Grappige IGM's

DeletedUser67910

Guest
Ik ken Mein Spielpaltz, & ik ken Roy, & jij bent Roy niet.

HAHA LOL, Ik had met cor Mein Spielplatz opgericht hahaha, daarmee gespeeld, ook daarmee ten onder gegaan.:D

Geheugenverlies ? :rolleyes:

Kijk de forumposts, allemaal, groetjes kevin. ;)
 

DeletedUser48745

Guest
HAHA LOL, Ik had met cor Mein Spielplatz opgericht hahaha, daarmee gespeeld, ook daarmee ten onder gegaan.:D

Geheugenverlies ? :rolleyes:

Kijk de forumposts, allemaal, groetjes kevin. ;)

Vreemd dat Dion/Meiko daar ook gespeeld heeft dan als je mar met 2 man was
 

DeletedUser44415

Guest
Vreemd dat Dion/Meiko daar ook gespeeld heeft dan als je mar met 2 man was

Deze heren ken ik inderdaad. Nooit een Roy op herinnert, maar Kor... hmmm, die was denkelijk toch samen met Kevin gestart. Herinner me zeker wel Kor die daar gespeeld had.

HAHA LOL, Ik had met cor Mein Spielplatz opgericht hahaha, daarmee gespeeld, ook daarmee ten onder gegaan.:D

Geheugenverlies ? :rolleyes:

Kijk de forumposts, allemaal, groetjes kevin. ;)

Ik vroeg achter Roy, niet achter kevin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67910

Guest
Vreemd dat Dion/Meiko daar ook gespeeld heeft dan als je mar met 2 man was

Die hebben daar niet eens gespeeld, lees de oude forumposts eens door van 3 jaar geleden, allemaal cor en kevin, wie zijn die gasten die mijn account geclaimd lijken te hebben ? :eek:
 

DeletedUser44415

Guest
Die hebben daar niet eens gespeeld, lees de oude forumposts eens door van 3 jaar geleden, allemaal cor en kevin, wie zijn die gasten die mijn account geclaimd lijken te hebben ? :eek:

Jup, nu komt het weer naar boven inderdaad. Leuk jullie terug te zien te hebben :).
 

DeletedUser67910

Guest
Geheugen iets opfrissen ?

Beste speler : Science.
Beste VV : Dragon92.
Speler van wie je het meest geleerd hebt : Wereld 12 - Bad Wolf.
Grootste respect voor : Mijn co's Axel en Kor.
Minste respect voor : Ene speler genaamd copstean.
Wie zou je graag in de stam willen : X
Stam met meeste capaciteiten ( die wel iets kunnen worden ) : F=p.A
Beste Leider : Science.
Grootste spammer : Spamaholic.
Leukste stamnaam : Vi!
Leukste Spelersnaam : De Bezige Bijtjes.

Dit was mijn lijstje.

Dus wie zijn die tjappies die mijn acci geclaimd hebben te spelen ? :D
 

DeletedUser44415

Guest
Geheugen iets opfrissen ?



Dus wie zijn die tjappies die mijn acci geclaimd hebben te spelen ? :D

Dion speelde idd niet in f=P.a, Meiko wel...

Alhoewel dat jullie mijn naam toen al fout schreven... Dit is dus nog steeds een grote schande! Nee, maar ik vroeg achter Roy... Die speelt daar toch?
 

DeletedUser67910

Guest
Dacht al, wie de fuck zijn die gasten.

Ben naar al die jaren weer eens begonnen.

Trouwens, speel je deze wereld nu ook ? Zijn er nog mensen van toen die nog spelen ?

Vragen vragen vragen.

Kevin.
 

DeletedUser44415

Guest

Toen ik er zat waren het inderdaad cor & kevin.

Dacht al, wie de fuck zijn die gasten.

Ben naar al die jaren weer eens begonnen.

Trouwens, speel je deze wereld nu ook ? Zijn er nog mensen van toen die nog spelen ?

Vragen vragen vragen.

Kevin.

Stijn (die ene met zijn letterlijke moeilijke naam speelt nog wel)
Verder Detlef, & andere namen... niet direct in het geweten :p.

Nee, ga deze wereld ook niet echt beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48745

Guest
Toen ik er zat waren het inderdaad cor & kevin.



Stijn (die ene met zijn letterlijke moeilijke naam speelt nog wel)
Verder Detlef, & andere namen... niet direct in het geweten :p.

Nee, ga deze wereld ook niet echt beginnen.

Stijn is ook alweer gequit, Detlef speelt enkel NLC4 en w30. Ik bedoelde Meiko dan :p
 

DeletedUser67910

Guest
Wel verdomme, wil wel eens weer samen met je spelen, Science ook niet meer?

Detlef heb ik van gehoord dat die nog speelt, andere kevin ( detlef zijn co'tje toen ) ook, maar jammer genoeg spelen ze anoniem en mag ik me hier niet over uitlaten, in vertrouwen verteld.

Kor is helaas gestopt, de derde co ook die er toen later bijkwam, die heette Axel Lesage weetjenog. :p

Toen ik ook maar, nu begonnen, en kom steeds meer mensen tegen. ^^

Kevin.

Sorry dat ik je naam na 3 jaar nog verkeerd spel trouwens. :(
 

DeletedUser44415

Guest
Wel verdomme, wil wel eens weer samen met je spelen, Science ook niet meer?

Detlef heb ik van gehoord dat die nog speelt, andere kevin ( detlef zijn co'tje toen ) ook, maar jammer genoeg spelen ze anoniem en mag ik me hier niet over uitlaten, in vertrouwen verteld.

Kor is helaas gestopt, de derde co ook die er toen later bijkwam, die heette Axel Lesage weetjenog. :p

Toen ik ook maar, nu begonnen, en kom steeds meer mensen tegen. ^^

Kevin.

Sorry dat ik je naam na 3 jaar nog verkeerd spel trouwens. :(

Science is nooit meer teruggekeerd, alhoewel Maick zou wel eens af & toe een keer een weekje terugspelen, maar voor lang was het nooit. Kor was wel een leuke gozer :(. Oja juist, Hesp komt ook wel nog eens terug.

Axel komt me wel bekent voor ja.

Wees gerust, er zijn er veel die nog steeds mijn naam misspellen :D.
 

DeletedUser67910

Guest
S. ik heb nooit op Mein Spielplatz gespeeld, Dion wel.

Ook Dion heeft daar nooit op gespeeld, ik ben samen met kor begonnen 2 weken later op die wereld, toen naar een rap tempo in de top 5, toen kwam axel erbij, toen vonden we er geen zak meer aan en hebben we onze dorpen weggegeven. :eek:

Kevin.
 

DeletedUser48278

Guest
Ook Dion heeft daar nooit op gespeeld, ik ben samen met kor begonnen 2 weken later op die wereld, toen naar een rap tempo in de top 5, toen kwam axel erbij, toen vonden we er geen zak meer aan en hebben we onze dorpen weggegeven. :eek:

Kevin.

Ik herinner me nog dat Mein Spielplatz juist in de eerste week de hoogste ODA had door spikes volgens mij.
 

DeletedUser67910

Guest
Ik herinner me nog dat Mein Spielplatz juist in de eerste week de hoogste ODA had door spikes volgens mij.

Zijn we toen wel goed doorgekomen, dat was nog de tijd toen we begonnen en detlef ons begon te spiken haha. :D

Daarna in de stam F=p.A gekomen met Science. als leider en vriendjes geworden, die tijd veel respect voor detlef en niet te vergeten zijn co kevin opgebracht.:rolleyes:

Kevin.
 
Bovenaan