DeletedUser64408
Guest
ach mr. mouse, dit gaat niet over toen, maar over heel kort geleden.
flex=Flexibility (TW)
Ik zei toch dat het me niet boeide wat er toen gaande was
Hoop dat dat eenmalig is geweest en niet nog eens gebeurd
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
ach mr. mouse, dit gaat niet over toen, maar over heel kort geleden.
flex=Flexibility (TW)
Hoop dat dat eenmalig is geweest en niet nog eens gebeurd![]()
Geen idee wat er toen gebeurd is, en dat interreseert me ook niet
Ik ga er iig niet van uit dat er nu nog steeds met spionnen gespeeld moet worden![]()
Hoop dat dat eenmalig is geweest en niet nog eens gebeurd![]()
Zoals ik zei: het gebeurt NU in dei, niet in een verleden, maar nu. Ga er maar dus vanuit dat er nog steeds met spionnen in DEI gespeeld wordt waar een kans is voor sommige personen. Is het moeilijk om te lezen of zo? Of kun je niet accepteren dat er spelers zitten in je stam, die zo zijn?
Lands a Lot 12.02.13 20:28
En peter, wat biedt de toekomst?
peter pasker 12.02.13 21:54
heel veel
nieuwe speler binnekort, genoeg vv en coschap.
En we blijven lekker bij TW.
_______
Mvr.gr. /team [player]Wobkovitz[/player]/Wobke________
zoveelste spion van grego???
Spartaan010 vandaag om 21:31 uurBedanken Citaat
Sorry jongens, maar laten we vooral niet teveel van Ton verwachten. Minder dan 2 weken geleden zou hij x honderd clears op Harris sturen. Zoals gewoonlijk waren het er uiteindelijk geen 600 maar 200. Ik heb daarvoor een lijstje gegeven en hij zou ze verstuurd hebben. Ik heb echter nooit iets gehoord van de resultaten. Hij zou mij ook def sturen, is ook niet gebeurd. Vorige week kwam hij met een lijst die hij van zijn spion bij DEI zou hebben gekregen, van dorpen waar Harris os had aangevraagd. Dat was een vrij onwaarschijnlijke lijst, namelijk allemaal dorpen tussen het eiland van Tijory en QoP, dorpen die al lang gestacked stonden. De os bleek wel op heel andere plaatsen aan te komen. Kortom: zijn spon verneukt hem, of hij verneukt ons.
Maar los van deze feiten, het is niet iemand waar je ver mee komt, zeker niet in het plannen maken. Begint allemaal heel enthousiast, maar blijf uiteindelijk meestal niets van over. Het lijkt me dus beter dat accounts van groep 1 en 2 meedoen tegen Harris, i.p.v. het zoveelste vage plan van Ton.
Harris hebben we nu half op zijn knieën, we moeten nu echt doorzetten.
wat, wij hebben daar niets mee te maken, wat doe jij hier met deze post op het forum dan?!
Ps, wij hebben nooit een spion gehad en zullen we ook niet doen.
Enige waarvan ik weet dat die het heeft (gehad) is Ton en die is niet onze verantwoordelijkheid.
Dat mensen vanuit Dei nog met hem praten sta ik nog steeds versteld om
Ben ik de enigste die weer de ironie ziet van het beschuldigen van spionage door middel van een forumstuk van je vijand? Het is zoals Tommetje die mij onterecht kwam betichten van spionnen te zoeken bij Dei maar terzelfdertijd een hele post van mij op mijn stamforum onder de neus drukte om me te verantworden![]()
- Het is Tom
- Dat was een pm die jullie naar iemand van ons hadden gestuurd