Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser38246

Guest
Nee cf'jes laat je leeg staan ><
Jij stackt je cf'jes, je front én je achterland. Dat is wat anders dan cf'jes en front stacken wat iron dus doet.
Het is dat je geen stam meer hebt, anders zou je vast wel 5x per week schreeuwen dat je op delete gaat als je geen os krijgt. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Enigste incommings wat ik krijg op moment zijn een bijna 70tal clears op 1 cfje. Hoe meer je er bijgooit hoe meer def ik er voor gooit, mag ik?:)
 

DeletedUser

Guest
Zucht... Je snapt het weer niet moet ik jammerlijk constateren :/

Ik snap jouw sarcasme echt wel hoor. Je neemt de mening van Krepox niet serieus, maar dat zou je op sommige momenten zoals deze wel moeten doen. Krepox heeft gewoon volkomen gelijk als hij zegt dat hij belangrijker voor |P| is geweest dan jij. Zo veel belangrijker :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik snap jouw sarcasme echt wel hoor. Je neemt de mening van Krepox niet serieus, maar dat zou je op sommige momenten zoals deze wel moeten doen. Krepox heeft gewoon volkomen gelijk als hij zegt dat hij belangrijker voor |P| is geweest dan jij. Zo veel belangrijker :eek:

1 ding is zeker

ondanks dat ik krepox noet mocht als AF poster echter hij houdt het in ieder geval langer vol in een stam dan Bo want die hopt en stopt continu
 

DeletedUser64964

Guest
Ik snap jouw sarcasme echt wel hoor. Je neemt de mening van Krepox niet serieus, maar dat zou je op sommige momenten zoals deze wel moeten doen. Krepox heeft gewoon volkomen gelijk als hij zegt dat hij belangrijker voor |P| is geweest dan jij. Zo veel belangrijker :eek:

Waar heb je mij zien zeggen dat ik belangrijker ben geweest dan hem? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Waar heb je mij zien zeggen dat ik belangrijker ben geweest dan hem? :eek:

Misschien heb je er wel nooit van gehoord, maar ik gebruikte een autoriteit als argument. Jij erkent mijn autoriteit (in dit geval Krepox, aangezien hij belangrijker+beter is dan jij) blijkbaar niet, waarmee je aangeeft dat je jezelf belangrijker vindt+beter vindt dan Krepox. Of wordt het nu te lastig voor je?
Dan hij, niet hem, btw
 

DeletedUser62889

Guest
En in een post van mij waarin ik Krepox zijn posts naar boven haalde noemde je hem niet autoritair?
 
Bovenaan