Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Nadat ik een stuk of 5 treintjes van hem geblockt/gesniped/gebackdraft had, dacht ik even een gezellig praatje te maken. Stopt die ineens :D:D:D

I Used To Love H.E.R op 30.05. om 22:41 uur
Ietsjes doorgeschoten in je frivoliteiten zo te zien? (rofl)

angelo292 op 30.05. om 22:45 uur
hahahaha, je doet het lekker kerel. Eindelijk weer eens wat reuring op w24.
Helaas delen we niet dezelfde spelvreugde en diegene die je op de hoogte houdt zal al wel stront tot voorbij zijn ellebogen hebben nu, door het heel diep in je jeweetwel kruipen.

Kerel ik wens je veel sterkte ik stop hier op deze wereld zie er geen leuk spelletje meer in zo.

Mvg Bryan

I Used To Love H.E.R op 30.05. om 22:49 uur
Ik heb Giannis net het een en ander uitgelegd, jij bent zelf degene die het allemaal veroorzaakt heeft. ;-)
Maar goed, je faalt toch enorm hard, dus stoppen is misschien het beste wat je kunt doen ja. Ik ben een paar koppen groter dan jij als het aankomt op skills en inzicht, dat is weer eens gebleken.

angelo292 op 30.05. om 22:52 uur
Je bent helemaal fantastisch, ik hoop voor je dat tw nooit stopt.

Het ga je goed kerel.

I Used To Love H.E.R op 30.05. om 22:53 uur
Hetzelfde voor jou. Veel succes IRL verder. ;-)
 

DeletedUser6177

Guest
Ash, beetje jammer dat je zulke pms hier plaatst, zegt weer erg veel over je.. :(

Er zijn nu eenmaal spelers die het slecht kunnen hebben als er verraad gepleegd wordt, kun je natuurlijk om lachen maar gelukkig zijn er nog spelers met principes, en bij dat soort hoor jij in ieder geval niet bij.
 

DeletedUser

Guest
Ash, beetje jammer dat je zulke pms hier plaatst, zegt weer erg veel over je.. :(

Er zijn nu eenmaal spelers die het slecht kunnen hebben als er verraad gepleegd wordt, kun je natuurlijk om lachen maar gelukkig zijn er nog spelers met principes, en bij dat soort hoor jij in ieder geval niet bij.

Oh wacht, ik heb het Giannis heel erg duidelijk uitgelegd, zal het hier even neerzetten.

I Used To Love H.E.R op 30.05. om 22:04 uur
Wat wil Angelo trouwens bereiken met het kata'en van mijn farms? Haha.

Giannis op 30.05. om 22:12 uur
oh oki, ook opgehelderd..

en hoe bedoel je? heb je soms een spion bij ons zitten ofzo?

I Used To Love H.E.R op 30.05. om 22:31 uur
Ik heb geen spionnen bij jullie zitten, echter attendeerden 3 leden onafhankelijk van elkaar mij hierop, omdat ze het een beetje laag vonden... Maar wat wil die er nou eigenlijk mee bereiken? Het komt op mij namelijk over als pure onmacht, aangezien die eerst me dorpen afhandig probeert te maken, maar wanneer dat mislukt kiest die voor een poging mijn groei in te dammen door me farms te slopen, in de hoop dat ik niet genoeg edels heb om jullie veel dorpen afhandig te maken. Helaas redelijk tevergeefs, aangezien ik al een dikke voorraad edels opgebouwd heb hehe.

Dan hoef ik een tijdje niet meer te farmen en kan ik die edels eens opmaken ^^

Giannis op 30.05. om 22:43 uur
tja, was wel een grappig trucje van brian.. hij poste het op het forum om te kijken hoelang het duurt voor jullie kant erover begon... echt verbazingwekkend snel dus..

I Used To Love H.E.R op 30.05. om 22:48 uur
Nou ja, het is maar wat je grappig noemt. Zonder dat "trucje" van Brian was er geen informatie naar mij gekomen, ik heb tot nu toe niks gehoord. Maar dit vinden ook jouw stamgenoten laag spel, dus lichten ze mij in. Hiermee maakt hij zelf spionnen, want nu is de kans aanzienlijk groter dat ze mij volgende keer over andere plannen inlichten. Hij heeft ze eigenhandig over de drempel geduwd. Wat voor mij mooi uitkomt als ik eerlijk ben.

Dit soort dingen sterken me toch in mijn overtuiging dat ik er goed aan heb gedaan OTS te verlaten. Intern is het een zooitje.


Giannis op 30.05. om 22:52 uur
tja ieder zo zijn mening...

I Used To Love H.E.R op 30.05. om 22:54 uur
Nee, het zijn feiten. Ik heb hiervoor nog nooit informatie gekregen. Nu wel, met een verklaring dat ze vonden dat dit te laag spel was en ze dit niet konden accepteren. ;-)
Maar die kerel stopt nu toch, misschien ook beter voor hem en jullie stam.

Giannis op 30.05. om 23:04 uur
t is een goeie kerel

I Used To Love H.E.R op 31.05. om 14:13 uur
Dat zal best zo zijn.

Jullie interne zooitje noem ik dit soort dingen, het heeft weinig met verraad te maken, als jullie doelbewust dingen gaan zeggen op het forum om te kijken of ik erachter kom. Wel gek he, dat leden mij als ex-stamgenoot erop attenderen dat jullie, wanneer jullie niet op een normale manier kunnen winnen, toevlucht gaan nemen tot pesterijtjes. Van die massa-aanval wist ik niks, net zoals van de rest van alles wat op jullie stammeforum besproken werd tot deze zaak. En jij noemt het principes, maar je bent echt wel heel erg dom als je zo'n actie op gaat zetten om vervolgens te stoppen als er informatie bij mij terecht komt, doordat je stamgenoten het ook erg laag vinden en je in OTS op een hele vervelende manier behandeld wordt als je kritiek hebt op de stamleiding en dergelijke. Of als je positieve berichten hebt over "vijanden". Dat is mij ook gebeurd en die spelers durven niet meer op het forum hun echte mening te geven, omdat ze dan uitgekafferd worden....

En ja Juanitoe, jij bent medeverantwoordelijk voor die verschrikkelijke sfeer in jouw stam. En after all, wie heeft er nou meer uit persoonlijke principes gehandeld? Degene die mij informeert omdat hij het laag spel vindt, of die Angelo292, die met een of andere raar plan komt om mijn farms te katapulteren, wanneer die mijn dorpen niet kan edelen en dan stopt, omdat ik van zijn zielige plannetjes weet? Ik denk de eerste. En hij had het niet hoeven doorgeven als die Angelo292 niet met belachelijke plannen aan zou komen of hij gewoon zijn mening kon geven zonder als lastpost neer te worden gezet door de stamleiding en de n00bs zoals Deturner die altijd blij zijn met wat figuren als jij doen. :rolleyes:
 

DeletedUser6177

Guest
Hahaha loop maar lekker leeg Ash kleine jongen!

Wat angelo blijkbaar wilde heb ik helemaal niets mee te maken gehad. Zou ik zelf ook nooit doen want is alleen maar koren op de molen van het aandachtzieke ventje dat je bent. En verder speel ik nooit vuile spelletjes dus ja ik ben wel iemand van principes. Dat kun je van jou in ieder geval niet zeggen want nog nooit heb jij stambelang voor eigen belang laten gaan. En dat zal bij tanken ook vroeg of laat duidelijk worden, daar twijfel ik geen seconde aan. Nog een voordeel dat je geen stamgenoot als buurman hebt, kun je daar in ieder geval geen intern conflict over krijgen om bijv. een enkel bb dorpje waarna je zelfs gaat bedreigen en een tw ban aan je broek krijgt (en dan ben je nog TW-mod ook, nee dat is het goede voorbeels geven. Het is toch ook om te gieren..) of ben je toch niet door je proeftijd heen gekomen? :rolleyes:

Want in de spiegel kijken kun je niet. Je hebt het altijd alleen maar over ikke dit, ikke dat, je geweldige prestaties in andere werelden, etc. Weet nog goed hoe je binnen kwam bij OTS als nieuwe co van harold. Gelijk een heel verhaal over goed en geweldig je wel niet bent in dit spelletje. Ik dacht gelijk, daar hebben we weer zo'n egotripper. Maar goed, je moet natuurlijk iedereen een kans geven. En ik zag natuurlijk ook je kwaliteiten wel. Maar ja, je persoontje zelf he. Dat kun je niet lang verbergen..

Nee Ash; de waarheid over de sfeer bij OTS is als volgt. Voor jouw komst was die goed, maar konden er in leiderschap-opzichten dingen zeker beter. Jij weet ook dat ik met name daarvoor gezorgd heb. Jij daarentegen ging de sfeer keihard verzieken met je continue beschuldigingen, ruzies en conflicten. Totaal gebrek aan respect liet je zien. Ik heb je zelf zo lang als kon de hand boven het hoofd gehouden. Achteraf gezien veel te lang...


In het post-metro tijdperk bij OTS (heerlijk dat je naam weer zoveel genoemd word he!:p) zie je weer normale omgangsvormen terugkomen; heerlijk!!!

En dat jij drie spelers in onze stam zo gek heeft weten te krijgen in je praatjes te geloven boeit niet. Zij kennen het hele verhaal over jou namelijk ook niet. Die ga ik ook niet zomaar naar buiten brengen, om toch gewoon een beetje discreet te blijven. Maar ja als jij onze stam, je oude stam die gezorgd heeft voor talloze gratis dorpjes, je zo respectloos loopt te bashen, Dan kun je dit terugverwachten..

Metro jongen, ga hier vooral de grote jongen uit blijven hangen... hier genoeg gratis aandacht voor je.. Ik hoop alleen dat je in het echte leven nog veel levenservaringen zult opdoen. Je gaat leren hoe je met de medemens hoort om te gaan, dat de hele wereld niet alleen om jlu draait, want op deze manier zul je straks sterven zonder vrienden.. en dat gun ik je ook weer niet :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die speler op metro nu zit zat al eerder in tanken ;)
Die word toen geowned en is toen op delete gegaan en kwamt die op metro als co in ots
En uit eindelijk toen zij acc groot en sterk genoeg was is die weer naar tanken gegaan ;)

En dan is de cirkel weer rond :)
 

DeletedUser

Guest
Wat angelo blijkbaar wilde heb ik helemaal niets mee te maken gehad. Zou ik zelf ook nooit doen want is alleen maar koren op de molen van het aandachtzieke ventje dat je bent. En verder speel ik nooit vuile spelletjes dus ja ik ben wel iemand van principes. Dat kun je van jou in ieder geval niet zeggen want nog nooit heb jij stambelang voor eigen belang laten gaan. En dat zal bij tanken ook vroeg of laat duidelijk worden, daar twijfel ik geen seconde aan. Nog een voordeel dat je geen stamgenoot als buurman hebt, kun je daar in ieder geval geen intern conflict over krijgen om bijv. een enkel bb dorpje waarna je zelfs gaat bedreigen en een tw ban aan je broek krijgt (en dan ben je nog TW-mod ook, nee dat is het goede voorbeels geven. Het is toch ook om te gieren..) of ben je toch niet door je proeftijd heen gekomen? :rolleyes:
Dat was een bedreiging dat als die me aan zou vallen ik hem eventjes zou laten zien wie hier de meeste skills had. :rolleyes:
Dat het zover moest komen dat wij elkaar met aanvallen gingen bedreigen zegt toch genoeg over de interne situatie in OTS... Want de leiding is nog steeds hetzelfde, die hebben die situatie veroorzaakt, niet ik of Fre.
Jij was trouwens degene die me met die hele interns opgezadeld hebt toen ik een weekje weg was met school, dus bitch please, ga nou niet doen alsof ik en Fre daar verantwoordelijk voor zijn. Jij koos om buiten mij om mijn account een heel nieuw bestemmingsplan te geven, geen probleem weet je, maar kom dan niet na een tijdje aan met dit soort onzin. En ik ben door mijn proeftijd heen ja, de uitspraak is in een verkeerde context gezien, dus het heeft geen verdere invloed... ;)

Want in de spiegel kijken kun je niet. Je hebt het altijd alleen maar over ikke dit, ikke dat, je geweldige prestaties in andere werelden, etc. Weet nog goed hoe je binnen kwam bij OTS als nieuwe co van harold. Gelijk een heel verhaal over goed en geweldig je wel niet bent in dit spelletje. Ik dacht gelijk, daar hebben we weer zo'n egotripper. Maar goed, je moet natuurlijk iedereen een kans geven. En ik zag natuurlijk ook je kwaliteiten wel. Maar ja, je persoontje zelf he. Dat kun je niet lang verbergen..
Ik ben ook de beste, ik heb ook geweldige prestaties behaald op andere werelden. Als persoon zelf? Man man man, jullie hebben mij tot waanzin gedreven in dat rare stammetje, waar als je zegt wat je denkt je gelijk allemaal boze mededelingen krijgt van de leiding krijgt dat ze niet gediend zijn van iemand die met ze in discussie gaat. Tsja, als je dat soort personen eruit wilt hebben, dan is dat je bijna gelukt. Ik liet me namelijk niet de mond snoeren, toen jullie dat probeerden te doen en ik van een andere stamgenoot de vraag kreeg of ik mee wou naar Tanken, heb ik dus ja gezegd. Voor de onwetenden: Van Juanitoe mocht ik eigenlijk niks meer doen uit mijn eigen beweging, maar moest ik nog wel de aanvallen plannen, maar een eigen mening? Dat mag niet in OTS!!!

Nee floris; de waarheid over de sfeer bij OTS is als volgt. Voor jouw komst was die goed, maar konden er in leiderschap-opzichten dingen zeker beter. Jij weet ook dat ik met name daarvoor gezorgd heb. Jij daarentegen ging de sfeer keihard verzieken met je continue beschuldigingen, ruzies en conflicten. Totaal gebrek aan respect liet je zien. Ik heb je zelf zo lang als kon de hand boven het hoofd gehouden. Achteraf gezien veel te lang...
Continue beschuldigingen, ruzies en conflicten? Tsja, jullie manier van leiding geven sloeg nergens op en daar kwamen conflictjes van hey, misschien dan eens denken van laten we het eens aanpassen in plaats van steeds belachelijk gedrag te vertonen. Een voorbeeldje: Om een spion te ontmaskeren kregen we van de stamleiding te horen dat we een massa deden op Tanken, je kreeg enkel de naam van de speler en de rest moest je zelf uitvinden. Ik zeg dus, ja flikker een end op ik ga niet random clears gooien, zonder datum of coords. Kreeg ik een raar weerwoord, na even graven bleek dit dus fake te zijn en zouden ze het afblazen als ze wisten wie de spy was (ze gingen kijken wie van Tanken preventieve OS of zo kreeg :p).

In het post-metro tijdperk bij OTS (heerlijk dat je naam weer zoveel genoemd word he!:p) zie je weer normale omgangsvormen terugkomen; heerlijk!!!
Heerlijk dat je m'n naam nog weet ja. Raar dat ik van iedereen andere dingen hoor. Aanvalsplannen gaan via de PM omdat de leiding de leden niet vertrouwt bijvoorbeld? :rolleyes:

En dat jij drie spelers in onze stam zo gek heeft weten te krijgen in je praatjes te geloven boeit niet. Zij kennen het hele verhaal over jou namelijk ook niet. Die ga ik ook niet zomaar naar buiten brengen, om toch gewoon een beetje discreet te blijven. Maar ja als jij onze stam, je oude stam die gezorgd heeft voor talloze gratis dorpjes, je zo respectloos loopt te bashen, Dan kun je dit terugverwachten..
Ik heb 2 van de 3 sinds mijn leave niet gesproken. Eentje tot twee dagen na mijn leave. Dus nee ik ben niet echt bezig geweest met zieltjes winnen. En het hele verhaal? Oh wacht, dat was als volgt: Ik solliciteer bij Tanken, met het idee dat er nog een paar stamgenoten meekomen, jullie kicken mij (niet degene die mij benaderd heeft :D). That's it? Of ga je nu die leugens over dat ik gespioneerd heb voor Tanken er weer bijhalen? Jammer dat je zelf zei dat er al gespioneerd werd voor ik in OTS zat. :rolleyes:
En ik heb jullie helemaal niet lopen bashen voor de stamaanval, vriendje. :rolleyes:

Enne ik heb niet 1 gratis dorpje van jullie gehad. SweatDream dropte z'n VV bij ons. Tommyking was een oud-maatje van Wereld 21.
En Don Corleonee en Venta waren niet gratis. Dus stop maar met liegen. Voor de rest ben ik ook de allerbeste, dat laat ik jullie toch steeds weer zien?

Metro jongen, ga hier vooral de grote jongen uit blijven hangen... hier genoeg gratis aandacht voor je.. Ik hoop alleen dat je in het echte leven nog veel levenservaringen zult opdoen. Je gaat leren hoe je met de medemens hoort om te gaan, dat de hele wereld niet alleen om jlu draait, want op deze manier zul je straks sterven zonder vrienden.. en dat gun ik je ook weer niet :eek:
Oh oh oh, we gaan RL erbij halen! Sorry, maar ik hoef me hier niet voor te verantwoorden hoor, kleuter. Trouwens weer een teken van zwakte, je kan me op TW-gerelateerde zaken niet pakken, dus verzint een verhaaltje over mijn RL in de hoop dat je een bedankje krijgt van iemand. En ja hoor, de n00b nummero uno, namelijk Snowcaster, bedankt je weer. Dezelfde die zo dom was toen die de kans kreeg met mij op 1 account te spelen op Wereld 27 een dubbelaccount maakte omdat de start niet goed genoeg ging in zijn ogen, zodat we de dag erna een ban kregen. Nuff said?

Die speler op metro nu zit zat al eerder in tanken ;)
Die word toen geowned en is toen op delete gegaan en kwamt die op metro als co in ots
En uit eindelijk toen zij acc groot en sterk genoeg was is die weer naar tanken gegaan ;)

En dan is de cirkel weer rond :)

Klopt weinig van. Ik ben gekapt op Moelan toen TheHiddenPro besloot om edels te rushen, voordat we volle clear hadden. Check je bronnen even voor je wat zegt, bedankt.
 

DeletedUser

Guest
Ach ging mij er om dat je ex-tanken was voor je in ots kwam :p
Dat je ge-owned werd heb ik er zelf bij verzonnen :)
Want wist verder niet wat er met je acc was gebeurt
 

DeletedUser

Guest
Oh en Snowcaster, als je zo graag posts met niet kloppende inhoud, over zaken waar jij naar mijn weten nog niet het kleinste beetje van weet, zo graag wil bedanken, durf dan ook eens op mijn posts in te gaan en me af te zeiken, want dit gedoe omdat ik je geintern niet echt een topprestatie vind begint een beetje sneu te worden.
 

DeletedUser6177

Guest
Ik kan elk punt weerleggen, maar dat ben je niet waard en het is echt voor iedereen beter dat ik maar verder niet op je onzin in ga. En verder, zoveel tijd heb ik ook niet. (Ben geen actieve poster hier en heb een stam te runnen ;))
OTS, een vreselijke noobstam haha idd, maar wel eentje waar onderling respect aanwezig is, men alles voor elkaar over heeft, ossen etc. waar jij -bedenk ik me nu ook weer- nooit aan meedeed, want jij moest je zogenaamde deftroepjes thuishouden voor het geval dat een nog kleiner noobstammetje je eens aan zou vallen haha. Weer een bewijs dat je alleen met je godganse IK bezig ben ;)

En als je OTS dan toch zo'n flutstammetje vond heb je er anders verrekte lang ingezeten :p Was dan veel eerder opgestapt, dan had je niet zoveel gif hoeven te verspreiden...
Je moest eens weten hoe opgelucht iedereen was dat je eindelijk was opgedonderd ;)

Sinds je vertrek naar tanken heb ik bewust je naam niet te grabbel gegooid, om verdere haatzaaiing en verdraaiing te voorkomen. Maar ja, nu ontkomen we er helaas toch niet aan :( Its all your fault! :rolleyes:

Jij begon hier dus op het AF met igm's te plaatsen naam en toenaam te vermelden, noob dit, noob dat, jezelf weer in de hemel te prijzen, (blijkbaar omdat je op een andere manier geen waardering kan krijgen, uit onzekerheid, wat dan ook... dat is toch meer voor de kinderpsychiater, gratis tip voor je ;). Huidige stamgenoten van je vonden dit zelfs wat te ver gaan richting je oude stam...


En ja, kritiek op de leiding mag, vaak genoeg een "bedankje" voor gegeven als het zinnig was, maar niet respectloos schelden, ze in diskrediet te brengen bij andere stammen, etc.

En ja, je bent een verrader 1e klas, zit in je bloed, je was zelfs aangesteld tot aanvalsleider, kreeg alle vertrouwen. 2 dagen voordat je eerste klus op TEAO van start zou gaan, heb je een solli bij Tanken liggen. Dit had niks met disfunctioneren van OTS te maken want daar heb ik geen woord van je over gehoord. Maar wel die ordinaire ruzie met een stamgenoot over een enkel BB-dorpje, en die verantwoordelijkheid in de schoenen schuiven van de leiding, omdat de leiding zou moeten bepalen als grote kleuterjuffen wie welk enkel BB-dorpje mag hebben (en dat in deze fase van de wereld), haha wie is hier nu de kleuter.. :confused:

Een TW-ban neem jij dus niet serieus, omdat die maar voor 2 dagen is. LoL, of te wel geen enkel besef van oeh misschien ben ik toch wat te ver gegaan of what so ever. Leuk voor het TW-team hier dat ze zulke nieuwe aanwinst als jij hebben die zich op geen enkele manier laten corrigeren.

Ach Floris, metro, Ash, I used to ... hoe je ook heet (meervoudig persoonlijkheidsstoornisje misschien?:eek:). Je leeft gewoon in een andere wereld dat is wel duidelijk. Daar valt niet mee te discussiëren, want je hebt het vermogen gewoon totaal niet om je in beweegredenen van anderen te verplaatsen. Zolang die grote plaat voor je kop zit valt er in dat opzicht ook niks geen vooruitgang te boeken.

Case closed!
Ñog een tip: schrijf een boek over zelfverheerlijking, het kan je in nog hogere staten brengen dan dit spelletje je ooit kan bieden.. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik kan elk punt weerleggen, maar dat ben je niet waard en het is echt voor iedereen beter dat ik maar verder niet op je onzin in ga. En verder, zoveel tijd heb ik ook niet. (Ben geen actieve poster hier en heb een stam te runnen ;))
OTS, een vreselijke noobstam haha idd, maar wel eentje waar onderling respect aanwezig is, men alles voor elkaar over heeft, ossen etc. waar jij -bedenk ik me nu ook weer- nooit aan meedeed, want jij moest je zogenaamde deftroepjes thuishouden voor het geval dat een nog kleiner noobstammetje je eens aan zou vallen haha. Weer een bewijs dat je alleen met je godganse IK bezig ben ;)
Als je het kan, maar ik het niet waard bent, dan lijkt het me dat je ook niet met me in discussie moet gaan. Als je niet in wilt gaan op de inhoud, ga dan nergens op in, zo begint het een beetje te lijken of ik tegen een muur aan 't praten ben. Nu lieg je trouwens weer, ik ben 100% zeker dat ik bij TheGumps/Bellick ondersteuning had staan. Dus je bewijs bestaat niet. Jammer.

En als je OTS dan toch zo'n flutstammetje vond heb je er anders verrekte lang ingezeten :p Was dan veel eerder opgestapt, dan had je niet zoveel gif hoeven te verspreiden...
Je moest eens weten hoe opgelucht iedereen was dat je eindelijk was opgedonderd ;)
Ik probeerde de boel zelf te verbeteren, met bijv. het plannen van stamacties. Echter kreeg ik van de leden dan PM's als: "Waarom moet ik me clear 40 uur hiervandaan zenden?" of "Nee dat doe ik niet" en dan had je ook nog de leden die ik steeds maar weer zo ver moest krijgen dat ze het gewoon deden en niet vergaten... Dat moest ik als aanvalsplanner dus doen, omdat de stamleiding daar geen zin in had, toch? :rolleyes:
Dat heb ik na een tijdje dus ook maar opgegeven. En iedereen? Ik heb meerdere PM's gehad van mensen of ik nog terugkwam :D:D:D

Sinds je vertrek naar tanken heb ik bewust je naam niet te grabbel gegooid, om verdere haatzaaiing en verdraaiing te voorkomen. Maar ja, nu ontkomen we er helaas toch niet aan :( Its all your fault! :rolleyes:
Ik heb ook niks verkeerd gedaan.

Jij begon hier dus op het AF met igm's te plaatsen naam en toenaam te vermelden, noob dit, noob dat, jezelf weer in de hemel te prijzen, (blijkbaar omdat je op een andere manier geen waardering kan krijgen, uit onzekerheid, wat dan ook... dat is toch meer voor de kinderpsychiater, gratis tip voor je ;). Huidige stamgenoten van je vonden dit zelfs wat te ver gaan richting je oude stam...
Nee, jullie begonnen met een faalmassa en daarna met het idee mijn farms te kata'en. Dat hij dan stopt is grappig en hoort hier inderdaad thuis... :D
En wahahaha, je probeert weer iets op RL te gooien. Daar hoef ik dus geen verantwoording voor af te leggen, het zegt meer dan genoeg dat je daar weer over begint. :eek:

En ja, kritiek op de leiding mag, vaak genoeg een "bedankje" voor gegeven als het zinnig was, maar niet respectloos schelden, ze in diskrediet te brengen bij andere stammen, etc.
Oh wacht, omdat Snowcaster had gezegd toen jullie bij Facta om een BG vroegen dat ze het idee hadden dat de leiding in OTS niet van hoog niveau was en dat ze wel een BG wouden als ik leider zou worden, ligt echt aan mij. :rolleyes:

En ja, je bent een verrader 1e klas, zit in je bloed, je was zelfs aangesteld tot aanvalsleider, kreeg alle vertrouwen. 2 dagen voordat je eerste klus op TEAO van start zou gaan, heb je een solli bij Tanken liggen. Dit had niks met disfunctioneren van OTS te maken want daar heb ik geen woord van je over gehoord. Maar wel die ordinaire ruzie met een stamgenoot over een enkel BB-dorpje, en die verantwoordelijkheid in de schoenen schuiven van de leiding, omdat de leiding zou moeten bepalen als grote kleuterjuffen wie welk enkel BB-dorpje mag hebben (en dat in deze fase van de wereld), haha wie is hier nu de kleuter.. :confused:
Men edelt niet in mijn cluster, duidelijk toch? Dat is trouwens iets waar jullie inderdaad iets aan moeten hadden doen, in de vorm van groeilijnen of zo.

Een TW-ban neem jij dus niet serieus, omdat die maar voor 2 dagen is. LoL, of te wel geen enkel besef van oeh misschien ben ik toch wat te ver gegaan of what so ever. Leuk voor het TW-team hier dat ze zulke nieuwe aanwinst als jij hebben die zich op geen enkele manier laten corrigeren.
We mogen hier helaas geen bans bespreken. :)

Ach Floris, metro, Ash, I used to ... hoe je ook heet (meervoudig persoonlijkheidsstoornisje misschien?:eek:). Je leeft gewoon in een andere wereld dat is wel duidelijk. Daar valt niet mee te discussiëren, want je hebt het vermogen gewoon totaal niet om je in beweegredenen van anderen te verplaatsen. Zolang die grote plaat voor je kop zit valt er in dat opzicht ook niks geen vooruitgang te boeken.
OK, doagg!

Case closed!
Ñog een tip: schrijf een boek over zelfverheerlijking, het kan je in nog hogere staten brengen dan dit spelletje je ooit kan bieden.. :D
18731819.jpg


Enne, y'all mad cuz y'all n00bs and me so pro.
 

DeletedUser54745

Guest
Oh en Snowcaster, als je zo graag posts met niet kloppende inhoud, over zaken waar jij naar mijn weten nog niet het kleinste beetje van weet, zo graag wil bedanken, durf dan ook eens op mijn posts in te gaan en me af te zeiken, want dit gedoe omdat ik je geintern niet echt een topprestatie vind begint een beetje sneu te worden.

Wat heb jij nu dan al gepresteert ? Alleen maar geinternt volgensmij hoor ;).
Oorlogje met OTS. Woow wat groot. Volgensmij niet echt een prestatie.
Ik nu met STX. Krijg dagelijks clears binnen. Zie je mij erover opscheppen ? Nee. Omdat het geen prestatie is ;)


En over dat account op W27 is true. Je had gewoon de start verneukt en wou opnieuw starten zonder jou ;) . Ga janken om een ban terwijl je nieteens 2 weken erop gespeelt had :'(.
Je bent daarna volgensmij zelf ook geragequited uit w27 ?


Je spreekt jezelf wel tegen :
[0078] Complexity the Best 669|449 10.220
Jouw dorpje :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54745

Guest
Het is dat jij het zegt.
Ik vind me zelf geen N00B maar ook geen Pro :p
 
Bovenaan