Grappige IGM's

DeletedUser5662

Guest
Eigenlijk is het meer zielig als iets anders, maar wel het uberduidelijke voorbeeld van waarom je weinig voordelen hebt van lidmaatschap van een massa-stam. Onderstaande speler is een bekende & een BORG-lid

Ik:
die xxx ziet er wel uit als een leuk doel,
grote stad, geen clan. met een beetje hulp van die borgmannen om je heen moet dat toch kunnen ?

Hij:
Ja.. Maar die mensen helpen je niet :p En ik ben net 700 man kwijt geraakt aan dat kleine dopje van 500 bij mij daarzo.. Dus ben nu weer leger aant opbouwen
 

DeletedUser4045

Guest
Het is geen Igm, maar een profiel, vond hem toch wel leuk genoeg om te posten:

Naam: Mindhunter
Beroep: CQ2 Afmaken
Punten: 164.576
Dorpen: 20
Pos: 581

Bondgenoten en vijanden heb ik weggelaten.


Bij deze: Succes!
 

DeletedUser

Guest
Lol, misschien is het handig als je ipv aan je profiel, wat meer aandacht aan je dorpjes besteed xD
 

DeletedUser3621

Guest
jah.. op w5 is ie ook al aan t prutsen die mindhunter... heb je die paar 2k- dorpjes in mijn buurt daar nou nog?
 

DeletedUser

Guest
Lol, misschien is het handig als je ipv aan je profiel, wat meer aandacht aan je dorpjes besteed xD

volgens mij heeft hij graag hoge moraal zodat het eerlijker is voor zijn vijanden..

want tegen hem *slik* is wel riskant hoor..
 

DeletedUser7072

Guest
Ik had ook een soortgelijk iets met een spelertje :p


onderhandeling zei:
stainles op 06.01. om 13:01 uur
ey ik wil dit spel nog wat langer spelen en je ligt toch naast mij geef je me wat tips en dan join ik je clan wel kon eerst onmogelijk joinen nu denk ik nog steeds want ja ik heb dit spel toen eens een tijdje nie gespeelt en wat bleek iedereen had de stam verlaten ofwat dan ook dus ik ben de eenigste dus ken em nie verlaten of weet jij hoe ik de clan beeindig? maja ik zouw wel in je clan willen en dan stuur ik je morgen avond wel een vette hap aan resources dan spaar ik door tot me opslagplaats voll is zo rond de 41217 van iedere grondstof :plol
maja laat wat weten

dirk-janusIV op 06.01. om 13:29 uur
Ik was jou net van plan te edelen. Maar ik zal over de onderhandeling nadenken k denk dat ik eerst doomedgodsdorp ga overnemen. En daarna moet ik weer munten enzo slaan duurt dus nog wel ff.

Hou je aan deze afspraken anders neem ik je zeker over!
-Waag het niet troepen te recruteren, Recruteer je nu breek het dan onmiddelijk af keb geen zin in rebellie!
-Je mag ook je hoofdgebouw niet uitbouwen tot lvl 15
-Niet je kazerne upgraden.
K stuur wel ff wa verkenners naar je toe om te kijken of je je eraan houdt.

Zolang je mij een vast aantal grondstoffen betaald laat ik je met rust. Bespreek met mij hoeveel grondstoffen reeel zijn om te betalen.

Mischien krijg je in ruil nog ondersteuning maar dat ga ik nie met zekerheid zeggen

grtz dirk-janus

dirk-janusIV op 06.01. om 13:47 uur
Je laat me geen keus achter ik maak die zwaardvechters af en ik stuur elke dag verkenners naar je toe om te kijken of jij je aan je afspraken houdt! En doe je dat niet dan zwaait er wat!

K maak je zwaardvegters nu af! En als ik morgen zie dat je nog aant recruteren bent dan wordt jou dorpje mijn bezit!

ps Je moet alles zorgvuldig doen zoals ik dat zeg anders zal ik jou neermaaien!!!!

stainles op 06.01. om 14:41 uur
Heb ik jou ooit iets misdaan ofzo?! Ik heb lang aan mijn dorpen gewerkt en dan ga je dat soort eisen stellen! dom joch

Lol niet :D
 

DeletedUser3621

Guest
neh, niet grappig.
jullie zijn allebei noob. waarom zou hij z'n kazerne niet een lv omhoog doen? -.-
bovendien is het lame.
 
Reactiescore
28
nou ik weet niet was het doel is van dat laatste...
Voel je je nou een grote meneer, nu je van achter je pc iemand kan chanteren ?
't lijkt er eerder op dat je bang van hem bent en hem niet kan overnemen door zijn troepen te mollen.
dit vind ik zielig hoor
 

DeletedUser7072

Guest
nou ik weet niet was het doel is van dat laatste...
Voel je je nou een grote meneer, nu je van achter je pc iemand kan chanteren ?
't lijkt er eerder op dat je bang van hem bent en hem niet kan overnemen door zijn troepen te mollen.
dit vind ik zielig hoor

Eh ik heb hem al overgenomen ik eiste zoveel dat hij nog liever werd overgenomen:D:D

Bovendien had hij 1400 zwaard en 100 bijl en 100 boog toen kwam ik even met 500 lc zn hele leger slopen:D:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
klopt-niks-van vandaag om 17:50 uurwaarom praat ge infeite niemer tegen mij?
klopt-niks-van vandaag om 12:55 uurgeen reactie?
klopt-niks-van op 25.01. om 20:02 uuroei is het jongetjen zijn clears kwijt?

jammer toch!!!!

niet dat je anders veel voorsteld maarjah
klopt-niks-van op 21.01. om 19:52 uurweer proberen op zo een giga lame manier een dorp te nemen....

cervix heeft geen respect..













Het leuke is dat hij mij geblokeerd heeft en ik dus niet kan andwoorden.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je niet kan antwoorden.



Gebruik volgende keer eens de knop: Exporteren.
 

DeletedUser7072

Guest
Dit is mischien geen mededeling maar wel een lollig profiel van michael de grote op w6:D:D


Hello Lads,

Ik ben een noob en ken niks van dit spel.
Wil jij mij leren hoe ik dit spel moet spelen?

Gelieve mij dan ook NIET aan te vallen want dat vind ik niet zo fijn.

Ik ben elke dag online van 18uur tot 19uur. Dus als je vragen hebt kan je mij tussen die tijdstippen bereiken.
Gelieve mij dan ook niet aan te vallen buiten deze uren dat ik online ben!

Btw mij aanvallen heeft toch geen zin hoor. Mijn schuilplaats is lvl10 en men opslagplaats maar lvl3.

Mijn stam zegt me dat ik moet aanvallen met speermannekes omdat die een speer hebben die heel erg scherp is en dus heel veel damage kan doen.
En als je ridder een speciale item heeft kan hij die speer ook wegsmijten.

Mijn ridder heeft ook nen roze dildo gevonden dus pas maar op! Hij steekt je zo dood!

Ow shit, twee items kan je ridder niet hebben. Dan kies ik maar voor die dildo.
Maar heb ergens gelezen(voorgelezen door mamma) dat als je lang genoeg traint je na een bepaalde tijd ook met die dildo kan smijten. Maja zo goed wordt ik natuurlijk niet.

Ik dank u

PS: Weet iemand waarvoor die nobel dient?

--------------------------------------------------------------------------------

Vele mensen vragen aan me of ik dit zelf heb geschreven:

Antwoord: "Mijn mamma heeft deze tekst geschreven omdat ik nog niet kan typen.
En ja mijn mamma is beter als jouw"
Groetjes van de mamma van Michael De Grote


groetjes en nu ga ik wat spelen met mijn autOos

--------------------------------------------------------------------------------

(\___/)
(='.'=)
('')_('')
En niet te vergeten, Bunny! (mijn knuffeldier)

*** heeft het volgende geschreven:

--- op 08.01. om 18:09 uur
Heb je dan geen zin om in onze stam te komen ?
Wij hebben allemaal heel wat ervaring en kunnen je veel leren als je dat wil
mvg

Michael De Grote op 08.01. om 18:25 uur
Maja in deze stam zitten ook wel spelers die me iets kunnen bijleren.

Zo zeggen ze dat ik moet aanvallen met speer en zwaard enzo.

--- op 08.01. om 18:55 uur
Als dat waar is wat ze gezegd hebben moet je écht wel bij ons komen. Dat trekt echt op niets. Zwaard en speer zijn de slechtste aanvallende units van het hele spel
gr

Michael De Grote op 08.01. om 18:55 uur
Hoe kan je met speer en zwaard niet aanvallen?

Michael De Grote op 08.01. om 18:57 uur
Waar kan ik dat opzoeken?

--- op 08.01. om 19:00 uur
jawel maar die zijn heel erg slecht
je moet de hulp es lezen
en je moet ook echt bij ons komen gewoon voor ervaring op te doen
wij hebben het hoogste gemiddelde per speler van àlle stammen !!
gr

Michael De Grote op 08.01. om 19:01 uur
Maja jullie hebben maar 4 leden. Ik zou graag een stam joinen van 100+ leden zodat ik veilig zit.

Michael De Grote op 08.01. om 19:23 uur
Ik weet niet wat doen e :(

--- op 08.01. om 19:25 uur
kom bij ons echt waar
veel leden is een nadeel
je hebt beter stam met weinig leden maar die wel heel goed samenwerken en ook effectief elkaar ondersteunen als het nodig is
gr

Michael De Grote op 08.01. om 19:27 uur
Ow nu snap ik het al een beetje! Toch ga ik naar een stam van 100leden







2 minutes later: (mamma kan ook engels)

TW- leren heeft het volgende geschreven:

U-- op 08.01. om 19:39 uur
Hallo,
Ik zie in je profiel dat je nog niet ervaring hebt met dit spel en heb van een stamgenoot gehoord dat dit echt zo is en dat ze je bij je huidige stam helemaal geen goede raad geven. Als je een actieve speler bent, kan je mss wel in onze stam komen. Maar dan moet je wel zin hebben om goed te worden!
Volgens mij heb je wel talent om dit spel te spelen... ;)
Kom in onze stam en we zullen je met raad en daad bijstaan om een sterke en veilig speler te worden.

Mvg Ureter

Michael De Grote op 08.01. om 19:41 uur
Maja wat kunnen jullie mij zoal leren?

U-- op 08.01. om 19:48 uur
Hetgeen jij niet weet en wij wel, dat kunnen wij je leren!

Michael De Grote op 08.01. om 19:52 uur
Met wat moet je dan aanvallen? Met speer of met zwaard?

U-- op 08.01. om 19:55 uur
Als je alleen kan kiezen tussen speer en zwaard, kan je het beste zwaard nemen! Dit geldt alleen voor aanvallen!
De rest zal ik je wel uitleggen als je in onze stam zit.
Zal ik een uitnodiging sturen? We zijn echt een goede, sterke en actieve stam, net wat jij nodig hebt!

mvg

Michael De Grote op 08.01. om 19:56 uur
Ik zit nu ook in een goede stam hoor. We staan in de top 20 dus

U-- op 08.01. om 20:00 uur
Ja maar je zit een stam met 40 of meer leden, doe dit aantal maar eens maal ons gemiddelde en we staan met het dubbel van de punten voor op de tweede!
Je hebt de keuze en ik weet welke de beste voor jou is!

Michael De Grote op 08.01. om 20:01 uur
Ik zie wel binnen een paar dagen!

U-- op 08.01. om 20:03 uur
Ik zal dat respecteren!
Maar onze recruiting blijft niet eeuwig op ON staan, dus als je toch zou willen, laat dan zo snel mogelijk weten.

Grtz





Heeft er iemand mijn papfles gezien?
Ik bezoek elk dorp om te zien of ze daar niet ligt.

Mhee

Persoonlijke Bondgenoten
outside
QlercQ


*** Wereld 3 ***


All Rights ®eSerVeD


Geef toe deze is best lol :p
 

DeletedUser

Guest
lol, micheal, als ik jou was zou ik cker die 100 + stam joinen hoor, want je kan bij dit spel eche nie meenigvuldigen hoor :O
 
Bovenaan