DeletedUser
Guest
Panter zit in GEK, dus Inf is (helaas) verleden tijd
Comm loopt goed.
Comm loopt goed.
Inf is idd verleden tijd, dankzij onze Fred. Lijkt mij ook echt een plezier, je eigen stam helemaal kapot maken. Zal ik dat ook eens gaan doen??![]()
Ik weet wat er met inf isPanter zit in GEK, dus Inf is (helaas) verleden tijd
Comm loopt goed.
Inf is idd verleden tijd, dankzij onze Fred. Lijkt mij ook echt een plezier, je eigen stam helemaal kapot maken. Zal ik dat ook eens gaan doen??![]()
Had vanmiddag nog een geweldig gesprek met die jongen. Niet nodig![]()
Is niet wat ik zegOke je hebt gelijk, als een stam alleen maar op jouw leunt (wat niet het geval was?) dan is het een plezier iedereen helemaal kapot te maken, waar je al die moeite in hebt gestoken. Klinkt dit logisch, volgens jou?
Fred is al langer dan één half jaar weg. Kom je daar nu pas achter? Alhoewel: Sinds Fred weg is ging het slechter bij inf.Oke je hebt gelijk, als een stam alleen maar op jouw leunt (wat niet het geval was?) dan is het een plezier iedereen helemaal kapot te maken, waar je al die moeite in hebt gestoken. Klinkt dit logisch, volgens jou?
Min of meer ja.Via skype?
Fred is al langer dan één half jaar weg. Kom je daar nu pas achter? Alhoewel: Sinds Fred weg is ging het slechter bij inf.
Duh. 5 MT'ers rolde Suttesut & de rotzooi opKomt doordat ik toen ging helpen ^^![]()
Dat is een leuke ervaring, ik zeg doen xD
Het lijkt alsof je uit ervaring spreekt![]()