We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Jij hebt nooit met of tegen mij gespeeld, dus jij kan dat allemaal niet eens weten.
Ik zelf heb nooit front gehad met Error, alleen met CALM. En Calm hebben we toen een accountje met weinig moeite geedeld. En ik heb nu idd binnen Error een accountje ja, maar daar heb ik nog weinig op gedaan, wat dorpjes gepakt van de project verder niet veel. Ik heb voor dat account de tijd er niet voor. En die wereld is toch al gespeeld dus waarom zou ik ook nog wat doen. Deze wereld is veel spannender en veel leuker.
oke dus omdat je geen front met Error had kan ik niet oordelen of je pro of noob bent?
En gebruik je nu serieus het excuus dat je een accie van Calm had weggedeld met je stam om te beweren dat jij wel iets voorstelt qua skills?
wat een pro
![]()
Jij kan sowieso niet oordelen, want volgens mij was je toen al gestopt. Maar stel nog steeds meer voor dan jij![]()
![]()
Aantal incs op de teller: 0. Nooit gehad van die stam. Hij snapt 't vast
30 Clears zou - indien waar - ook wel extreem veel zijn voor een acc met 195 dorpen. :bijl:
Sjoert rekt jou.Jij kan sowieso niet oordelen, want volgens mij was je toen al gestopt. Maar stel nog steeds meer voor dan jij![]()
Met moeite en na 10x lezen snapte ik het eindelijk.![]()
Aantal incs op de teller: 0. Nooit gehad van die stam. Hij snapt 't vast
30 Clears zou - indien waar - ook wel extreem veel zijn voor een acc met 195 dorpen. :bijl:
Christie Monteiro 31.07.16 16:03
Pssst jou clears liepen al op EB dood hoor je fakes gaan het verschil zeker maken3
Candice Swanepoel 31.07.16 16:08
Take the risk
Tribalwars is not just a game, it is a lifestyle!
Pim | [player]Candice Swanepoel[/player]
Candice Swanepoel 31.07.16 16:10
Achja, jullie dodgen sws niks
Christie Monteiro 31.07.16 16:11
nee maar deffen ons acc wel
Candice Swanepoel 31.07.16 16:14
Daar valt over te discussiëren
Christie Monteiro 31.07.16 16:14
Tuurlijk zal ik anders ook naar een ander acc lopen en dit laten vallen bij de eerste beste incs
Candice Swanepoel 31.07.16 16:18
Dat deed Matthew altijd he, rare vogel. Ik wist niet dat Warre iets anders deed dan t af vol spammen
Candice Swanepoel 31.07.16 16:18
Heb er door je leuke houding wat clears tussen gestopt
Christie Monteiro 31.07.16 16:18
Wat begin je nu over andere mensen? Kan je het zelf alweer niet?
Candice Swanepoel 31.07.16 16:19
Jij bent echt schattig
Christie Monteiro 31.07.16 16:20
Ja jij ook hoe je je eigen altijd zo goed voor doet maar werkelijk niets kan150 fakes thats it?
Candice Swanepoel 31.07.16 16:22
Ik doe mezelf inderdaad altijd heel goed voor, en ik kan inderdaad werkelijk niets. 150 fakes ja, thats it
Christie Monteiro 31.07.16 16:22
Candice Swanepoel 31.07.16 16:26
Heb je je doel weer bereikt met deze pm?
Pim