Grappige IGM's

DeletedUser77799

Guest
Zijn genoeg redenen waarom Hans in Humble niet populair is, dus het is begrijpelijk dat hij niet echt vriendelijk wordt aangesproken. Moet wel zeggen dat ik het soms ook te ver vind gaan, maar dat is van alle kanten.

Denk dat de voornaamste reden de hypocrisie van Hans is. Als iemand geen recht van spreken heeft iets als vies spel te bestempelen is hij het wel. Moet inderdaad niet te ver gaan, maarja is ook niet te ontkennen dat hij het opwekt.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik vind persoonlijk dat humble zich enorm laat kennen door het zo op de persoon te spelen.

Ik weet dat er ook wel humble spelers zijn die wel fatsoenlijk kunnen doen zoals captain en Saiyan, maar die worden gewoon zwaar overschaduwt door mensen als jokersbrain die er graag een partijtje moddergooien van zouden willen maken.

@captain je vroeg je toen je hier pas begon af waarom mensen zo zwaar ingingen op jannes die zelfs niks met deze wereld te maken hebben.

Dit soort gedrag van hem is daar een belangrijke oorzaak voor dat de meerderheid van de mensen op het af een hekel aan hem heeft.
Hij zou beter wat meer humble worden.
Wij krijgen zelfs cos die gewoon komen spelen omdat ze zo'n antipathie voor jannes voelen.

Nu laat ik een pm van El Stabador zien en krijg ik enkel persoonlijke aanvallen die een leider totaal onwaardig zijn.

Ik hoop dat mensen binnen humble hem dan ook laten inzien dat zijn gedrag hier not done is en we er hier geen grote scheldpartij van moeten maken.
 

DeletedUser59552

Guest
Ik vind persoonlijk dat humble zich enorm laat kennen door het zo op de persoon te spelen.

Ik weet dat er ook wel humble spelers zijn die wel fatsoenlijk kunnen doen zoals captain en Saiyan, maar die worden gewoon zwaar overschaduwt door mensen als jokersbrain die er graag een partijtje moddergooien van zouden willen maken.

@captain je vroeg je toen je hier pas begon af waarom mensen zo zwaar ingingen op jannes die zelfs niks met deze wereld te maken hebben.

Dit soort gedrag van hem is daar een belangrijke oorzaak voor dat de meerderheid van de mensen op het af een hekel aan hem heeft.
Hij zou beter wat meer humble worden.
Wij krijgen zelfs cos die gewoon komen spelen omdat ze zo'n antipathie voor jannes voelen.

Nu laat ik een pm van El Stabador zien en krijg ik enkel persoonlijke aanvallen die een leider totaal onwaardig zijn.

Ik hoop dat mensen binnen humble hem dan ook laten inzien dat zijn gedrag hier not done is en we er hier geen grote scheldpartij van moeten maken.

Het probleem is denk ik vooral dat van beide kanten er niet fair wordt gedaan, ik bedoel ik heb over acties van jou gehoord die ook niet chique zijn. Dat zij hier dan niet chique op t af reageren, is misschien niet netjes, maar enigszins begrijpelijk. Zolang geen van beiden inschikt, zal dit ook niet veranderen.

Nja, is dat niet normaal? Dat je op een wereld komt spelen omdat je danwel een hekel dan wel affectie met iemand hebt? Jannes heeft ook spelers in humble gekregen die hem juist wel chill vinden, dus het werkt dan beide kanten op.
 

DeletedUser68954

Guest
ik vindt dit soort discussies openbaar op het AF houden sws laag. Voeg elkaar toe op skype en ga elkaar daar de huid vol schelden...
 
Reactiescore
3.576
Ik vind persoonlijk dat humble zich enorm laat kennen door het zo op de persoon te spelen.

Ik weet dat er ook wel humble spelers zijn die wel fatsoenlijk kunnen doen zoals captain en Saiyan, maar die worden gewoon zwaar overschaduwt door mensen als jokersbrain die er graag een partijtje moddergooien van zouden willen maken.

@captain je vroeg je toen je hier pas begon af waarom mensen zo zwaar ingingen op jannes die zelfs niks met deze wereld te maken hebben.

Dit soort gedrag van hem is daar een belangrijke oorzaak voor dat de meerderheid van de mensen op het af een hekel aan hem heeft.
Hij zou beter wat meer humble worden.
Wij krijgen zelfs cos die gewoon komen spelen omdat ze zo'n antipathie voor jannes voelen.

Nu laat ik een pm van El Stabador zien en krijg ik enkel persoonlijke aanvallen die een leider totaal onwaardig zijn.

Ik hoop dat mensen binnen humble hem dan ook laten inzien dat zijn gedrag hier not done is en we er hier geen grote scheldpartij van moeten maken.

Jonge niet weeral beginnen wenen he. Ik speel altijd op de persoon als je dat verdiend en jij verdient dat gewoon. Om het heel kort te zeggen ben jij gewoon op alle vlakke een enorme faal speler en ik zie daar niet meteen verbetering in. Wij lachen in de stam eens goed als jij een post op het AF zet dus je faal stook pogingen (weeral) trekken (weeral) op niets :p

De enige mensen die een hekel aan mij hebben zijn mensen die niet tegen kritiek of de waarheid kunnen, mensen zoals jij beginnen dan meteen te wenen dat iemand niet aardig is. Als je ooit 1 onsympathieke post van mij kan vinden tegen een persoon die niemand iets misdaan heeft wil ik dat graag zien. Persoonlijkheden als jij verdienen geen vriendelijke behandelingen.

En gefeliciteerd met faalspeler Dante op acc Bella, het is wat je in je stam wilt hebben natuurlijk :D In Humble nemen we enkel spelers aan die iets willen bereiken met de stam in zijn geheel en niet spelers die uit zijn op wraak omdat ze op een andere wereld net als jij zaten te wenen omdat ze kritiek kregen op hun zielige manier van spelen.

Kan je overigens zeggen waar ik iemand uitscheld? Of noem je iemand hypocriet noemen schelden? Want voor ik daarmee begon had jij dat al 100x richting Humble gebruikt over hypocrisie gesproken dus vandaar ook je bijnaam HHP. En mensen in Humble gaan mij daarop niet aanspreken omdat iedereen in Humble jouw echt een enorm 'sneu' om mijzelf beleefd uit te drukken persoon vinden en tegen zulke personen mag het al wat grover. Dus nogmaals leuke faal stookpoging maar in Humble staan we allemaal op 1 lijn wat we niet van Edict kunnen zeggen want niet iedereen staat achter jouw manier van profilatie op het AF en IG. Dat is overigens geen faal stook poging echter hebben deze personen nadrukkelijk gevraagd hun skype gesprekken niet op het AF te zetten dus of je het nu geloofd of niet zal mij weinig uitmaken :p
 

DeletedUser31490

Guest
Wel weer grappig hoe humble naast het feit leest , dat salvador weeral spelbederf aankondigt.
Zet die grote roze bril eens af jongens :)

Het hele bijnaam gedoe ben ik ook geen fan van, ik spreek mensen meestal gewoon aan met hun RL naam of een bijnaam die door beide kanten worden gewaardeerd.

Je snapt (hopelijk) zelf ook wel dat El.S in de PM wisseling aankondigt dat je het zwaar gaat krijgen d.m.v. aanvallen die je over je heen krijgt, als je werkelijk waar denkt dat er weer een ''stab'' gepleegd wordt ben je denk ik niet zo slim.

Om even terug te komen over je bijnaam, soms lok je het zelf ook wel uit door aan te blijven halen dat Humble een stab heeft gepleegd, wat niet waar is. Meerdere verhalen over de ''stab'' hebben dat al ontkracht. Integendeel tot sommige leden in Edict die wel een stab hebben gepleegd. Dit in combinatie met het blijven aanhalen zal er alleen maar voor zorgen dat ''Hansie Pansie'' niet zo snel zal verdwijnen.

Mijn eerlijke kijk erop ; Humble heeft zichzelf daar op geen enkel gebied goed laten zien, maar volgens mij hoor je niemand hier vertellen dat we een wereld prestatie hebben neergezet waarmee we BA hebben gebroken. Er is meerdere keren aangekaart dat BA wel te breken was, wat ook echt zo is (in zijn oude situatie).

Heeft Error gekregen wat ze verdienen? Absoluut! Jammer voor de mensen die er niks mee te maken hebben, maar research beter op wat voor account je terecht komt (het was immers duidelijk dat BA stabs heeft gepleegd in het verleden van deze wereld). Wanneer mensen mij IG op een normale manier behandelen, kunnen ze dat terug verwachten, en ik zal ook op een respectvolle manier handelen tegen andere spelers. Maar als mensen het spel voor mij verzieken (stabs, cf's, enkele ander vorm van niet netjes TWen), trek ik alles uit de kast om deze spelers zo snel mogelijk te laten verdwijnen.
 

DeletedUser75339

Guest
ik vindt dit soort discussies openbaar op het AF houden sws laag. Voeg elkaar toe op skype en ga elkaar daar de huid vol schelden...
Het hele bijnaam gedoe ben ik ook geen fan van, ik spreek mensen meestal gewoon aan met hun RL naam of een bijnaam die door beide kanten worden gewaardeerd.

Je snapt (hopelijk) zelf ook wel dat El.S in de PM wisseling aankondigt dat je het zwaar gaat krijgen d.m.v. aanvallen die je over je heen krijgt, als je werkelijk waar denkt dat er weer een ''stab'' gepleegd wordt ben je denk ik niet zo slim.

Om even terug te komen over je bijnaam, soms lok je het zelf ook wel uit door aan te blijven halen dat Humble een stab heeft gepleegd, wat niet waar is. Meerdere verhalen over de ''stab'' hebben dat al ontkracht. Integendeel tot sommige leden in Edict die wel een stab hebben gepleegd. Dit in combinatie met het blijven aanhalen zal er alleen maar voor zorgen dat ''Hansie Pansie'' niet zo snel zal verdwijnen.

Mijn eerlijke kijk erop ; Humble heeft zichzelf daar op geen enkel gebied goed laten zien, maar volgens mij hoor je niemand hier vertellen dat we een wereld prestatie hebben neergezet waarmee we BA hebben gebroken. Er is meerdere keren aangekaart dat BA wel te breken was, wat ook echt zo is (in zijn oude situatie).

Heeft Error gekregen wat ze verdienen? Absoluut! Jammer voor de mensen die er niks mee te maken hebben, maar research beter op wat voor account je terecht komt (het was immers duidelijk dat BA stabs heeft gepleegd in het verleden van deze wereld). Wanneer mensen mij IG op een normale manier behandelen, kunnen ze dat terug verwachten, en ik zal ook op een respectvolle manier handelen tegen andere spelers. Maar als mensen het spel voor mij verzieken (stabs, cf's, enkele ander vorm van niet netjes TWen), trek ik alles uit de kast om deze spelers zo snel mogelijk te laten verdwijnen.

Eerst en vooral bedankt voor je eerlijke post , een hele verademing echt waar

De vorige keer stuurde hij een soortgelijke pm naar broken arrow , maar goed het zal wel mijn pessimisme zijn :p

Hmm Ik vind het nog steeds een stab van salvador.
Thosk had op zichzelf nooit veel kunnen doen.
Het was juist de samenwerking met humble die deze stab zo'n groot effect liet hebben , dus humble is op zijn minst medeplichtig.

Elk account is te breken maar het is waar dat BA een lastig front had , maar dat mag geen excuus zijn vind ik.

Kevin heeft het spel voor niemand verziekt , in tegendeel het spel is voor hem verziekt, maar als jij vind dat kevin wel zijn verdiende loon kreeg , heb ik nog een klein vraagje :

Op w42 kata'de savior of the north mijn account volledig kapot tijdens kata afspraken.
Inge was hoofdspeler van dat account, was zich bewust van die aanvallen en verdedigde ze ook op het af, maar een co verstuurde ze.
Zelf zegt ze dat zij mij niet gestabt heeft , wat vind jij sndd


Ondertussen nemen jullie dan wel verschillende mensen aan van error in jullie mb stam.
Deze spelers zijn dan ineens geen stabbers meer ?
 
Reactiescore
3.457
Katanap was opgezegd en je verdiende het na al je streken :)
Heerlijk moment was dat

Hij huilde zo hard dat het in Siberië te horen was !
 

DeletedUser59552

Guest
Op w42 kata'de savior of the north mijn account volledig kapot tijdens kata afspraken.
Inge was hoofdspeler van dat account, was zich bewust van die aanvallen en verdedigde ze ook op het af, maar een co verstuurde ze.
Zelf zegt ze dat zij mij niet gestabt heeft , wat vind jij sndd

Als het is opgezegd, is het geen stab. Anders is het een stab, want dan zijn de afspraken niet nagekomen

Ondertussen nemen jullie dan wel verschillende mensen aan van error in jullie mb stam.
Deze spelers zijn dan ineens geen stabbers meer ?

Het stabben van 'error', is door de leiders gedaan. Wat verwacht je van deze spelers? Dat ze de stam verlaten en solo gaan, dan zouden ze al helemaal geen kans gehad. Ten tweede, ze zullen waarschijnlijk niet eens enig benul hebben gehad wat er allemaal gebeurd is, dus in dat geval zie ik (en ik denk ook heel humble) ze niet als medeplichtig. De stabbers van 'error' zijn degene geweest die er weet van hebben gehad en iets wat ons al heel snel duidelijk is geworden over error, is dat BA helemaal geen communicatie had met zijn stam (genoeg leden wisten niet eens waarom de oorlog door humble was verklaard).
 

DeletedUser75339

Guest
Als het is opgezegd, is het geen stab. Anders is het een stab, want dan zijn de afspraken niet nagekomen



Het stabben van 'error', is door de leiders gedaan. Wat verwacht je van deze spelers? Dat ze de stam verlaten en solo gaan, dan zouden ze al helemaal geen kans gehad. Ten tweede, ze zullen waarschijnlijk niet eens enig benul hebben gehad wat er allemaal gebeurd is, dus in dat geval zie ik (en ik denk ook heel humble) ze niet als medeplichtig. De stabbers van 'error' zijn degene geweest die er weet van hebben gehad en iets wat ons al heel snel duidelijk is geworden over error, is dat BA helemaal geen communicatie had met zijn stam (genoeg leden wisten niet eens waarom de oorlog door humble was verklaard).

Het was nog niet opgezegd en moreel verdrag opzeggen om direct te gaan versturen , is sws al verwerpelijk.
De afspraken zijn dus niet nagekomen.

Over dat stabben ga ik het nu niet hebben daar is al genoeg over gezegd en ja ze zitten nog altijd samen in een stam ?
Een stam die in oorlog is met humble en waaruit jullie nu een deel rekruteren.
Als ik mensen in humble mag geloven wordt dit gezien als stamverraad/stab/stamnaaien iets wat ze edict verwijten maar nu wel zelf aan meedoen ?
Begrijp me niet verkeerd voor mij prima hoor , maar stop het zagen dan ook.

Hoe lange nap hebben degene die vertrokken de andere trouwens gegeven ?
 
Reactiescore
3.576
Nog niemand van de betrokken spelers heeft een ex lid aangevallen dus waar maak je u druk om. Wij zijn trouwens ook niet meer in oorlog met Error sinds BA ze in de steek liet.
 

DeletedUser59552

Guest
Het was nog niet opgezegd en moreel verdrag opzeggen om direct te gaan versturen , is sws al verwerpelijk.
De afspraken zijn dus niet nagekomen.

Dit is een welles/nietes verhaal aan het worden dan...

Over dat stabben ga ik het nu niet hebben daar is al genoeg over gezegd en ja ze zitten nog altijd samen in een stam ?
Een stam die in oorlog is met humble en waaruit jullie nu een deel rekruteren.
Als ik mensen in humble mag geloven wordt dit gezien als stamverraad/stab/stamnaaien iets wat ze edict verwijten maar nu wel zelf aan meedoen ?
Begrijp me niet verkeerd voor mij prima hoor , maar stop het zagen dan ook.

Hoe lange nap hebben degene die vertrokken de andere trouwens gegeven ?

Uhm, ik weet niet hoor, maar BA is zomaar uit error vertrokken. Ik kreeg een bericht dat ze geen idee hebben wat er aan de hand is, enkel dat BA os nodig had. Daarna heeft hij niks meer laten weten en is toen ook plots zonder wat te zeggen uit de stam gegaan. Dus aan hun verhaal te horen, zie ik ze niet echt als oud-error en dus ook niet als stabbers. Denk ik een keer goedgezind te zijn, omdat ik spelers een bestaan op deze wereld aanbied (anders is het gewoon edelvoer), is het nog niet goed.

En wat bedoel je met Nap die de andere gegeven zijn?
 
Reactiescore
3.576
Als een speler uit een stam gaat is het de norm om je oud stamgenoten een NAP van zoveel dagen te geven zodat ze een eerlijke kans krijgen zichzelf voor te bereiden op de niet aangekondigde verandering (de leave van bepaalde spelers).
 

DeletedUser69459

Guest
Als een speler uit een stam gaat is het de norm om je oud stamgenoten een NAP van zoveel dagen te geven zodat ze een eerlijke kans krijgen zichzelf voor te bereiden op de niet aangekondigde verandering (de leave van bepaalde spelers).

Lol. Dit meen je niet (rofl)
 

DeletedUser75339

Guest
Dit is een welles/nietes verhaal aan het worden dan...



Uhm, ik weet niet hoor, maar BA is zomaar uit error vertrokken. Ik kreeg een bericht dat ze geen idee hebben wat er aan de hand is, enkel dat BA os nodig had. Daarna heeft hij niks meer laten weten en is toen ook plots zonder wat te zeggen uit de stam gegaan. Dus aan hun verhaal te horen, zie ik ze niet echt als oud-error en dus ook niet als stabbers. Denk ik een keer goedgezind te zijn, omdat ik spelers een bestaan op deze wereld aanbied (anders is het gewoon edelvoer), is het nog niet goed.

En wat bedoel je met Nap die de andere gegeven zijn?

Toch logisch stel ik heb een nap met jou en geef je de volgende dag 2K incs vanaf het verste eind van mijn cluster zonder de nap op te zeggen
dat doe ik pas 2 dagen later wanneer mijn aanvallen aankomen.
Zelfde met kata nap

Ik vind dat persoonlijk een stab dan.

Ander voorbeeld stel edict doet massa op pikhaak bam 4K incs 10 incs op elk achterland dorp.
Om 7 uur smorgens op aankomstdag stuurt yvo bericht aan jullie leiding : " Hierbij zeggen wij de katanap op"
Kata's op boer smed weet ik veel wat.

Snap je wat ik wil zeggen ?

Wel aan de oudstamgenoten natuurlijk over de reden dat ba uit error is gegaan lijkt me wel een beetje heel duidelijk he :p
 
Bovenaan