Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Hier nog een grappige situatie... 'renots' heeft iets tegen de stamleider van de stam waar ik in zit. Hierdoor heeft hij problemen met de stam en volgens hem ook iets tegen mij.

Helaas krijg ik geen duidelijk antwoord waarom, kijk zelf maar:

IGM zei:
renots op 12.09. om 23:38 uur
hahaha die stam van jullie ik lach jullie vierkant uit!!!

Terminal13 op 12.09. om 23:42 uur
Zal ik vast 6 plankjes zagen? Of kunnen we gewoon samen gaan werken (verbond of NAP).

Zelf zie ik het probleem niet dat je met onze stam hebt, want een bedreiging zullen we niet zijn. Kun je me daaro muitleggen wat je tegen ons hebt?

~Terminal13

renots op 12.09. om 23:44 uur
Haha, denk je dat ik een NAP wil met zn stam, je kan bij ons komen, dat maatk ons weer sterker, wij staan al op 3 en hebben een bondgenootschap met de 2e plaats, als jullie straks weer iets beter worden zijn jullie vijhand!

Terminal13 vandaag om 00:26 uur
Maar waarom? We hebben niets gedaan (althans ik niet) en als het iets persoonlijks is tegen patzz, los dat dan op, maar ga dan niet tegen een stam werken waar ook andere mensen in zitten die gewoon lekker willen spelen.

~Terminal13

renots vandaag om 00:28 uur
Spel is Spel,

en wijhanden zijn leuk!

renots vandaag om 00:28 uur
Je zit er goed om bij mij te komen, bondgenoten genoeg om je heen!

Terminal13 vandaag om 00:32 uur
Laten we dan gewoon gaan samenwerken. Als je Patzz wil afmaken; "Be My Guest"! Ik kan je toch niet tegenhouden.

Maar probeer voortaan een overname iets subtieler te brengen, want op deze manier krijg je alleen maar vijanden. (En je bent oud genoeg om dat te weten)

~Terminal13

renots vandaag om 00:37 uur
Weet ik ook wel, jullie stam stelt toch niks voor, dus vijhanden met heel de stam!

Snappen jullie het nog?

~Terminal13

PS eventueel vervolg wordt ook gepost!
PPS Sandwichverkoper, bedankt voor de export tip, ik zat alle berichten al handmatig om te draaien ;)
 

DeletedUser

Guest
Een klein probleempje tussen mij en voormalig dictator van RB (Nu Russia).
Heb al vaker problemen met hem gehad, wanneer hier interesse voor is, kan ik hele "vuile" berichten hier posten.
(@ Admin, nee het zijn geen beledigingen, anders rapporteer ik ze wel.)

leden zei:
nazgül op 12.09. om 00:54 uur
Waarom proberen jullie leden van ons te overhalen om naar jullie te komen??

Ik dacht dat de deal was dat we onze eigen weg zouden gaan en apart los van elkaar groeien.. STOP met leden van me af te snoepen ok!

Kineticum op 12.09. om 07:16 uur
Nazgul, waar heb je het in godsnaam over?
Ik ben geen leden aan het afsnoepen, we hebben een deal gemaakt en ik hou mij er aan.

nazgül op 12.09. om 11:51 uur
"Goede middag,

Beste Pathfinder,

Bij deze wil ik jou vragen om bij ons in de stam te komen.
Natuurlijk heb jij wellicht eisen en stellen wij die natuurlijk ook aan jou.

Dit is wat wij te bieden hebben:

-Wij zijn ervaren spelers die ambiteus de top willen bereiken.
-Parlementair besluit nemen, oftewel, wij zijn een democratische stam
-Iedereen gedraagt zich volwassen
-Wij houden ons aan afspraken die wij maken.
-Net een frisse start gemaakt.
-Dicht bij elkaar liggend

Ik zie dat je al in een alliantie zit, ik probeer je niet over te halen om naar ons toe te stappen maar dit is een keuze die je kunt maken.

Wij kunnen jou tevens eventueel informatie geven over bepaalde strategieen en handelingen zodat jij extra ervaring kunt op doen.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Varsago
Van de alliantie: 0dy"


Nog 1keer en dan moet ik maatregelen nemen, ik denk dat je dit wel kan inzien..

Kineticum op 12.09. om 16:01 uur
Hoe je aan dit bericht komt, zal ik maar achterwege laten, je hebt namelijk wel eens eerder in iemand zijn inbox gekeken.

Hoe dan ook, ik heb Varsago ingelicht dat dit niet correct is en gevraagd of hij stopt.
Wij hebben een pact gesloten en ik houd mij eraan.

Ik heb alleen geen behoefte aan die vijandigheid van jou nazgul.

nazgül op 12.09. om 17:40 uur
Ik ook niet, maar denk dat je wel begrijpt dat dit niet kan als wij met deze 2 stammen in vrede willen leven in k64..

MSs ben je binnenkort van me af, de stam flame doet er alleszins alles aan mij te doen sterven..

Kineticum op 12.09. om 18:10 uur
Zolang jou vijandigheid blijft bestaan tegenover mij, zal ik je niet helpen. Als jij je ego eventjes opzij zet, wil ik je wellicht helpen.

M.v.g,
Kineticum
 

DeletedUser

Guest
Kineticum op 12.09. om 18:10 uur
Zolang jou vijandigheid blijft bestaan tegenover mij, zal ik je niet helpen. Als jij je ego eventjes opzij zet, wil ik je wellicht helpen.

M.v.g,
Kineticum

deze is hard :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind die topic dan toch niet...:eek:

Het vorige topic "Grappige IGM's" werd gesloten omdat sommige mensen het nogal persoonlijk opnamen.

Probeer deze keer de namen achterwege te laten, er wordt tenslotte gelachen met de situatie en niet met de persoon
 

DeletedUser

Guest
hoi zei:
X op 15.09. om 19:53 uur
hoi ik wordt aangevallen en zit bijj ou in de stam zou je mij grondstoffen willen sturen e n troepen bedankt

Lord Melkor op 15.09. om 19:56 uur
ehm... ik zit niet bij jou in de stam.

X op 15.09. om 19:59 uur
o ok sorry zou je me wel wilen helpen

Lord Melkor op 15.09. om 20:03 uur
het duurt 85 uur om grondstoffen of een leger te sturen. Nee dus.

Lord Melkor op 15.09. om 20:04 uur
Vraag één van je eigen stamleden en als het voor hun ook lang duurt omdat er bij jouw geen stamgenoten zitten, moet je misschien een andere stam kiezen.

ok zei:
X op 15.09. om 20:05 uur
ok

lol.. kereltje van 12 jaar:D
Ik vraag me nog steeds af hoe hij bij mij terecht kwam:confused:
 

DeletedUser

Guest
wereld 4.
Wel deze wereld dus.

Hij bedoelt hiermee dat dat jongetje helemaal niet weet wat hij zegt. Dat is een spreekwoord, waarmee je wilt uitdrukken dat die persoon compleet in de war is.

Beter kan ik het niet uitleggen.
 

DeletedUser

Guest
X-
jesus kap is man
of wil je echt problemen ?

Ik-
Nee je grondstoffen zijn voldoende. ;-)

X-
kap dan is

Ik-
Why..?

X-
omdat je nu echt problemen gaat krijgen
;D

Ik-
Jolly =D

[Enkele dagen later no geen problemen, alleen maar meer grondstoffen ^^]

X-
kan je aub stoppen ?

Ik-
why?
Ik wacht nog tot je je dreigenmenten in gaat zetten ^^

X-
komop he kan ook op deze manier

Ik-
Welke?

X-
nete manier
niet aanvallen
alebij geen problemen ..

Ik-
Als je nog even wacht val ik je niet meer aan.
Het zou namelijk een beetje stom zijn om mijzelf aan te gaan vallen ;)
 

DeletedUser

Guest
als je op de link drukt kom je bij harmpie7top:D

ja klopt:D
Ik vond het eigenlijk een beetje zielig voor m dus probeerde ik zn naam erbuiten te houden. Maarja als je op de link klikt heb je m nog:p
 

DeletedUser

Guest
strider221 vandaag om 21:17 uur
Hey,

Ik zie dat je een dorp dat voor mij was hebt overgenomen?... of je vergoed de grondstoffen van de edel en de 1000 zwaard die ik kwijt ben geraakt of ik maak je in 2 dagen tot de grond gelijk...

Met vriendelijke groeten strider,

Hier kan ik me dus echt mee amuseren hé :D Vooral het blauw stukje :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan