ik vindt dit soort discussies openbaar op het AF houden sws laag. Voeg elkaar toe op skype en ga elkaar daar de huid vol schelden...
Het hele bijnaam gedoe ben ik ook geen fan van, ik spreek mensen meestal gewoon aan met hun RL naam of een bijnaam die door beide kanten worden gewaardeerd.
Je snapt (hopelijk) zelf ook wel dat El.S in de PM wisseling aankondigt dat je het zwaar gaat krijgen d.m.v. aanvallen die je over je heen krijgt, als je werkelijk waar denkt dat er weer een ''stab'' gepleegd wordt ben je denk ik niet zo slim.
Om even terug te komen over je bijnaam, soms lok je het zelf ook wel uit door aan te blijven halen dat Humble een stab heeft gepleegd, wat niet waar is. Meerdere verhalen over de ''stab'' hebben dat al ontkracht. Integendeel tot sommige leden in Edict die wel een stab hebben gepleegd. Dit in combinatie met het blijven aanhalen zal er alleen maar voor zorgen dat ''Hansie Pansie'' niet zo snel zal verdwijnen.
Mijn eerlijke kijk erop ; Humble heeft zichzelf daar op geen enkel gebied goed laten zien, maar volgens mij hoor je niemand hier vertellen dat we een wereld prestatie hebben neergezet waarmee we BA hebben gebroken. Er is meerdere keren aangekaart dat BA wel te breken was, wat ook echt zo is (in zijn oude situatie).
Heeft Error gekregen wat ze verdienen? Absoluut! Jammer voor de mensen die er niks mee te maken hebben, maar research beter op wat voor account je terecht komt (het was immers duidelijk dat BA stabs heeft gepleegd in het verleden van deze wereld). Wanneer mensen mij IG op een normale manier behandelen, kunnen ze dat terug verwachten, en ik zal ook op een respectvolle manier handelen tegen andere spelers. Maar als mensen het spel voor mij verzieken (stabs, cf's, enkele ander vorm van niet netjes TWen), trek ik alles uit de kast om deze spelers zo snel mogelijk te laten verdwijnen.
Eerst en vooral bedankt voor je eerlijke post , een hele verademing echt waar
De vorige keer stuurde hij een soortgelijke pm naar broken arrow , maar goed het zal wel mijn pessimisme zijn
Hmm Ik vind het nog steeds een stab van salvador.
Thosk had op zichzelf nooit veel kunnen doen.
Het was juist de samenwerking met humble die deze stab zo'n groot effect liet hebben , dus humble is op zijn minst medeplichtig.
Elk account is te breken maar het is waar dat BA een lastig front had , maar dat mag geen excuus zijn vind ik.
Kevin heeft het spel voor niemand verziekt , in tegendeel het spel is voor hem verziekt, maar als jij vind dat kevin wel zijn verdiende loon kreeg , heb ik nog een klein vraagje :
Op w42 kata'de savior of the north mijn account volledig kapot tijdens kata afspraken.
Inge was hoofdspeler van dat account, was zich bewust van die aanvallen en verdedigde ze ook op het af, maar een co verstuurde ze.
Zelf zegt ze dat zij mij niet gestabt heeft , wat vind jij sndd
Ondertussen nemen jullie dan wel verschillende mensen aan van error in jullie mb stam.
Deze spelers zijn dan ineens geen stabbers meer ?