Grappige IGM's

  • Topicstarter Deleted User - 1711340
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben een stille aanbidder. Jannes wist voor de eerste drie jaar van onze relatie niet eens dat we die hadden. Toch houd hij het al 5 jaar met me uit. Nu ben ik klaar voor een affaire.

Hahahah.
Sterkte dan zou ik zeggen :eek:
 

DeletedUser75339

Guest
FVshHT6.png


Blijven toch wel grappige mensjes daar bij Humble :)

Ben oprecht benieuwd naar zijn volgende spelbederf actie.
 

DeletedUser31490

Guest
Kan je zo goed in TW zijn dat je wordt gesponsord? Omdat wij blijkbaar geen werk hebben, maar zeker wel een inkomen nodig hebben.:(

Want die uitkering van tegenwoordig is niet alles, daarmee kunnen wij nooit PP-abusen.
 

DeletedUser75339

Guest
Wel weer grappig hoe humble naast het feit leest , dat salvador weeral spelbederf aankondigt.
Zet die grote roze bril eens af jongens :)
 
Reactiescore
3.589
El.S speelt al heel deze wereld als een engeltje. Error stabt Humble 7000x en Hans is boos als we terug gaan naaien. Objectiviteit op zijn kop en dat van een speler die ons met vv's zit te clusterfucken, zelf met stabbers in de stam zit en 60 spelers verraden heeft op deze wereld. Dit puur op deze wereld, ik zal mijn mond niet nogmaals opendoen over je andere werelden.

HHP is je nieuwe bijnaam vanaf nu op TW, wie kan raden waarvoor het staat krijgt 30 pp. De laatste 2 kan iedereen wel al gokken ^^
 

Deleted User - 487871837

Guest
El.S speelt al heel deze wereld als een engeltje. Error stabt Humble 7000x en Hans is boos als we terug gaan naaien. Objectiviteit op zijn kop en dat van een speler die ons met vv's zit te clusterfucken, zelf met stabbers in de stam zit en 60 spelers verraden heeft op deze wereld. Dit puur op deze wereld, ik zal mijn mond niet nogmaals opendoen over je andere werelden.

HHP is je nieuwe bijnaam vanaf nu op TW, wie kan raden waarvoor het staat krijgt 30 pp. De laatste 2 kan iedereen wel al gokken ^^

Hypocriete Hansie Pansie
 
Reactiescore
604

DeletedUser77798

Guest
Waarom moet Hans de hele tijd worden uitgescholden worden :eek:

De woorden van El Salvador in het onderste stukje tekst vallen veel frustraties uit af te leiden en is nu niet noemanswaardig vriendelijk.
 
Reactiescore
3.589
Soms vraag ik mij echt af hoe het redeneringsvermogen van andere zo slecht kan zijn. HHP laat ook selectief stukjes tekst zien om een bepaald beeld te schetsen over El.S. Uit het onderste stukje tekst lijd ik af dat HHP in zijn PM daarvoor El.S al zit uit te dagen dus moet die al zeker niet wenen en stukjes tekst op het AF komen zetten dat bevestigd wederom zijn nieuwe bijnaam. Als El.S zegt dat wij hem gaan aanpakken op een manier dat hij het spelletje niet meer leuk zal vinden dan bedoelt hij dat gewoon op een manier dat we hem stevig zullen aanpakken enkel is HHP weer zo beperkt dat hij weer aan vies spelgedrag zit te denken (want zo zit die jonge ineen).

De conclusies die hij maakt zijn fout, zijn faal stook gedrag is fout enkel zijn hypocrisie % gehalte in de post zit goed.
 

DeletedUser59552

Guest
Waarom moet Hans de hele tijd worden uitgescholden worden :eek:

De woorden van El Salvador in het onderste stukje tekst vallen veel frustraties uit af te leiden en is nu niet noemanswaardig vriendelijk.
Zijn genoeg redenen waarom Hans in Humble niet populair is, dus het is begrijpelijk dat hij niet echt vriendelijk wordt aangesproken. Moet wel zeggen dat ik het soms ook te ver vind gaan, maar dat is van alle kanten.
 
Bovenaan