Hahaha loop maar lekker leeg floris kleine jongen!
Wat angelo blijkbaar wilde heb ik helemaal niets mee te maken gehad. Zou ik zelf ook nooit doen want is alleen maar koren op de molen van het aandachtzieke ventje dat je bent. En verder speel ik nooit vuile spelletjes dus ja ik ben wel iemand van principes. Dat kun je van jou in ieder geval niet zeggen want nog nooit heb jij stambelang voor eigen belang laten gaan. En dat zal bij tanken ook vroeg of laat duidelijk worden, daar twijfel ik geen seconde aan. Nog een voordeel dat je geen stamgenoot als buurman hebt, kun je daar in ieder geval geen intern conflict over krijgen om bijv. een enkel bb dorpje waarna je zelfs gaat bedreigen en een tw ban aan je broek krijgt (en dan ben je nog TW-mod ook, nee dat is het goede voorbeels geven. Het is toch ook om te gieren..) of ben je toch niet door je proeftijd heen gekomen?
Want in de spiegel kijken kun je niet. Je hebt het altijd alleen maar over ikke dit, ikke dat, je geweldige prestaties in andere werelden, etc. Weet nog goed hoe je binnen kwam bij OTS als nieuwe co van harold. Gelijk een heel verhaal over goed en geweldig je wel niet bent in dit spelletje. Ik dacht gelijk, daar hebben we weer zo'n egotripper. Maar goed, je moet natuurlijk iedereen een kans geven. En ik zag natuurlijk ook je kwaliteiten wel. Maar ja, je persoontje zelf he. Dat kun je niet lang verbergen..
Nee floris; de waarheid over de sfeer bij OTS is als volgt. Voor jouw komst was die goed, maar konden er in leiderschap-opzichten dingen zeker beter. Jij weet ook dat ik met name daarvoor gezorgd heb. Jij daarentegen ging de sfeer keihard verzieken met je continue beschuldigingen, ruzies en conflicten. Totaal gebrek aan respect liet je zien. Ik heb je zelf zo lang als kon de hand boven het hoofd gehouden. Achteraf gezien veel te lang...
In het post-metro tijdperk bij OTS (heerlijk dat je naam weer zoveel genoemd word he!
) zie je weer normale omgangsvormen terugkomen; heerlijk!!!
En dat jij drie spelers in onze stam zo gek heeft weten te krijgen in je praatjes te geloven boeit niet. Zij kennen het hele verhaal over jou namelijk ook niet. Die ga ik ook niet zomaar naar buiten brengen, om toch gewoon een beetje discreet te blijven. Maar ja als jij onze stam, je oude stam die gezorgd heeft voor talloze gratis dorpjes, je zo respectloos loopt te bashen, Dan kun je dit terugverwachten..
Metro jongen, ga hier vooral de grote jongen uit blijven hangen... hier genoeg gratis aandacht voor je.. Ik hoop alleen dat je in het echte leven nog veel levenservaringen zult opdoen. Je gaat leren hoe je met de medemens hoort om te gaan, dat de hele wereld niet alleen om jlu draait, want op deze manier zul je straks sterven zonder vrienden.. en dat gun ik je ook weer niet