Grappige IGM's

DeletedUser58575

Guest
Je hebt zeker beloofd om veel te gaan posten?

Je schijnt onder de indruk te zijn dat ik heb gevraagd om hier te mogen spelen, en beloftes heb moeten maken om toegelaten te worden? Laat me je even rectificeren:
Ik ben gekomen omdat een oude vriend van me (Amytje) me vroeg, en ik met haar nog een oude schuld te vereffenen had. Ik speelde al 5 werelden, dus het was zeker niet iets waar mijn voorkeur naar uitging. Maar in tegenstelling tot de meeste mensen binnen deze TW-community tegenwoordig, beschouw ik een oude schuld belangrijker dan mijn persoonlijke voorkeur. Ik hoop dat ik hier niet op afgerekend wordt hier.
 

DeletedUser17153

Guest
@ little dictator: hoop dat je een fijne tijd mag hebben binnen =3

@ Don stef: Aangenaam kennis te maken, wist niet dat je Joost heette.
 

DeletedUser

Guest
Je schijnt onder de indruk te zijn dat ik heb gevraagd om hier te mogen spelen, en beloftes heb moeten maken om toegelaten te worden? Laat me je even rectificeren:
Ik ben gekomen omdat een oude vriend van me (Amytje) me vroeg, en ik met haar nog een oude schuld te vereffenen had. Ik speelde al 5 werelden, dus het was zeker niet iets waar mijn voorkeur naar uitging. Maar in tegenstelling tot de meeste mensen binnen deze TW-community tegenwoordig, beschouw ik een oude schuld belangrijker dan mijn persoonlijke voorkeur. Ik hoop dat ik hier niet op afgerekend wordt hier.

Je speelt 5 werelden + deze en nog heb je zoveel tijd om te spammen :confused:
 

DeletedUser58575

Guest
Je speelt 5 werelden + deze en nog heb je zoveel tijd om te spammen :confused:

Yep, en ook nog op die andere 5 werelden, kun je nagaan. Overigens ik ben inmiddels gekapt op 2 van die accounts. Speel nu nog maar 4. En vrijdag komt daar weer nummer 5 bij. Als co wel...
 

DeletedUser58575

Guest
Bijna 20 uur per dag beschikbaar, dit jaar studie gehaald, werk 1 uurtje in de week... Rest werk ik thuis met de laptop.
Joah, tijd zat dacht ik zo... :D
 
Bovenaan