Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
firm, ik zou toch wel eens resultaten willen zien, al veel dorpen overgenomen van exodus?
 

DeletedUser

Guest
@ T en M Enschede, bij mij zijn het 2 verschillende berichten. Bij jou waren het dezelfde.
(1 van achilles1, 1 van genius)


@ Embax
Ik wil ook best wel de echte aanvallen posten?
zoals met ZC aanvallen?

En ik weet heel goed wie er stamleiding is.

@ Mr.Y
Ik weet alles wat ik moet weten.
En bv zijn UNITED en 0thers ook BND, dus kan ik dat best vragen. Dus ik ben niet laf. Dat jullie je BND's neit om ondersteuning vragen, is het niet zo dat andere stammen dat wel doen.
 

DeletedUser4141

Guest
gij moet dat ook niet weten hé manneke. Zolang als wij het weten is het goed.

Misschien kunt gij ernog van verschieten
 

DeletedUser4045

Guest
Een typisch geval: Niet tegen je verlies kunnen ;)

wtf? zei:
XXXX op 30.12. om 17:24 uur
wtf loser gast echt serieus als ge denkt da ge nu graaf zij amaai nice zenne maat !
" leer eerst engels te praten" ziekelijk gwn echt ma ja ik hoop da ge u lol e gehad en zoals ze bij ons zeggen :d "retard" !!!!!
 

DeletedUser

Guest
bond gennot schap zei:
killerroyrulleshard vandaag om 20:32 uur
willen jullie een bond gennot schap aan gaan met on ze stam

Cerebres vandaag om 20:36 uur
Nee, het is in je eigen voordeel.

Persoonlijke tekst
I LOVE WAR

killerroyrulleshard vandaag om 20:38 uur
warom nie

killerroyrulleshard vandaag om 20:38 uur
plz ik heb da nodig anders lig iik uit de stam

Cerebres vandaag om 20:39 uur
Denk even na, ik weet dat het moeilijk is voor jou, maar probeer toch maar.

Dan moet je ook wel even een andere stam zoeken, want met die stam ben je niets.

killerroyrulleshard vandaag om 20:42 uur
mag ik dan in uw stam

Cerebres vandaag om 20:43 uur
Eisen:
-Een puntenaantal van boven de 60.000 hebben
-Bereid zijn te vechten voor de stam
-In K26 en omstreken gelegen zijn

killerroyrulleshard vandaag om 20:45 uur
ik wil voor uw sam vechten echt

Cerebres vandaag om 20:48 uur
Dat geloof ik best, maar nu vechten zal voor jou wat moeilijk zijn met je 700 puntjes.

-_-'
 

DeletedUser7072

Guest
Voordat ik solliciteer in een stam kijk ik eerst naar de minimale eisen. Maar ja diegene heeft wel een goed motief maar zou toch zelf kunnen bedenken dat hij/zij niet toegelaten werd in zon grote stam.
 

DeletedUser7072

Guest
Dit is pas gemotiveerd en volledig ;)

sollicitatie zei:
dirk-janusIV vandaag om 12:52 uur
Beste planet-jeroen,

Ik zou graag jullie stam joinen. En ik weet dat ik onder het punten gemiddelde zit. Maar jullie hebben ook spelers als [player]dirk11[/player] in jullie stam zitten. Dus dan zou ik mischien ook mogen joinen.

Enkele gegevens over mij staan hieronder.

1 Mijn spelcharacter:

-instelling: Agressief(echter Geen zelfmoordenaar!),redelijk en heel actief in het stammenforum.

-ervaring: Ik speel dit spel een maand of 2 en ik sta op nr 7 in de continenten ranglijst. Mijn legers zijn ook redelijk groot met name in mijn hoofddorp.
Ook heb ik zelf een stam opgericht namelijk de [ally]!E*E![/ally]. Zoals je ziet loopt het best goed in die stam. Dus ik heb ook ervaring met stammen en de fora's ervan.

2 Toekomst:
Mijn toekomst ziet er niet al te slecht uit zoals ik al zei sta ik op nr 7 in de continenten ranglijst van K51. Ik heb zeker groeikansen en weinig obstakels.

3 pa's
Een rijtje van mijn meest belangrijke pa's
-[player]rickda[/player](Overgenomen en is nu een noob)
-[player]dennis-akker[/player]
-[player]Rasta boer[/player]

En ik sta onder bescherming van [player]-barry[/player]

4 Waarom zou ik een aanwinst kunnen zijn voor jullie stam?
-Ik was zelf oprichter van een stam dus heb ik al wel wat ervaring met stammen.
-In K51 sta ik op nr 7 in de continenten ranglijst en als ik even snel door zou schieten zou ik makkelijk op nr 5 kunnen staan.
-Ik ben GEEN vluchteling. Dat kan ook haast niet als je 7de staat in een continent.
-Jullie staan op nr 1 in K52 ik wil jullie er heel graag mee helpen om ook in K51 op de eerste plaats te komen!

Ik hoop dat ik genoeg informatie neer heb gezet over mijzelf en mijn ervaringen. Als dat niet zo is wil ik er best wat bij aanvullen!

Ik begrijp het als jullie mij niet aannemen wegens 'nooberigheid'. Maar ik zo echt heel erg dankbaar zijn als je het aanneemd.

Met vriendelijke groeten van [player]dirk-janusIV[/player]

Zijn er mensen die betere sollicitaties kunnen schrijven?
 

DeletedUser

Guest
Je schept nogal op over je 7e plaats. Terwijl je pas een dorpje van 800 punten hebt overgenomen:confused:
Maar volledig en gemotiveerd is het wel
 
Reactiescore
1.735
had niet goed gelezen sorry dirk-janusIV het spijt me zeeer zult u het me vergeven ?? :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7072

Guest
Eh 2 maanden en 10.000 punten correctie!!!
Ik had een dorp van 800 punten OVERGENOMEN het betekend dus niet dat ik 800 punten heb bovendien is dat berichtje zo oud als de ******.

Jullie denken toch niet dat ik zon inactieve n00b ben he? :p

Kijk is in mijn handtekening dan zie je vanzelf dat ik niet zo nooberig ben als jullie denken! Intussen heb ik 4 dorpen en heb ik wat betere prooien overgenomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Ik zou het er maar maar uit halen;)

Tja ik wacht nog op een antwoord van planet-jeroen.
 
Bovenaan