Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Panter zit in GEK, dus Inf is (helaas) verleden tijd:D

Comm loopt goed.
 

DeletedUser58372

Guest
Inf is idd verleden tijd, dankzij onze Fred. Lijkt mij ook echt een plezier, je eigen stam helemaal kapot maken. Zal ik dat ook eens gaan doen?? :confused:
 
Reactiescore
60
Nja, stille had die dorpen dan waarschijnlijk al opgegeven, waarvoor veel dank. En je mag je eigen stam best kapot maken hoor, geen enkel probleem :)
 
Reactiescore
1.018
Panter zit in GEK, dus Inf is (helaas) verleden tijd:D

Comm loopt goed.
Ik weet wat er met inf is;) Maar bij inf liep de communicatie (vanuit mijn zicht op de situatie) buitengewoon slecht ds vandaar
Inf is idd verleden tijd, dankzij onze Fred. Lijkt mij ook echt een plezier, je eigen stam helemaal kapot maken. Zal ik dat ook eens gaan doen?? :confused:

Als je stam op 1 speler leunt zegt dat meer over de stam dan over de speler, niet?
 

DeletedUser58372

Guest
Oke je hebt gelijk, als een stam alleen maar op jouw leunt (wat niet het geval was?) dan is het een plezier iedereen helemaal kapot te maken, waar je al die moeite in hebt gestoken. Klinkt dit logisch, volgens jou?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.018
Oke je hebt gelijk, als een stam alleen maar op jouw leunt (wat niet het geval was?) dan is het een plezier iedereen helemaal kapot te maken, waar je al die moeite in hebt gestoken. Klinkt dit logisch, volgens jou?
Is niet wat ik zeg:) Ik zeg alleen maar dat wanneer een stam op 1 speler leunt het geen goede stam is imo
 

DeletedUser

Guest
Oke je hebt gelijk, als een stam alleen maar op jouw leunt (wat niet het geval was?) dan is het een plezier iedereen helemaal kapot te maken, waar je al die moeite in hebt gestoken. Klinkt dit logisch, volgens jou?
Fred is al langer dan één half jaar weg. Kom je daar nu pas achter? Alhoewel: Sinds Fred weg is ging het slechter bij inf.
Min of meer ja.
 
Reactiescore
60
Fred is al langer dan één half jaar weg. Kom je daar nu pas achter? Alhoewel: Sinds Fred weg is ging het slechter bij inf.

Komt doordat ik toen ging helpen ^^ :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Juistum
 
Reactiescore
60
Bovenaan