Grappige aanvallen; goede verdediging

DeletedUser64964

Guest
Je bent uit EQUI gebaseerd op je antwoorden en je handtekening?

uit mijn handtekening kan je dat idd afleiden ja. Mijn antwoorden zijn geen indicatie daarvoor. Bullshit is bullshit :) Ik geef iedereen commentaar die 45 linies stacked :) Zoals jij bijvoorbeeld... En al zeker als die zichzelf dan als een volleerd topspeler gedraagd, nog voor die ook maar één dorpje winst heeft gepakt, in tegendeel.

Nu staat er ex |P| :eek: :eek: :eek:.

Ja, heb ik daar niet gezeten dan? Waar heb ik het langst gezeten, het meest werk verricht, de beste herinneringen aan? Inderdaad ja, aap. Is ook zowat de enige stam waar ik met zin en serieus heb gespeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255
Na |P| in Equi gaan spelen , stoppen in Equi en |P| vermelden aangezien die het meest gekend zijn.
Ik begrijp wel wat EV bedoeld :)

Zolang heeft B. niet in EQUI gespeeld, iig korter dan Phalanx. Daarbuiten geeft die zojuist zelf aan dat die in |P|halanx de leukste tijd heeft gehad, meeste werk heeft verricht en een (grote) bijdrage aan de stam heeft gehad. Ik heb ook in meerdere stammen gespeeld en op meerdere werelden dan in m'n handtekening staan. Maar die zet ik er simpelweg niet in of, omdat ik er een korte periode heb gespeeld, iemand heb geholpen voor een bepaalde periode of het gewoon niet bepaald naar m'n zin heb gehad etc.

Hoeft dus niet meteen te maken te hebben met wat jij hierboven insinueert.
 

DeletedUser

Guest
Vita weet gelukkig ook wel dat Bo dit enkel en alleen doet omdat hij daardoor een nog grotere pro lijkt :p
 

DeletedUser65368

Guest
uit mijn handtekening kan je dat idd afleiden ja. Mijn antwoorden zijn geen indicatie daarvoor. Bullshit is bullshit :) Ik geef iedereen commentaar die 45 linies stacked :) Zoals jij bijvoorbeeld... En al zeker als die zichzelf dan als een volleerd topspeler gedraagd, nog voor die ook maar één dorpje winst heeft gepakt, in tegendeel.

Lieve Bo,

Ik kan niet tot de 45ste linie stacken omdat mijn front niet breder dan 10 linies is. Ook gedraag ik me niet als een topspeler integendeel lees ik mee en lach ik hierom :D.

@zombie Doe je zet nu eens.. :S
 

DeletedUser64964

Guest
Hoelang speelde je in EQUI dan? :).

Maandje ofzo. Drietal weken iets of wat serieus op The Catalyst :)

Lieve Bo,

Ik kan niet tot de 45ste linie stacken omdat mijn front niet breder dan 10 linies is. Ook gedraag ik me niet als een topspeler integendeel lees ik mee en lach ik hierom :D.

@zombie Doe je zet nu eens.. :S

Nee idd, jij hebt geen breed front, maar heel het clustertje daar beneden staat vol, gemiddeld 12 deffjes? Beetje lachwekkend, maarja, dat wisten we al langer. En ik zeg ook nergens dat jij je als een pro gedraagt. je stacked wel veel en hard, dat is waarop ik je aansprak. Beter meelezen dus en minder lachen.
 

DeletedUser65368

Guest
Maandje ofzo. Drietal weken iets of wat serieus op The Catalyst :)



Nee idd, jij hebt geen breed front, maar heel het clustertje daar beneden staat vol, gemiddeld 12 deffjes? Beetje lachwekkend, maarja, dat wisten we al langer. En ik zeg ook nergens dat jij je als een pro gedraagt. je stacked wel veel en hard, dat is waarop ik je aansprak. Beter meelezen dus en minder lachen.

En The Catalyst? Welk account was dat?
Dat stacken wist je toch al :eek:? Jabe, widar, ringo stacken allemaal net zo hard. 1kl5 niet te vergeten!
 

DeletedUser64964

Guest
En The Catalyst? Welk account was dat?
Dat stacken wist je toch al :eek:? Jabe, widar, ringo stacken allemaal net zo hard. 1kl5 niet te vergeten!

Dat was vroeger Steve-Styleez. En ja idd, Ringo is een stack'baas', gelukkig weet hij dat zelf ook. Widar idd ook, heb ik nog wel wat grappigs over, maar dat hoeft niet op het forum :p jabe weet ik niet, en wat 1kl5 betreft, op wie gaf ik hier eerst commentaar? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat was vroeger Steve-Styleez. En ja idd, Ringo is een stack'baas', gelukkig weet hij dat zelf ook. Widar idd ook, heb ik nog wel wat grappigs over, maar dat hoeft niet op het forum :p jabe weet ik niet, en wat 1kl5 betreft, op wie gaf ik hier eerst commentaar? :eek:

Ik stack altijd graag, dan kan ik gerust een dagje vissen of zo

wel jammer dat je er zo de brui aangeeeft en een gekregen account nu blijkbaar alweer verkloot

dus haal die Pro bij al je teksten maar weg,
 

DeletedUser65368

Guest
Dat was vroeger Steve-Styleez. En ja idd, Ringo is een stack'baas', gelukkig weet hij dat zelf ook. Widar idd ook, heb ik nog wel wat grappigs over, maar dat hoeft niet op het forum :p jabe weet ik niet, en wat 1kl5 betreft, op wie gaf ik hier eerst commentaar? :eek:

Skype? :)
 
Bovenaan