Grappige IGM's

DeletedUser64131

Guest
hij wou ondersteunen zei die mij, maar verkeerd geklikt ( Yeah Right :rolleyes: )
 

DeletedUser57186

Guest
victorkiller7 op 02.09. om 21:20 uur
Beste,

speel jij nog in een wereld of niet?
Want ik heb een stam in W26 dat hoog nodig opzoek is naar co's
Dus als het je leuk lijkt stuur maar een solli en ik zal het erbij zetten. binnen een week krijg je dan al antwoord.
alvast bedankt ;)

MVG,

Victor




Dit kreeg ik op een andere wereld. Samen met Heisenberg in de stam TROLOLOLLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLO :D:p
 

DeletedUser64131

Guest
victorkiller7 op 02.09. om 21:20 uur
Beste,

speel jij nog in een wereld of niet?
Want ik heb een stam in W26 dat hoog nodig opzoek is naar co's
Dus als het je leuk lijkt stuur maar een solli en ik zal het erbij zetten. binnen een week krijg je dan al antwoord.
alvast bedankt ;)

MVG,

Victor




Dit kreeg ik op een andere wereld. Samen met Heisenberg in de stam TROLOLOLLOOLOLOLOLOLOLOLOLOLO :D:p

hahah :D VR zoekt dus co's leuk :)
 

DeletedUser

Guest
Dat ze een post schrijven op het AF, TEAO had meer dan 40 aanmeldingen voor 1 account :D
 

DeletedUser

Guest
Dat ze een post schrijven op het AF, TEAO had meer dan 40 aanmeldingen voor 1 account :D

Maar TEAO verdient geloof ik ook wel het respect van veel spelers, waardoor het net wat makkelijker is iemand te vinden. ;)
 

DeletedUser

Guest
right....

Vraagje, heb nog niet zo kunnen vinden wie jij bent op tw :)?
 

DeletedUser64683

Guest
co's zoek je beter in het spel zelf of kenissen uit andere werelden en niet random op het forum posten je weet nooit wat je tegenkomt ;)
 

DeletedUser64131

Guest
Je moet ook niet iedereen aannemen dat zich aanmeld!

Ik had 23 aanmeldingen ofzo en heb daarvan 1 speler aangenomen als co en ben er erg tevreden mee hoor!
 

DeletedUser

Guest
Je moet ook niet iedereen aannemen dat zich aanmeld!

Ik had 23 aanmeldingen ofzo en heb daarvan 1 speler aangenomen als co en ben er erg tevreden mee hoor!

Das waar, ik ben ook wel op zoek naar een accountje op w26. Maar ik kijk wel wie me nodig heeft :)
 

DeletedUser

Guest
Kwil maar ook gewoon iets zeggen :)
Om eerlijk te zijn kan je daar nog geen mening over geven.
We zullen eens kijken over een jaar welke stamen er dan in de top 10staan :)

1: Gentle.
2: Quiem!

De rest doet er wat mij betreft niet echt toe, dat mogen ze zelf uitvechten ^.^
 
Bovenaan