Grappige IGM's

DeletedUser67910

Guest
Ja ik ken je niet Hades, dus ik kan je niet beoordelen haha, ben nog van de oude stempel, toen ik nog speelde en in de community zat speelde ik minimaal in de top 20, dus hoop dat waar te maken haha, wel een co'tje nodig, met wie ik het spelletje kan spelen.:D
 

DeletedUser

Guest
Ja ik ken je niet Hades, dus ik kan je niet beoordelen haha, ben nog van de oude stempel, toen ik nog speelde en in de community zat speelde ik minimaal in de top 20, dus hoop dat waar te maken haha, wel een co'tje nodig, met wie ik het spelletje kan spelen.:D

Nooit famous geweest hoor... ;)

kijk naar mijn stats van badder, ik heb pas sinds w30 een iets normalere thuissituatie, voor w30 woonde ik bij ouders die streng zijn waardoor ik heel inactief was, en gewoonweg de mogelijkheid niet had serieus te spelen....

maar heb wel meerdere servers gespeeld en ik kom toch wel steeds minimum in top 50 als ik serieus speel , maar dat zl je zelf wel merken he, mocht ik liegen val ik toch zowieso door de mand binnen paar maand :D
 

DeletedUser

Guest
Petrikov 23.01.13 15:23
Yo Bang n Olufsen,
omdat we allebei ervaren tw'ers zijn ben ik je bereid te helpen. Ik heb van mijn informanten vernomen dat ene 'Da Doom Destroyer ' van plan is jou aan te vallen en te edelen. Hij blijkt al een monsterleger van 15 speer en 4 bijl te hebben, geen doetje dus en een warrior om rekening mee te houden. Als ik wat beter ben zal ik m'n best doen om hem aan te vallen en jou te ondersteunen. Momenteel heb ik al 10 speer en zwaard, ook een flink legertje (best trots op moet ik zeggen hoor).

Nouja, de tw groeten,

Petrikov (Ölaf)
Doe het bijna in mijn broek.
 

DeletedUser

Guest
Vond deze wel wat, hij wilde me toevoegen als vriend waarop dit gesprek volgde:

Call me Hades 23.01.13 15:06
Ben jij niet dood? :eek:

.Steve Jobs. 23.01.13 15:06
Nee joh.

Ik moest nog allemaal apple dingen regelen.

Call me Hades 23.01.13 15:10
Oooh ahzo ...

Dus eigenlijk heb jij dit met je manager gepland dat hij de wereld via de media wijs zou maken dat je dood bent?

Als je dood bent is je werk meer waard, dat is dan ook de reden?

Dan man, nu was ik aan het huilen om niets toen ik het nieuws hoorde... :D lol

.Steve Jobs. 23.01.13 15:15
Neee. maar gelukkig ben ik er weer. Gaat het een beetje?

En deze: (nou ja als je zo'n pm stuurt vraag je er gewoon om he) :)

Quurtje 23.01.13 13:13
stuur mij al je grondstoffen of anders komt me mama langs

Call me Hades 23.01.13 13:17
Laat je mama maar langskomen, is ze een beetje mooi? :D
 

DeletedUser67913

Guest
1jarne9 23.01.13 14:21
hallo,
ik zie dat je geen stam hebt,
misschien kan je je bij ons toevoegen en zo de top bereiken?
intresse?
antw, en dan krijg je een invite!!!


Mvg de leiding


Dan krijg je eens een pm bij een invite, dan is het van dergelijk niveau :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan