Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Post hier je grappige PM's
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Solid. is wel een topstam zo te zien :eek:


Eisen om te joinen:

1. Stuur een nette pm naar een van de recruiters, in deze pm moet het volgende staan:
-Waarom wil ik in Solid. komen?
-Wat is mijn ervaring?
-Wat kan ik voor uw stam betekenen?
-Wat verwacht ik wat Solid. voor mij kan betekenen?
-Je zelf ook even voor stellen.
2. Minimaal Het puntengemiddelde hebben (met uitzondering, als wij je uitnodigen).
3. Zodra je deze pm hebt gestuurd moet je geduldig afwachten op antwoord, in de tussen tijd een stam joinen?
Afgewezen!
4. Pm's als
noob heeft het volgende geschreven:
Mag ik in uw stam?
worden per direct afgewezen.

Recruiting:
OnOff

Ik stuur even een pm:
henkhooft vandaag om 18:23 uur
Mag ik in uw stam?

bjorno2290 vandaag om 18:41 uur
Ja hoor

bjorno2290 heeft je in de stam Solid as a rock uitgenodigd

:rolleyes:
 

DeletedUser60039

Guest
JustADream. vandaag om 19:05 uur
He jongen ik hang me geld daar niet ana hoor ik ga liever 1 zuipen dan hier paar gsjes te kopen ;)
CallMeJuliano vandaag om 19:05 uur
jij koopt sws gs..
maar toch veel succes op deze wereld^^

Groeten,

CallMeJuliano | love; Australia
| SL Benfica - a chama imensa
 

DeletedUser

Guest
JustADream. vandaag om 19:05 uur
He jongen ik hang me geld daar niet ana hoor ik ga liever 1 zuipen dan hier paar gsjes te kopen ;)
CallMeJuliano vandaag om 19:05 uur
jij koopt sws gs..
maar toch veel succes op deze wereld^^

Groeten,

CallMeJuliano | love; Australia
| SL Benfica - a chama imensa

come to the point ?
 

DeletedUser60039

Guest
Volkann66 vandaag om 19:19 uur
Kun je ff schrijven wat JOU. lvl's zijn bijv:
Hoofdgebouw op dit moment lvl 4
Muur:
Opslagplaats:
Hout
Leem
ijzer
Schuilplaats
Kazerne
martplaats
Stal
enzo..
pleasE?
thanks voor helpe maat!

Zoiets als dit zal me echt helpen het is misschien niet eens 2min werk please doe het voor mij ik bedank je echt ! komop maat

Ik speel pas net een week of 3 please man :
 

DeletedUser10303

Guest
Tribal Wars Team vandaag om 21:07 uur
Beste spelers,

We willen ons met deze mail oprecht excuseren voor de moeizame start van Wereld 26 en jullie bedanken voor het getoonde geduld gedurende deze periode. We willen jullie met deze mail ook kort uitleggen dat er mis is gegaan.

Omstreeks 15:40 is de server de dorpen op de wereld beginnen plaatsen. Met een totaal van 15.000 dorpen zou dat nog wel even duren. Toen er nog 420 dorpen geplaatst moesten worden werd vanwege nog onbekende reden de wereld geopend waardoor er fouten ontstonden.
Zo konden nog niet geplaatste gepreregistreerde spelers inloggen en een dorp maken.
Verder zorgde dezelfde fout ook voor een overschakeling naar het Duits van de nieuwste in-game termen.

De boven vermelde fouten vielen voor op alle taalversies die vandaag een wereldstart hadden om 16:00 (.fr / .br en .nl)

Vanwege de ernst van de fout werd eerst besloten de fout te repareren en dan de werelden opnieuw te laten genereren en alle dorpen opnieuw te laten plaatsen.

Het technisch team van InnoGames heeft zijn best gedaan dit zo snel mogelijk te doen verlopen. Het TribalWars.nl team heeft op zijn beurt hun best gedaan om zo snel en accuraat mogelijk de correcte informatie over te brengen. We hopen dat jullie van mening zijn dat jullie voldoende op de hoogte gehouden werden van de vorderingen.

Gedurende de korte periode dat de wereld toegankelijk was hebben een aantal spelers Premium-Punten ingezet, deze premium-punten zijn door de reset verloren gegaan maar worden door het TribalWars team terugbetaald. Indien jij premium-punten ingezet hebt tijdens de korte periode dat de wereld online was kan je een supportaanvraag indienen. Je zal de punten dan vergoed krijgen.

Als compensatie willen we jullie graag allemaal 100 premium-punten schenken die jullie vrij kunnen spenderen binnen TribalWars.nl. Deze Premium-Punten zal je bij het lezen van deze zin ontvangen hebben.

We willen jullie graag bedanken voor jullie geduld en ons nogmaals excuseren voor de moeizame start van Wereld 26.

Desalniettemin wensen we jullie veel plezier en succes op onze nieuwe spelwereld!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team




kheb die ene zin al 10keer gelezen en niets ontvangen :p
 
Bovenaan