog niet zo lang geleden verstuurd. Voor meer info, bekijk Ironclaw zijn profiel.
Ironclaw, zoals ik al zei, je bent een goede speler. Maar soms heeft een persoon een klein laagje cynisme nodig om zichzelf te gedragen.
Oordeel zelf over dit bericht..
Ik verwacht een bericht op dit topic z.s.m. van mijn goede vriend, Iron claw.
Laat ik eens dit gedeelte heropenen.
P.S: Hou het a.u.b. wel beleefd.
Mijn kleine verzameling van IGM's:
1
frosti op 02.09. om 16:23 uur zei:dude gaje ech es stoppe me verkennerkes te sture, ik doe ze tog dood...
Kineticum op 02.09. om 16:57 uur zei:Ten eerste, kerel, leer typen.
Ten tweede, ik laat je tijdelijk met rust.
frosti op 02.09. om 20:05 uur zei:ik kan type...
klet dr gwn nie op
Na een tijdje van farmen begonnen zijn punten meer te groeien, hoe dit komt zonder grondstoffen, is mij nog steeds een raadsel.
frosti op 04.09. om 16:43 uur zei:zouje wel es iemand anders wille aanvalle :S
Kineticum op 04.09. om 16:47 uur zei:Nope, ik ga je dorpje overnemen.
Nog geen 2 uur later was zijn dorpje van mij.
2
Nog niet zo lang geleden verstuurd. Voor meer info, bekijk Ironclaw zijn profiel.
Ironclaw, zoals ik al zei, je bent een goede speler. Maar soms heeft een persoon een klein laagje cynisme nodig om zichzelf te gedragen.
Oordeel zelf over dit bericht..
Kineticum vandaag om 18:41 uur zei:Beste Ironclaw,
Ik vind jou een persoon voor de: "Oophago pumilio (Aardbeikikker)"
Aangezien jij het IQ hebt van een aardbei.
Graag een bericht ter bevestiging of dit in de buurt komt.
M.v.g,
Kineticum
Ironclaw vandaag om 18:47 uur zei:Dan heb ik dus een hoger IQ dan jouw ik zou maar zwijgen want ik haalde een zeer hoog resultaat op mijn IQ test.
Die beestjes zijn zeer gewild en tamelijk duur dus danku voor het compliment en in tegenstelling tot wat jij denkt zeer unieke beestjes in de gifkikker wereld omdat ze aan broedzorg doen.
Ik ga niet even dom als jij reageren met jij bent zo dom als een slak want ik verlaag me niet tot zo'n niveau.
Ik verwacht een bericht op dit topic z.s.m. van mijn goede vriend, Iron claw.