Grappige IGM's

Reactiescore
786
Lees hier weer een hele boel gezever en gehaat. Kan daar gewoon niet tegen.
En zal dan maar weer reageren op de stukken die ik het reageren waard vindt.

Als eerste vindt ik het zeer spijtig dat het forum verwijderd wordt van Grego. De speler die dit gedaan heeft is echt een laag en zielig spelertje. Ongelooflijk hoe je het nog maar durft over je hart krijgen om iets waar een hele stam een hele tijd aangewerkt heeft of waar alles besproken wordt gewoon kunt verwijderen en dan van niks kunt gebaren. Ik hoop dat jullie deze speler vinden en hem meteen van de wereld verbannen!

Ik zag in een ander topic ook de oorlogsstatistieken tussen TW & Dei. Ik ga er geen modder over gooien ;) Het zal nog een mooie strijd worden hier. En ik zal er dan ook van genieten dat er nog mooie battles kunnen bestaan op w14. Ik heb bijvoorbeeld een gesprek gehad met de spelers op Mikes world tijdens de aanval en heb gemerkt dat dit zeker aangename spelers zijn. Dit bewijst nog maar eens : we zijn allemaal maar mensen die dit spel spelen! Dus heb respect voor elkaar!
Dit onderwerp sluit ik hier verder af.

Er is dan nog èèn puntje waar ik wel op wil ingaan. En verwacht hier ook reactie op. Namelijk dat Dei dorpen verliest van DC, jelmar vikking, etc... Weet dat ook jullie dorpen verliezen bij bepaald accounts ;) Dus is dit in mijn ogen een nutteloos iets wat vernoemt wordt. Maar goed dit kan ook mijn eigen mening zijn.

Verder wil ik nogmaals de post van Bornix aanhalen. Lees die allemaal nog eens goed door en denk er eens over na.
Ik wens iedereen een fijne avond!
 

DeletedUser

Guest
mooi post alweer S. is al de derde keer dat ons forum volledig verwijderd werd. Telkens veel tijd om het terug deftig op te bouwen natuurlijk :( en dat die gast zich niet eens durft vrij te geven dan -_-
 

DeletedUser

Guest
Waarom 2 keer naar mij refereren ondanks dat ik niets zeg?


Srry was ff een LOL:d is achternaam van King John;)

Ik zag in een ander topic ook de oorlogsstatistieken tussen TW & Dei. Ik ga er geen modder over gooien ;) Het zal nog een mooie strijd worden hier. En ik zal er dan ook van genieten dat er nog mooie battles kunnen bestaan op w14. Ik heb bijvoorbeeld een gesprek gehad met de spelers op Mikes world tijdens de aanval en heb gemerkt dat dit zeker aangename spelers zijn. Dit bewijst nog maar eens : we zijn allemaal maar mensen die dit spel spelen! Dus heb respect voor elkaar!
Dit onderwerp sluit ik hier verder af.

Heb je gelijk in, gaat meer om t feit dat Dei ons met verliezen om de oren slaat terwijl, zoals je ook weet, jullie dat ook hebben. Verder weer respect voor je post...moeten er meer doen;)
 
Bovenaan