goud

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ben ik niet met je eens. Elke nieuwe edel wordt alsmaar duurder, dus meer goudmunten slaan. Een grote speler moet nog steeds meer munten slaan dan een kleine speler. De kleine spelers hebben waarschijnlijk wel veel edels maar doen er niets mee aangezien ze klein zijn en ze zullen ook niet zo actief aan het aanvallen zijn als de grote spelers gezien hun grootte (ik doe geregeld vv voor kleinere spelers en het eerste dat mij opvalt is het aantal edels dat die spelers hebben). De grote spelers zijn de actieve spelers en die kampen nu dus telkens met een gebrek aan edels. Die grote spelers zijn niet voor niets grote spelers geworden! Zij zijn degenen die aanvallen en dorpen overnemen. Precies zoals het spel bedoeld is. Helaas worden de grote spelers nu in hun dadendrang beknot door het gebrek aan edels. Het spelplezier van de grote spelers wordt zo wel een stuk minder.

Het nadeel voor kleine spelers kan zijn dat ze vaker aangevallen gaan worden door grote spelers. Daar hebben de kleine spelers ook hun voordelen aangezien een grote speler te maken krijgt met moraal en met de support van de stam van die kleine spelers. Mocht die support niet gestuurd worden door de stam van die kleine spelers, mag je als kleine speler wel eens gaan twijfelen of je wel in de juiste stam zit........dit spel heet namelijk nog steeds Tribalwars!

Maar waarom heb jij 350 edels???????????

omdat hij nauwlijks edeled duhu :p hij lag wat ingesloten in de tijd van TLP :p kon alleen munten slaan enzo ^^

en volgens mij maakt het echt niet uit of je nu 10 dorpen hebt of 100 dorpen of 1000 dorpen. Je moet telkens 1 munt meer slaan per edel. ALs je goed rekend, sla je per dorp (als hij vol is en uitgebouwd) 2.88 munten per dag. Dus kom je uit op ongeveer 2 a 3 edels per dag (dat lukt mij met gemak ook als ik mijn troepen train en dorpen uitbouw ect.) Maar het is idd wel soms lastig dat men weinig edels heeft per dag.
dus in veite maakt het niet uit hoe groot je bent. Je zal altijd met het edel te kort zitten. Echter heb je er denk ik minder last van als je klein bent, omdat je minder aanvals dorpen hebt. Hierdoor kan je minder snel veel clearen. Waardoor je dus edels kan stacken in de tijd dat je wacht op je troepen :p en je dus eigenlijk net wat langzamer edeld :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
omdat hij nauwlijks edeled duhu :p hij lag wat ingesloten in de tijd van TLP :p kon alleen munten slaan enzo ^^

en volgens mij maakt het echt niet uit of je nu 10 dorpen hebt of 100 dorpen of 1000 dorpen. Je moet telkens 1 munt meer slaan per edel. ALs je goed rekend, sla je per dorp (als hij vol is en uitgebouwd) 2.88 munten per dag. Dus kom je uit op ongeveer 2 a 3 edels per dag (dat lukt mij met gemak ook als ik mijn troepen train en dorpen uitbouw ect.) Maar het is idd wel soms lastig dat men weinig edels heeft per dag.
dus in veite maakt het niet uit hoe groot je bent. Je zal altijd met het edel te kort zitten. Echter heb je er denk ik minder last van als je klein bent, omdat je minder aanvals dorpen hebt. Hierdoor kan je minder snel veel clearen. Waardoor je dus edels kan stacken in de tijd dat je wacht op je troepen :p en je dus eigenlijk net wat langzamer edeld :p

Nooit gehoord van samenwerken? Het spel heet Tribal wars. Als jij niet in staat bent om te vegen, vraag dan je stamgenoten om dat te doen. Simpel. Daarnaast....als je ingesloten ligt, lijkt mij het logisch dat je zelf op zoek gaat naar edel ruimte. Doe je dat niet, dan ben je in mijn ogen een inactieve speler.

Sorry dat ik wat bot reageer, maar ik kreeg vanmorgen een nogal "klantonvriendelijk" antwoord van TW op mijn vraag.
 

DeletedUser

Guest
Nooit gehoord van samenwerken? Het spel heet Tribal wars. Als jij niet in staat bent om te vegen, vraag dan je stamgenoten om dat te doen. Simpel. Daarnaast....als je ingesloten ligt, lijkt mij het logisch dat je zelf op zoek gaat naar edel ruimte. Doe je dat niet, dan ben je in mijn ogen een inactieve speler.

Sorry dat ik wat bot reageer, maar ik kreeg vanmorgen een nogal "klantonvriendelijk" antwoord van TW op mijn vraag.

ik had het over beginstatium van de werelden ;) niet over de situatie van nu ten opzichte van kleine spelers ;)
dan moet je soms toch meer je eigen boontjes doppen :p want ik denk dat het edel probleem gevoel vooral nu komt op doen omdat we juist groot zijn. Dus meer veegs ter beschikking en meer met een stam samen werken. Hierdoor is er sneller een mogelijkheid. Gezien we in het begin toch vaak minder snel kunnen edelen omdat je wat langer doet over 1 dorp te pakken, stack je dus ook redelijk snel edels. Zou je echter altijd meteen je edes in kunnen zetten, zou je van af het begin al er tegen aanlopen dat er een edel te kort is. Dit omdat je altijd maar 2 a 3 edels per dag kan slaan.

verder was dat in TLP nog al moeilijk soms te regelen :p sommigen wouden hun dorpen niet afstaan om mensen aan het front te krijgen ._. dus jah.. dat gaf o.a. veel problemen :p er was echt wel geprobeerd spelers naar fronten te krijgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zou de TW moderator dit topic willen verplaatsen naar Ideeen? Ik krijg namelijk net als antwoord van TW dat dit onder Ideeen geplaatst moet worden. Dus graag verplaatsen svp!

En dan graag ook een bindend antwoord van TW op ons verzoek om een enquete op Wereld 4 over goudmunten voor de halve prijs.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel niet op W4 en ga me dus ook niet moeien met de discussie voor of tegen.

Maar ik zie dat hier veel spelers wel voor zijn, maar het wat oneerlijk vinden naar kleinere spelers toe. Misschien moeten jullie dan een soort van tussenoplossing proberen uit te werken. Dat er inderdaad meer edels beschikbaar kunnen zijn, door halvering van de kosten. Maar dat er ook iets voor kleinere spelers wordt gedaan. Een vorm van extra bescherming tegen de grotere spelers ofzo?

Dan zijn de grotere spelers blij met extra edels en zijn de kleinere spelers toch niet helemaal benadeeld.
 

DeletedUser19801

Guest
Als er een overzee aan barbaren/interns is, waarom farm je die dan niet gewoon?
 

DeletedUser26928

Guest
Als er een overzee aan barbaren/interns is, waarom farm je die dan niet gewoon?

zoals hier boven is gezegd

Kost teveel tijd farm scripts verboden is
en tevens heb jij daar tijd voor als je al account van bijna 19 miljoen beheerd
Daarnaast ook nog werk en school hebt en sporten en verdere prive dingen

dit is spel wij betalen al voor een spel en zelfs meer dan als je bijvoorbeeld call of duty koop voor 60 euro wat je 1x betaal hier betaal je elke maand 2,90 voor 1 maand PA

dus reken maar uit als je al x jaren speelt op meerdere werelden ook pa gebruikt!
 

DeletedUser19801

Guest
zoals hier boven is gezegd

Kost teveel tijd farm scripts verboden is
en tevens heb jij daar tijd voor als je al account van bijna 19 miljoen beheerd
Daarnaast ook nog werk en school hebt en sporten en verdere prive dingen

dit is spel wij betalen al voor een spel en zelfs meer dan als je bijvoorbeeld call of duty koop voor 60 euro wat je 1x betaal hier betaal je elke maand 2,90 voor 1 maand PA

dus reken maar uit als je al x jaren speelt op meerdere werelden ook pa gebruikt!

Je kan ook met bladwijzers farmen, kost even tijd om het op te zetten, maar als ie eenmaal goed staat kost het weinig tijd.
 

DeletedUser26928

Guest
Je kan ook met bladwijzers farmen, kost even tijd om het op te zetten, maar als ie eenmaal goed staat kost het weinig tijd.

Ja zo ken ik er ook nog wel 10 het is spel en het moet leuk blijven

misschien ben jij wel no liver zit jij 24/24 achter tw oke me stamleden denken soms ook dat ik dat doe maar zo ben ik niet het is spel en moet leuk blijven!
 

DeletedUser19801

Guest
Ja zo ken ik er ook nog wel 10 het is spel en het moet leuk blijven

misschien ben jij wel no liver zit jij 24/24 achter tw oke me stamleden denken soms ook dat ik dat doe maar zo ben ik niet het is spel en moet leuk blijven!

Je wilt dus eigenlijk zeggen dat jullie wereld te lui is om te groeien? :rolleyes:

Jullie willen meer dorpen internen, maar omdat jullie te lui zijn om te farmen willen jullie dat goudmunten goedkoper worden. Lekker eerlijk voor de kleine spelers.
 

DeletedUser26928

Guest
die kleintjes kunnen nog sneller meer goudmunten maken
en kleintjes die stoppen vaak of is gewoon kwestie van moraal dat ze nog leven.

mensen die klein zijn redden vaak nu niet meer

Verder wie willen wel groeien ben zelf ook actief meer dan zat ik ben helemaal niet lui, maar tw moet wel leuk blijven
maar dat farmen levert nog maar zo weinig op aan mutnen dat meer tijd kost dan munten op levert!
 

DeletedUser

Guest
Het spel versnellen lijkt me niet echt leuk opzich. Gewoon door spelen.. Desnoods neem je
er een Co speler bij.
 

DeletedUser

Guest
Het spel versnellen lijkt me niet echt leuk opzich. Gewoon door spelen.. Desnoods neem je
er een Co speler bij.

We hebben het hier over een gebrek aan edels bij de actieve spelers, niet over het erbij nemen van een co om extra te kunnen farmen. Wij vragen om een enquete van TW over het halveren van de prijs voor goudmunten en helaas.........nog steeds geen normaal antwoord op ons verzoek.
 

DeletedUser

Guest
die kleintjes kunnen nog sneller meer goudmunten maken
en kleintjes die stoppen vaak of is gewoon kwestie van moraal dat ze nog leven.

mensen die klein zijn redden vaak nu niet meer

Verder wie willen wel groeien ben zelf ook actief meer dan zat ik ben helemaal niet lui, maar tw moet wel leuk blijven
maar dat farmen levert nog maar zo weinig op aan mutnen dat meer tijd kost dan munten op levert!

ben ik het niet mee eens :p kleintjes kunnen in verhouding even veel goudmunten maken als een grote speler.. misschien zelfs minder..
ze hebben wel minder munten nodig voor een edel.. Maar dan blijft in mijn ogen de verhouding het zelfde,
ik ga dr niet van uit dat toen jij 100 dorpen had jij 4 edels per dag kon maken ;)
dat blijft op w4 nog altijd 2 a 3 per dag (verschilt een beetje) gezien je per dorp 2.88 munten per dag kan slaan :)
en dat zal dus altijd neer komen ongeveer op 2 a 3 edels per dag..


verder ben ik echt te lui om te gaan farmen zeg o_O ik moet er niet aan denken om met 1300+ dorpen te gaan farmen om paar extra munten @__@
 

DeletedUser40768

Guest
ja kleinere spelers moeten langer beginbescherming krijgen zodat ook kleinere spelers wat kunnen
 

DeletedUser25891

Guest
Op Wereld 11 van .net hebben ze het ingevoerd op verzoek van de actieve spelers. Enquete is alleen op die wereld gehouden.

Niet alleen daar..
Ik zit op W12 op .net en daar is het ook ingevoerd na een enquete
 

DeletedUser

Guest
Niet alleen daar..
Ik zit op W12 op .net en daar is het ook ingevoerd na een enquete

Dan wordt het hoog tijd dat ze hier op Wereld 4 ook een enquete gaan houden. Maar helaas......nog geen TW moderator gehoord hier.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan