Goudmuntenhalvering discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Is het nu de bedoeling dat ik me rot ga voelen oid, dat lukt je iig niet. Je kent me niet, dus je lult maar een eind raak.

Nee hoor, het is niet de bedoeling dat je je rot gaat voelen. Het was gewoon een opmerking van me. Hoe jij je daarbij voelt is je eigen zaak en interesseert me eigenlijk geen bal. :) Gelijk heb je. Ik ken je niet. Echter weet ik wel dat je een falertje bent. Hoe lang stond LightReflection recht op W23?

Als ik de woorden van Jonas (eigenaar) moet geloven: "toen ik terug kwam van 3 weken vakantie was het account helemaal verprutst door mijn co's en dus heb ik er helemaal geen zin meer in. Intern me dus maar als je wil of kick me als we de stats negatief beinvloeden."

Zo ongeveer z'n exacte woorden. Ontkennen hoef je niet te doen want ik kan ze zo laten zien. ;) En als ik me niet vergis was jij daar co, of niet? :rolleyes:

Dag falertje.
 

DeletedUser52179

Guest
Nee hoor, het is niet de bedoeling dat je je rot gaat voelen. Het was gewoon een opmerking van me. Hoe jij je daarbij voelt is je eigen zaak en interesseert me eigenlijk geen bal. :) Gelijk heb je. Ik ken je niet. Echter weet ik wel dat je een falertje bent. Hoe lang stond LightReflection recht op W23?

Als ik de woorden van Jonas (eigenaar) moet geloven: "toen ik terug kwam van 3 weken vakantie was het account helemaal verprutst door mijn co's en dus heb ik er helemaal geen zin meer in. Intern me dus maar als je wil of kick me als we de stats negatief beinvloeden."

Zo ongeveer z'n exacte woorden. Ontkennen hoef je niet te doen want ik kan ze zo laten zien. ;) En als ik me niet vergis was jij daar co, of niet? :rolleyes:

Dag falertje.

Ja ik speelde daar, we speelde daar met zijn 3en, jonas en ik waren beiden op vakantie en toen speelde er dus nog 1 op, ik kwam terug van vakantie en toen zei de co: ik stop er mee, maar hij bleef nog telkens inloggen en dingen verprutste, dus ik had het ww veranderd. Daar was hij niet blij mee en toen bleek dat hij 2 accs had op w23, en zei hij tegen mij dat hij het aangegeven had bij de support, vanaf dat moment ben ik niet meer ingelogd. Dus ik heb er vrij weinig aan kunnen doen. Ik kwam er later pas achter dat hij gebluft had. Ik geef toe dat het stom van me was dat ik hem geloofde, maarja vergissingen zijn menselijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tjah, ik heb toen altijd openlijk gezegd dat jonas een noob met een grote mond was.
 

DeletedUser52179

Guest
Back on topic maar weer.

nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen. :eek::eek:


Ik ben tegen die muntenhalvering, w13 is snelheid 2, dat vind ik snel genoeg :)
 

DeletedUser58575

Guest
Ja, en daar zit je dus fout. :rolleyes: Je punt is helemaal niet duidelijk gemaakt aangezien er door 2 personen valabale tegenargumenten werden voorzien die jij niet hebt ontkracht. Hoezo denk je je punt dan duidelijk gemaakt te hebben? Jouw punt is mijn inziens dan meer een komma (oftewel een vervolg).



Ja, en jij staat bovenaan het lijstje der stoere knulletjes als je onderaan begint.



Hangt ervan af hoor. ;) Als je je clears/def regelmatig gebruikt kan je minder edels maken omdat je troepen herbouwen ook GS kost = minder GS voor edels.



Als ik bij jou in bed lag zou ik pas sjaggie worden.

Je hebt een bedankje gekregen, puur vanwege die laatste zin... :D
 

DeletedUser

Guest
Dan kan je 5 stamleden kicken :p

ah je doelt op die manier ^^ dan is het een ander verhaal

Ghehe en dat bedoel ik nou :D

Cat%2BPushing%2BWatermelon%2BOut%2Bof%2Blake.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, want het argument dat jij nu gebruikt is sowieso valabel. Helemaal gelijk in.

Zijn manier van argumenteren is Jipsel een bedankje geven, en hopen dat niemand dit opmerkt. Zo krijgt hij geen vragen en wint automatisch de discussie.

Onderbouw je mening svp, hier heeft het community management niets aan.
 

DeletedUser17153

Guest
Je loopt je aan te stellen Wispel.

Mijn punt was helder en duidelijk.
Dat het niet in jouw en Bas zijn straatje past is wat anders.

Feit is dat w13 geen halvering wil, dus je plan is mislukt.
(over naar plan B?)
 

DeletedUser36429

Guest
Hmmm, ik heb hier argumentatie gezien van Jipsel, waarmee een "Nee" werd onderbouwd. (Of je het eens bent met die argumenten of niet.) Wat ik NIET heb gezien is een onderbouwing van een "Ja", anders dan dat men probeert de "Nee"-argumentatie te weerleggen.

Is het niet normaal bij een stemming, dat juist de argumentatie voor de voorgelegde wijziging op tafel komt?


Maar waarom nog discussiëren in deze fase. Allen, die op dit forum aan het woord zijn geweest, hebben m.i. allang gestemd.
Welke meningen hier ook geventileerd worden, voor het Community Management zullen ze geen invloed hebben, immers er is duidelijk een numeriek criterium gesteld: 2/3 van de stemmen moet "Voor" zijn, anders gaat de wijziging niet door.


Tenslotte: Beste Wispeltuut, waarom verbaast jou de huidige tussenstand? Jij hebt zelf een rondje langs de stammen gedaan, die daarbij de eigen leden hebben geraadpleegd. Volgens mij gaf de uitkomst daarvan ook al aan, dat als er al een meerderheid voor zou stemmen, dat zeker geen 2/3 zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
Je loopt je aan te stellen Wispel.

Mijn punt was helder en duidelijk.
Dat het niet in jouw en Bas zijn straatje past is wat anders.

Feit is dat w13 geen halvering wil, dus je plan is mislukt.
(over naar plan B?)

W13 wil wel een puntenhalvering.
En er is wel een ruime meederheid alleen net niet genoeg,dat W13 dus geen halvering wil is BULLSHIT!


Hmmm, ik heb hier argumentatie gezien van Jipsel, waarmee een "Nee" werd onderbouwd. (Of je het eens bent met die argumenten of niet.) Wat ik NIET heb gezien is een onderbouwing van een "Ja", anders dan dat men probeert de "Nee"-argumentatie te weerleggen.

Is het niet normaal bij een stemming, dat juist de argumentatie voor de voorgelegde wijziging op tafel komt?

Er zijn genoeg argumenten gebruikt die het ''VOOR'' stemmen beargumenteren!
Heb je wel het hele topic gelezen??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17153

Guest
Er zijn meer stammen die geen halvering willen dan die wel halvering willen.
 

DeletedUser

Guest
Behoud de huidige instellingen
49 38.58%
Halveer de prijs voor goudmunten en maak herstarten onmogelijk
78 61.42%

En hoe weet je dat dan?
Ben jij alle stammen langs gegaan?

En wat dacht je van afzonderlijke spelers?
 

DeletedUser

Guest
W13 wil wel een puntenhalvering.
En er is wel een ruime meederheid alleen net niet genoeg,dat W13 dus geen halvering wil is BULLSHIT!

Er zijn genoeg argumenten gebruikt die het ''VOOR'' stemmen beargumenteren!
Heb je wel het hele topic gelezen??

Het is dan ook BULLSHIT dat W13 het wel wilt. Anders had er (bijna) alleen maar ja gestaan niet soms?
Meerderheid of niet, de quotum is niet gehaald.
 

DeletedUser

Guest
Als een meerderheid het wel wil kun je wel degelijk zeggen: dat W13 het wel wil.


Meerderheid of niet de quotum is niet gehaald? Dat blijkt zaterdag avond pas als de stemming gesloten is:p

Maar veel hoop heb ik er niet op,men wil liever lekker tegen die barbs aan blijven kijken voor een langere tijd.
 

DeletedUser

Guest
nu dus iemand die het grijs heeft gezien en het heeft overwonnen

wij op account darchy hebben ook nee gestemd , wij hebben de grootste grijze zee gezien op w13 metname dat dark lemon , badbunny , glenndegryse, gui878 op grijsgingen en wij zelf een straf hadden van 500 dorpen , in het begin leek er inderdaad geen doorkomen aan..... maar we zijn blij dat er geen muntenhalvering was , soms was het ff vloeken als je weer eens geen edels had , maar ja dat ligt dus grotendeels aan de spelers zelf , ook nu we weer leven in zicht in personen als deviltje370 en boessie666 geeft het spel weer kleur zowel voor ons als voor hun , het heen en weer aanvallen het edels sparen en de troepen opbouwen

dit was dus allemaal verloren gegaan als er munten halvering was , nu moeten we weer ouderwets edels sparen en zorgvuldig aanvallen om ze niet te verliezen ... (wat dus ook wel eens fout gaat natuurlijk want aan deviltje370 hebben we een goede tegenstander)

dus een NEE voor de muntenhalvering het het brengt niks goeds aan het spel en is maar voor 1 stam een uitkomst en dat is =3 , deze zijn hier ook mee gekomen en zullen dus ook propageren om ja te stemmen , de charme van edels sparen en zorvuldig aanvallen en het hele TW spel maken hun kapot op w13 , nee hoor laat w13 nog maar lekker lang open zorg maar dat de dorpen op een normale manier binnekomen

groetjes TEAM DARCHY
 

DeletedUser

Guest
Ben ik ook =3 dan?

Volgens mij niet hoor..:rolleyes:
en zo zullen er nog wel meer zijn..

Ik spreek ook namens mijn gehele stam,die zijn er ook allemaal voor.
 

DeletedUser17153

Guest
Ben ik ook =3 dan?

Volgens mij niet hoor..:rolleyes:
en zo zullen er nog wel meer zijn..

Ik spreek ook namens mijn gehele stam,die zijn er ook allemaal voor.

*Kan een hele brede grijns niet onderdrukken*

Euhhhhh, die nog aanwezig zijn?
2 a 3 leden? (inclusief jijzelf)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan