Grappige IGM'S

DeletedUser

Guest
"Moederkoek
Persoonlijke tekst
Punkten vechte nie he, da weet iedereen.
"


Dat je dat even weet BP ^^

0adf163cc3.png


step your game up
 

DeletedUser14476

Guest
Haha :p

Al een geluk dat jij er bent om mij te helpen :eek:

Verzonden 04.02.15 20:52:16
koningspinguin heeft je een item geschonken!
Farm-assistent (7 dagen)
Verlengt of activeert je Farm-assistent met 7 dagen
 

DeletedUser72975

Guest
haallo,

Dit is mijn eeerste keeer tribalwars; maar ik denk dati k een aanwinst bben voor uw stam. Ik weet dat troeppen superbelangrijk zijn dus ik heb al 20 speervechters. Ik wil die inzetten voor jullie stamgenootjes als jullie mij toelatn tot de stam. Ik leer heel snel aangezien ik maar 3 dagen nodig had om guitar hero te begrijpen en dat speel ik nu zelfs op medium level (3 weken later). Dit bewijst dat ik een genie ben op het vlak van gamen.

Gr. JOHNNY


Solicitatie voor onze stam :D:D
 

DeletedUser67345

Guest
Guitar hero 3 en tw zijn toch hartstikke hetzelfde! en hij kon guitar hero 3 ook heel snel!
is genoeg reden om hem aan te nemen, en ten slotte geeft ie je ook nog 20 speer!
 

DeletedUser72975

Guest
Ik neem hem niet aan omdat hij misschien beter dan ik wordt en dat wil ik niet :eek:

E: het wordt steeds beter :p

Okee ik begrijp het, ik zal nu geen troepen meer maken want met 20 kom ik wel even toe, ook wil ik nog vermelden dat ik al 2 barbarendorpen heb aangevallen en duss ervareng heb met strijden

:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75329

Guest
Aannemen! :D
Binnen 3 weken staat die 1ste!

Nee, binnen 3 weken is t een "medium player" dus eerste plek pas na 5 weken ^^



Ik neem hem niet aan omdat hij misschien beter dan ik wordt en dat wil ik niet :eek:

E: het wordt steeds beter :p

Okee ik begrijp het, ik zal nu geen troepen meer maken want met 20 kom ik wel even toe, ook wil ik nog vermelden dat ik al 2 barbarendorpen heb aangevallen en duss ervareng heb met strijden

:D:D

GENIUS! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Maak hem niet boos anders krijg je 20 :speer: op je dak.
 
Bovenaan