Grappige IGM's

DeletedUser17153

Guest
Dan heb je je leiding niet gevraagd Don Stef.

Pm Mattthew maar eens, krijg je wat anders te horen/lezen.
 

DeletedUser58575

Guest
Komt mijn voorspelling van een fusie tussen =3, RF en SR toch nog uit :D
 

DeletedUser

Guest
Er komt idd een fusie tussen die 3, alleen ligt eraan hoe je die fusie ziet :D

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
Hm, jouw kwaliteiten laten ook nogal wat te wensen over piraatje.

Alleen al te denken aan dat oud D-inc jouw dorpen moesten ossen, anders mochten ze geen bg worden.
Er zou een massa-aanval gepland zijn, kwam alleen niet aan.
Basje en jij zouden wel even vv draaien binnen nf tegen onze stam. Verloren dorpen en gaven het op met de smoes, verloren gebied. Nu zittend op Swol, weer dorpen verloren.
En wat zien we er dan weer voorbij komen, allemaal verloren gebied.

Ja ja, echte topspelers..........

(let op, komen vast weer smoesjes voorbij over het waarom)

Met de beslissing over D-inc had ik niks te maken aangezien ik toen geen leiding was in 24/7, dus dat heeft geen moer met mijn kwaliteiten te maken. Sorry, try again. ;)

Eh, volgens mij ben je een beetje blind en/of dom. De uitleg staat er in een ander topic, erg duidelijk onderbouwd, met IGM's waarbij wordt aangetoond dat er vooraf besloten was die dorpen op te geven. Dat jij daar niet inhoudelijk op in kan gaan bewijst maar weer dat ik de waarheid spreek en dat jij uitgeluld bent. ;)

Ja ja Basje, waarheid is hard he.

Jullie faalden hard :D

Dat nf jullie nog een account toe vertrouwden, hebben blijkbaar geen anderen.

Hehe, je merkt nog wel hoe hard wij "falen". ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja ja Basje, waarheid is hard he.

Jullie faalden hard :D

Dat nf jullie nog een account toe vertrouwden, hebben blijkbaar geen anderen.

Whaha de enige die faalden waren jullie ;)
Dat acc was een ruine en toch pakten we nog dorpen ook van jullie :D
Ik dacht dat er nog een beetje niveau in je zet Sandra, maar ik heb nog liever Sterk op het forum hier.

Greetz, Bas
 

DeletedUser17153

Guest
Niveau zegt bij jou niet veel Basje.

Mensen die eeuwig sjaggie zijn, is niveau ver te zoeken. Dus hup onder je steentje, kan je verder sjaggie zijn.
 

DeletedUser

Guest
Moet ik onder me steen? Jij bent degene die gaat rennen wanneer het te heet onder de voeten word :D
Chagrijnig valt wel mee hoor, is in het algemeen alleen AF :D
Daarnaast, wat heeft niveau met chagrijnig te maken? Oww Sandraatje je bent zo dom.

Greetz, Bas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Moet ik onder me steen? Jij bent degene die gaat rennen wanneer het te heet onder de voeten word :D
Chagrijnig valt wel mee hoor, is in het algemeen alleen AF :D
Daarnaast, wat heeft niveau met chagrijnig te maken? Oww Sandraatje je bent zo dom.

Greetz, Bas

+1

Op msn heb ik de grootste lol met Bassie, en kan hem zeker niet chaggie noemen. Eerder halfbezopen, maar dat heeft ie altijd :p
 

DeletedUser3866

Guest
ja jandew het waren dumps.

maar waarom dump je defance? omdat je iets anders wil maken attack. wat doe je met attack? aanvallen. als ik persoonlijk stratgies kijk op de kaart is roel de meest logische om aantevallen. niet mars of mij. toch? dat kan je niet ondkennen.
dus het is logies dat roel mensen uit zijn lijst verwijdert (van een stam waar van ik denk wrm heb je zowiezo je vijand in je vriendenlijst staan maar goed...)

en of roel mars of ik een massa gaan krijgen van jou en/of NF we zullen zien:)
 

DeletedUser

Guest
Dit moet ik toch ff ontleden hoor.:p

ja jandew het waren dumps.
Klopt, vooraf aangegeven.


maar waarom dump je defance? omdat je iets anders wil maken attack.

Dus als je nieuw bent op een account, en je def dumpt, wil je meteen off maken?
Rare logica ginds.

wat doe je met attack? aanvallen.
Ik denk dat we dat al voldoende bewezen hebben dat je dat als aanval gebruikt, en niet als def(Denkt aan Darchy terug:D:D)


als ik persoonlijk stratgies kijk op de kaart is roel de meest logische om aantevallen. niet mars of mij. toch? dat kan je niet ondkennen.

Roel, mars, of jij?

Nee joch, wij gaan massen op Jipsel:cool:
Lol, je moet daarvoor niet strategisch naar de map kijken :p
Je zult wel zien;)

dus het is logies dat roel mensen uit zijn lijst verwijdert (van een stam waar van ik denk wrm heb je zowiezo je vijand in je vriendenlijst staan maar goed...)

Het is niet erg logisch hoor;)
Wel is het een leuk feit dat zowel jij, als mars, als Roel een 'defwall' hebben opgetrokken van het moment je hoorde dat wij er speelden.
Streelt ons ego toch wel wat^^

en of roel mars of ik een massa gaan krijgen van jou en/of NF we zullen zien:)

Fwa shit man, we nemen alle 3 tegelijkertijd:cool:
 

DeletedUser

Guest
ja jandew het waren dumps.

maar waarom dump je defance? omdat je iets anders wil maken attack. wat doe je met attack? aanvallen. als ik persoonlijk stratgies kijk op de kaart is roel de meest logische om aantevallen. niet mars of mij. toch? dat kan je niet ondkennen.
dus het is logies dat roel mensen uit zijn lijst verwijdert (van een stam waar van ik denk wrm heb je zowiezo je vijand in je vriendenlijst staan maar goed...)

en of roel mars of ik een massa gaan krijgen van jou en/of NF we zullen zien:)

En daar zit nu net het probleem: we zijn jullie een paar stappen voor. :D

Ik ben vrij goed in dingen inschatten (klinkt arrogant he?), en als ik naar de kaart kijk is roel idd het meest logische target voor ons. Ik weet dat jullie dat ook beseffen aangezien het nogal vrij duidelijk is, dus wat denk je dat wij doen? Roel aanvallen terwijl jullie dat verwachten? Take another guess. ;)

EDIT: En zoals fre al zegt, die def moest sowieso gewoon gedumpt worden. Het mag van mij best geweten zijn dat de defopstelling op Swol helemaal niet in orde was en dat die defdorpen veranderd moesten worden, vandaar.. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3866

Guest
Dit moet ik toch ff ontleden hoor.:p
Klopt, vooraf aangegeven.
Dus als je nieuw bent op een account, en je def dumpt, wil je meteen off maken?
Rare logica ginds.
waarom zou je def dumpen om weer def te maken:confused::confused:

Roel, mars, of jij?

Nee joch, wij gaan massen op Jipsel:cool:
Lol, je moet daarvoor niet strategisch naar de map kijken :p
Je zult wel zien;)
zekers.

Het is niet erg logisch hoor;)
Wel is het een leuk feit dat zowel jij, als mars, als Roel een 'defwall' hebben opgetrokken van het moment je hoorde dat wij er speelden.
Streelt ons ego toch wel wat^^
feit? hoe weet je dit? je dumpte troepen wat 1 defance dorpje makelijk kon tegen houden. misschien is mijn hele front waar je dumpte alleen defance?
en euh hoe weet je dat nu eigenlijk of er al defance stond of speciaal voor jou ingezet was? niet geloof ik he....

nee ff serieus. mijn "defance wall" om jou woorden te gebruiken staat nadat ik zalm weg had geedelt. de "defance wall" heb ik opgezet tegen rommekke het stond al ver voordat jij op swol speelde en al ver voor dat vorksteel verlaten werd =]
dus de eer gaat naar rommekke.

Fwa shit man, we nemen alle 3 tegelijkertijd:cool:
doe dat ;)

En daar zit nu net het probleem: we zijn jullie een paar stappen voor. :D

Ik ben vrij goed in dingen inschatten (klinkt arrogant he?), en als ik naar de kaart kijk is roel idd het meest logische target voor ons. Ik weet dat jullie dat ook beseffen aangezien het nogal vrij duidelijk is, dus wat denk je dat wij doen? Roel aanvallen terwijl jullie dat verwachten? Take another guess. ;)

EDIT: En zoals fre al zegt, die def moest sowieso gewoon gedumpt worden. Het mag van mij best geweten zijn dat de defopstelling op Swol helemaal niet in orde was en dat die defdorpen veranderd moesten worden, vandaar.. :)

je doet je best maar schat. wat je ook doet als het maar een leuke oorlog word toch?
 
Bovenaan