Grappige IGM'S

DeletedUser

Guest
Ja, maar nu weet de rest van het AF het ook, ik had aandacht nodig.
 

DeletedUser62509

Guest
Spelers zijn ook zo aardig tegenwoordig

Beste speler,

Zoals je ziet ben ik je buurman op wereld 42. Dat is allemaal natuurlijk wel leuk en aardig, maar voor jou kan dit een groot nadeel zijn. Wij zullen namelijk bijna altijd online zijn en zodra de beginnersbescherming afgelopen is zullen wij al beginnen met het clearen van spelers in de buurt, jij komt daarvoor dan in aanmerking. Helaas, maar er kan er maar één de beste zijn.

Je kunt echter ook opnieuw beginnen, dan kom je lekker op een kansrijke plek in de RIM waar veel barbarendorpjes zijn en spelers die later gestart zijn dan jij. De keuze is uiteraard aan jou, maar ik zal wel weten wat ik zou doen.

Ozkan|[player]Ozcano[/player]
 

DeletedUser75329

Guest
Aardig? Ze hebben tegenwoordig een behoorlijk hoog zelfbeeld allemaal..
 

DeletedUser60969

Guest
Gewoon poging om je een farmpje te laten maken, maar niet zo aardig om je een linkje mee te doen waar je het kan doen :mad:
 

DeletedUser75323

Guest
Zodra de beginnersbescherming weg is al je troepen op die kerel dumpen. Kijken of die dan nog zo'n grote mond heeft :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 't sowieso niet op vroegtijdig clearen, sinds je via de challanges die 40/30/10 krijgt is het alleen maar zonde.
 

DeletedUser

Guest
Heey daar!

ik wil je er graag even op wijzen dat je het niet gaat redden in deze wereld, binnen 2 dagen gaat duidelijk worden dat ik 2x zo snel groei als de rest, aangezien ik veel PP heb opgespaard in de vorige werelden ga ik deze allemaal gebruiken om hier een enorme voorsprong op te bouwen :)

In je inventaris (Profiel - Inventaris) heb je een item waarmee je een nieuwe windrichting kunt kiezen, ik stel voor dat je deze kans aanpakt aangezien je het hier toch niet gaat kunnen maken :)

Met vriendelijke groet

Argwahn

kan niet wachten om deze guy te bashen
beetje stoer doen met dat je PP gaat gebruiken.
 

DeletedUser75329

Guest
Keep in touch ;)
Wil het graag meemaken als het zover is (^.^)
 

DeletedUser74671

Guest
Ik ook, zo'n rakkers moeten zsm van de kaart verdwijnen.
 

DeletedUser75329

Guest
Onder welke naam speel je dan Glenn?

En meneer pinguin je bent me (vriendelijke?) buurman dus ga t wel meemaken ;)
 
Bovenaan