Grappige IGM's

Reactiescore
1.699
Jij hebt nooit met of tegen mij gespeeld, dus jij kan dat allemaal niet eens weten.
 

DeletedUser61161

Guest
Jij hebt nooit met of tegen mij gespeeld, dus jij kan dat allemaal niet eens weten.

Je hebt op W40 gespeeld tegen mijn stammie en als ik me goed herinner heb je via Harm een acc in Error gekregen maar weet die niet 100% zeker.
 
Reactiescore
1.699
Ik zelf heb nooit front gehad met Error, alleen met CALM. En Calm hebben we toen een accountje met weinig moeite geedeld. En ik heb nu idd binnen Error een accountje ja, maar daar heb ik nog weinig op gedaan, wat dorpjes gepakt van de project verder niet veel. Ik heb voor dat account de tijd er niet voor. En die wereld is toch al gespeeld dus waarom zou ik ook nog wat doen. Deze wereld is veel spannender en veel leuker.
 

DeletedUser61161

Guest
Ik zelf heb nooit front gehad met Error, alleen met CALM. En Calm hebben we toen een accountje met weinig moeite geedeld. En ik heb nu idd binnen Error een accountje ja, maar daar heb ik nog weinig op gedaan, wat dorpjes gepakt van de project verder niet veel. Ik heb voor dat account de tijd er niet voor. En die wereld is toch al gespeeld dus waarom zou ik ook nog wat doen. Deze wereld is veel spannender en veel leuker.

oke dus omdat je geen front met Error had kan ik niet oordelen of je pro of noob bent?
En gebruik je nu serieus het excuus dat je een accie van Calm had weggedeld met je stam om te beweren dat jij wel iets voorstelt qua skills?
:eek: wat een pro :eek:
 
Reactiescore
1.699
oke dus omdat je geen front met Error had kan ik niet oordelen of je pro of noob bent?
En gebruik je nu serieus het excuus dat je een accie van Calm had weggedeld met je stam om te beweren dat jij wel iets voorstelt qua skills?
:eek: wat een pro :eek:

Jij kan sowieso niet oordelen, want volgens mij was je toen al gestopt. Maar stel nog steeds meer voor dan jij :)
 

DeletedUser61161

Guest
Jij kan sowieso niet oordelen, want volgens mij was je toen al gestopt. Maar stel nog steeds meer voor dan jij :)

meh, heb gewoon tot de 5 mil door gespeeld en had nog een 100 tal edels als voorraad dus heb de wereld lang genoeg meegemaakt :cool:
Verder log ik soms nog even in zelfs om te kijken op W40 dus je kan wel stellen dat wij stamgenootjes zijn :cool:
 

DeletedUser71618

Guest
48c33b49c394bb6f6cbbe44fd33b9fe3.png


Aantal incs op de teller: 0. Nooit gehad van die stam. Hij snapt 't vast :D

30 Clears zou - indien waar - ook wel extreem veel zijn voor een acc met 195 dorpen. :bijl:
 

Deleted User - 487776907

Guest
48c33b49c394bb6f6cbbe44fd33b9fe3.png


Aantal incs op de teller: 0. Nooit gehad van die stam. Hij snapt 't vast :D

30 Clears zou - indien waar - ook wel extreem veel zijn voor een acc met 195 dorpen. :bijl:

Die hele PM doet pijn aan m'n ogen. Wat een verschrikkelijk slecht gebruik van spelling, interpunctie en taal over het algemeen..:(
 
Reactiescore
1.853
Jij kan sowieso niet oordelen, want volgens mij was je toen al gestopt. Maar stel nog steeds meer voor dan jij :)
Sjoert rekt jou.

48c33b49c394bb6f6cbbe44fd33b9fe3.png


Aantal incs op de teller: 0. Nooit gehad van die stam. Hij snapt 't vast :D

30 Clears zou - indien waar - ook wel extreem veel zijn voor een acc met 195 dorpen. :bijl:
Met moeite en na 10x lezen snapte ik het eindelijk.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Voor de mensen die dachten dat Warre (?) zich alleen op het AF belachelijk maakt :p
Christie Monteiro 31.07.16 16:03
Pssst jou clears liepen al op EB dood hoor je fakes gaan het verschil zeker maken <33

Candice Swanepoel 31.07.16 16:08
Take the risk

Tribalwars is not just a game, it is a lifestyle!
Pim | [player]Candice Swanepoel[/player]

Candice Swanepoel 31.07.16 16:10
Achja, jullie dodgen sws niks

Tribalwars is not just a game, it is a lifestyle!
Pim | [player]Candice Swanepoel[/player]

Christie Monteiro 31.07.16 16:11
nee maar deffen ons acc wel ;)

Candice Swanepoel 31.07.16 16:14
Daar valt over te discussiëren

Tribalwars is not just a game, it is a lifestyle!
Pim | [player]Candice Swanepoel[/player]

Christie Monteiro 31.07.16 16:14
Tuurlijk zal ik anders ook naar een ander acc lopen en dit laten vallen bij de eerste beste incs

Candice Swanepoel 31.07.16 16:18
Dat deed Matthew altijd he, rare vogel. Ik wist niet dat Warre iets anders deed dan t af vol spammen

Tribalwars is not just a game, it is a lifestyle!
Pim | [player]Candice Swanepoel[/player]

Candice Swanepoel 31.07.16 16:18
Heb er door je leuke houding wat clears tussen gestopt

Tribalwars is not just a game, it is a lifestyle!
Pim | [player]Candice Swanepoel[/player]

Christie Monteiro 31.07.16 16:18
Wat begin je nu over andere mensen? Kan je het zelf alweer niet?

Candice Swanepoel 31.07.16 16:19
Jij bent echt schattig

Tribalwars is not just a game, it is a lifestyle!
Pim | [player]Candice Swanepoel[/player]

Christie Monteiro 31.07.16 16:20
Ja jij ook hoe je je eigen altijd zo goed voor doet maar werkelijk niets kan :D 150 fakes thats it?

Candice Swanepoel 31.07.16 16:22
Ik doe mezelf inderdaad altijd heel goed voor, en ik kan inderdaad werkelijk niets. 150 fakes ja, thats it

Tribalwars is not just a game, it is a lifestyle!
Pim | [player]Candice Swanepoel[/player]

Christie Monteiro 31.07.16 16:22
<3<3<3<3<3

Candice Swanepoel 31.07.16 16:26
Heb je je doel weer bereikt met deze pm?

Pim

IG is hij net zn rare vogel :rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik vraag beleefd al paar keer waar je speelt omdat ik geen insinuaties wil doen die ik niet kan staven, en dan kom jij hier beweren dat ik vv heb gehad van een account en via daar met jou heb liggen PMen, serieus onder de gordel noem ik dat...

Als je had willen weten waar ik vv heb gedraait dit weekend dan had je het gewoon kunnen vragen. Dan had ik je geantwoord dat het EB was waar ik op 1 trein na al jou edels heb gepakt, en ja ook snipes gemist op dat ene dorpje omdat mensen me constant stoorden. Dat ene dorpje dat je hebt kunnen behouden enkel en alleen maar omdat je er PP tegenaan gegooid hebt, over belachelijk maken IG gesproken :rolleyes2:

PS: ik voel een nieuw discussiepunt aankomen :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Het ging helemaal niet over t vv draaien, maar over je houding.
 

Deleted User - 24028

Guest
Mijn houding doe gestaafd wordt met een Pm die ik niet geschreven heb doende alsof ik dat wel gedaan heb.

En mooi het onderwerp pp abuse ontweken hoor lol
 

DeletedUser

Guest
Wil je daar serieus over beginnen? Dan heb ik ook nog wel wat leuks over jou stam.

Djezus wat ben jij een irritant figuur zeg.
 
Bovenaan